IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 14 oktober: K-Again + Die without a struggle + Mindscan @ Nighttown Vorige pagina | Volgende pagina
Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 14-09-2005 19:25 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 14:20 schreef JaneDoe het volgende:
Lekker relevante vraag trouwens! Al was ik 80!


Teringggg zo oud al !!

Waarschijnlijk kom ik ook wel ffies kiekelen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2005 10:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat is je geraden, slet


Bij deze ook de flyert:


+


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-09-2005 12:11 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Vette flyer Snaackie, en nou maar hopen dat hij voor vanavond klaar is! Goeie promotie kans voor 14 oktober!

( vanavond Arkangel in Nighttown )


Don't blush when I rip you open


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-09-2005 20:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou, daar is het wel gelukt, alleen hier vlot het niet zo


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 23-09-2005 18:27 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Rajacker wordt onze pit -starter! dus het komt helemaal goed!


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-09-2005 18:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En ?? hebben ze mindscan ook al geboekt voor het zm fest ??


Fuck the world and fuck you


oscura
Usericon van oscura
Posted 05-10-2005 11:28 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

agenda ff gechecked.. gezellig feessie na het werk dus!!


carcasstrid


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-10-2005 11:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Kicken


oscura
Usericon van oscura
Posted 05-10-2005 11:35 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ja en ik ben echt vet benieuwd na jouw verhalen gister uiteraard


carcasstrid


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-10-2005 17:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wh00ps


oscura
Usericon van oscura
Posted 09-10-2005 13:35 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ik pleit voor meer aanmoediging!!


carcasstrid


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 09-10-2005 13:45 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 23 september 2005 18:59 schreef mental het volgende:
En ?? hebben ze mindscan ook al geboekt voor het zm fest ??
Dat zou vet zijn! Goed idee


Don't blush when I rip you open


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2005 13:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*schop*

Morgen dus!!!


oscura
Usericon van oscura
Posted 13-10-2005 21:34 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

tot morgen Snaackie en JaneDoe!


carcasstrid


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-10-2005 1:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

YEAH!


oscura
Usericon van oscura
Posted 14-10-2005 21:16 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Godverdedomme!!! Nu mis ik Mindscan!!!! Sorry Snaack, andere keer beter, ik weet dat je nog wat optredens had binnenkort toch?


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2005 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Snaackie zal al wel aant rammen zijn


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 14-10-2005 21:31 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

@snaack: dude, speel jij in mindscan...?

met John op gitaar toch?

klein wereldje. das de ex van mijn vriendin.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-10-2005 16:47 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

En? Hoe was het?


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-10-2005 16:52 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Volgende keer ben ik present, Snaacksel! Hoop dat het goed gegaan is!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-10-2005 20:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zooo.. De tering, wat waren de afgelopen 24 uur ongelooflijk vet!!!

Eerst lekker gespeeld in Nighttown, daarna een ongelooflijk harde afterparty gehad met de jongens van K-Again + crew die bij ons zijn blijven crashen.

Was echt té gek!!

quote:
Op 14 oktober 2005 21:16 schreef oscura het volgende:
Godverdedomme!!! Nu mis ik Mindscan!!!! Sorry Snaack, andere keer beter, ik weet dat je nog wat optredens had binnenkort toch?


Jammer Blastrid!

Maar, we hebben inderdaad meer optredens staan:
21/10: Little Devil, Tilburg met Heavy Lord
28/10: Kaatje P, Rotterdam

En, aan meer shows wordt uiteraard gewerkt! Als het even meezit binnenkort een tour door NL, daarover snel meer!

quote:
Op 14 oktober 2005 21:31 schreef ivar het volgende:
@snaack: dude, speel jij in mindscan...?


Ja man, ik ben de drummer/ grunter.

quote:

met John op gitaar toch?


Yeap!

quote:

klein wereldje. das de ex van mijn vriendin.


Ahh, grappig, dus jij speelt in Pleurisy?

Ik heb Mariwein/wijn (hoe schrijf je die naam in godsnaam!) gister ook nog ff gezien en gesproken

quote:
Op 15 oktober 2005 16:47 schreef Ethereal het volgende:
En? Hoe was het?


Opkomst viel tegen, zeker gezien onze promo-activiteiten. De laatste 2 maanden zijn we naar zowat elke metal/hc show in de buurt geweest om te flyeren... Was een man of 80 binnen.

Maar verder: optreden ging erg goed, andere bands waren erg tof, goed naar mijn zin gehad

quote:
Op 15 oktober 2005 16:52 schreef Illusione het volgende:
Volgende keer ben ik present, Snaacksel! Hoop dat het goed gegaan is!


Misschien in de Little Devil volgende week?

Verder: foto's van deze avond volgen nog. Het optreden is ook gefilmd, er komt binnenkort een sample op onze site te staan.

Metöll \\m/!!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2005 20:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Offtopic en @ Snaack : We zijn compleet man sinds vandaag !!! Volgende week gaan we beginnen met covers van Sick Of It All, Madball,en Spidercrew !!!


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-10-2005 20:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Beter gast, wie drumt er nu bij jullie dan???

EN WAAR WAS JIJ GISTERAVOND GODVERDOMME!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2005 20:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2005 20:14 schreef Snaack het volgende:
Beter gast, wie drumt er nu bij jullie dan???

EN WAAR WAS JIJ GISTERAVOND GODVERDOMME!!


Ruben, die gast ken je misschien nog wel. Mijn postuur, en dan halflang blond krulhaar en baard. En ik had gister sinds tijden weer eens een keer een date met een leuk meisje.


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-10-2005 20:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2005 20:15 schreef mental het volgende:
Ruben, die gast ken je misschien nog wel. Mijn postuur, en dan halflang blond krulhaar en baard.


Ahh, die dude waarmee Martijn ook in een bandje speelde?

quote:
En ik had gister sinds tijden weer eens een keer een date met een leuk meisje.


En, nog geneukt?


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen