IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 14 oktober: K-Again + Die without a struggle + Mindscan @ Nighttown Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2005 20:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

yeh, hem...en nee, nog niet geneukt. dat komt wel.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 15-10-2005 20:18]


Fuck the world and fuck you


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 16-10-2005 0:25 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 15 oktober 2005 20:04 schreef Snaack het volgende:
Ahh, grappig, dus jij speelt in Pleurisy?

Ik heb Mariwein/wijn (hoe schrijf je die naam in godsnaam!) gister ook nog ff gezien en gesproken



Mariwijn it is.

Ja pleurisy ja. Ik had het ook graag anders gezien



oscura
Usericon van oscura
Posted 16-10-2005 11:50 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2005 20:04 schreef Snaack het volgende:
Jammer Blastrid!

Maar, we hebben inderdaad meer optredens staan:
21/10: Little Devil, Tilburg met Heavy Lord
28/10: Kaatje P, Rotterdam

En, aan meer shows wordt uiteraard gewerkt! Als het even meezit binnenkort een tour door NL, daarover snel meer!



Gaaf voor je man!!!!! Ik hoor wel over andere data dan, want deze 2 data kan ik iig niet. Ow en de groeten van Peter nog!!


carcasstrid


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-10-2005 13:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

demo al klaar ?!?


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2005 13:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2005 11:50 schreef oscura het volgende:
Gaaf voor je man!!!!! Ik hoor wel over andere data dan, want deze 2 data kan ik iig niet.


Is cool. Als het een beetje meezit doen we in november/ december een tourtje door heel NL dus dan kan je vast wel een keertje

Maar, dit is nog heel erg onder voorbehoud, ik hoop dat het doorgaat!!

quote:
Ow en de groeten van Peter nog!!


Animal! Doe hem de groeten terug


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2005 13:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2005 13:28 schreef mental het volgende:
demo al klaar ?!?


Nope, eind november gok ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-10-2005 14:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ahhh, wordt vet !!! Kan niet wachten...ow ja, skullfucking noise zine is af...wordt volgende maand geprint, dan mail ik je wel ff voor je adres enzo !


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2005 23:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zie het wel komen!

Foto's van afgelopen vrijdag: http://scanyourmind.com/albums/thumbnails.php?album=1


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-10-2005 23:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ruk link. krijg een fout melding


Fuck the world and fuck you


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-10-2005 23:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Snaack als schoolgirl

Hehe, koele foto's!! Ben benieuwd naar de muziek...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2005 23:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2005 23:05 schreef mental het volgende:
Ruk link. krijg een fout melding


Ow? Wat voor foutmelding?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2005 0:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Rotterdam Metalcore, Rotterdam Terrorcorps?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2005 0:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 0:02 schreef ZelThoR het volgende:
Rotterdam Metalcore, Rotterdam Terrorcorps?


POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING!!




ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2005 0:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 0:03 schreef Snaack het volgende:
POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING!!



Hehe.

Maar even serieus, heb jullie die link met voorbedachte rade gelegd, of is het gewoon toeval?

Ook nog eens omdat de schedel in het logo van RT ook een koptelefoon draagt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2005 0:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 0:05 schreef ZelThoR het volgende:
Hehe.

Maar even serieus, heb jullie die link met voorbedachte rade gelegd, of is het gewoon toeval?

Ook nog eens omdat de schedel in het logo van RT ook een koptelefoon draagt.


Ik ben helemaal niet bekend in die scene, ook niet de "old school", dus dat berust geheel op toeval!!

Wel erg.. euhm... toevallig, damned... Rotterdammers heh!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-10-2005 0:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 0:07 schreef Snaack het volgende:
Ik ben helemaal niet bekend in die scene, ook niet de "old school", dus dat berust geheel op toeval!!

Wel erg.. euhm... toevallig, damned... Rotterdammers heh!
Nee, ik ben ook niet bekend in de scene, maar RT was qua merchandise behoorlijk aanwezig 5-10 jaar terug, dus daar heb ik het van onthouden.

Wel grappig ja, zal toch iets raars in het water zitten, daar.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-10-2005 17:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Vaag nu deed de link het wel, ach, kut computer van mij ook. wel mooie foto's enzo.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-10-2005 18:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Kaatje P, Rotterdam. waar in godsnaam zit die tent ??? Routebeschrijving graag. Ben nou wel zo nieuwsgierig geworden door al die positive berichten hier da'k wel MOET gaan kijken, hehe.Dus ?!?


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-10-2005 18:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

*SCHOP*


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2005 19:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 18:15 schreef mental het volgende:
Kaatje P, Rotterdam. waar in godsnaam zit die tent ??? Routebeschrijving graag. Ben nou wel zo nieuwsgierig geworden door al die positive berichten hier da'k wel MOET gaan kijken, hehe.Dus ?!?


Het zit pal tegenover de bloedbank bij het Erasmus ziekenhuis, achter de hoogbouw van de HR&O.

Kaatje P
Wytemaweg 40
Rotterdam



[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-10-2005 19:52]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-10-2005 20:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Pal tegenover de bloedbank.. Ok man, bedankt


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2005 20:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het is max 5 minuten lopen vanaf metrohalte Eendrachtsplein, loop dan over de Rochussenstraat richting HR&O/ Erasmus, 1e straat links, 1e straat rechts, klaar.

Net als bij het vorige feestje daar zullen we posters ophangen met pijlen in de goede richting, want anders kan je het echt niet vinden


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-10-2005 20:21 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Snaacksel --> Lultopic!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-10-2005 22:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 19:44 schreef Snaack het volgende:
Het zit pal tegenover de bloedbank bij het Erasmus ziekenhuis, achter de hoogbouw van de HR&O.

Kaatje P
Wytemaweg 40
Rotterdam




Studentje


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2005 22:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 22:44 schreef Dunne_Hein het volgende:
Studentje


Moi?

Je hebt voorspellende gaven, want misschien word ik dat volgend jaar inderdaad weer, maar de laatste keer dat ik op de collegebanken zat was in 2000


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen