IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [12 november, popfront Zwolle] Metal to the core fest 1 Vorige pagina | Volgende pagina
Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 13-10-2005 23:50 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

Ik denk 't wel ja


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-10-2005 23:55 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 23:50 schreef Bodyrotdrummer het volgende:
Ik denk 't wel ja


Morgen op school?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 14-10-2005 0:00 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

Ook nog.
GVD al om 9 uur voor een klote terugkomdag. Zoiets behoren ze in het 3e jaar best zonder mij te kunnen. Maar toch nog moeten komen he... Kunnen ze dan niks alleen???


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-10-2005 0:11 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Wat speelt Cijfer eigenlijk?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2005 0:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:11 schreef Doomy het volgende:
Wat speelt Cijfer eigenlijk?


Twister, want dat is cool.


Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 14-10-2005 0:15 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

quote:
Op 14 oktober 2005 0:13 schreef MindlessMayo het volgende:
Twister, want dat is cool.


Twisted sister coverband???? Dat is hot.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-10-2005 0:15 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Twister Metal?

Stijl bedoel ik hey


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2005 0:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:15 schreef Bodyrotdrummer het volgende:
Twisted sister coverband???? Dat is hot.


Ik dacht meer aan dit:





Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-10-2005 0:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja godver, wat spelen ze nou


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2005 0:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2005 0:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:17 schreef Doomy het volgende:
Ja godver, wat spelen ze nou


Twister, dat ZIE je toch!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-10-2005 0:18 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Net zo beroerd als Soul Reaver?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2005 0:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:18 schreef Doomy het volgende:
Net zo beroerd als Soul Reaver?


Dat was niet beroerd, dat was gewoon eentonig. Maarre nee, vind dit leuker. Ga je ook?


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-10-2005 0:21 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Dat was niet beroerd, dat was gewoon eentonig. Maarre nee, vind dit leuker. Ga je ook?
Ik had het over hun Twister spel natuurlijk...

Uh, ik ga vast wel, is me nog te ver weg om te zeggen of ik kom


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2005 0:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 0:21 schreef Doomy het volgende:
Ik had het over hun Twister spel natuurlijk...

Uh, ik ga vast wel, is me nog te ver weg om te zeggen of ik kom


Zij spelen geen Twister, zij spelen metalachtigiets.. nouja SoulReaver dan. Maarja die komen niet, optreden afgezegt.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-10-2005 0:24 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja, lekker dan...ik hou niet van metal

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 14-10-2005 0:25]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 14-10-2005 2:00 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 13 oktober 2005 19:11 schreef MindlessMayo het volgende:
Zwolle is nog veel erger
Jij komt toch oooook?


Ja laat ik het maar doen, zal de andere gitarist(en zanger) ook wel fijn vinden om niet alle dubbele gitaarpartijen te hoeven spelen


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 14-10-2005 10:36 by Aggrozanger Wijzig reactieProfiel van AggrozangerQuote dit berichthttp://www.aggromusic.com

quote:
Op 14 oktober 2005 2:00 schreef *Sander* het volgende:
Ja laat ik het maar doen, zal de andere gitarist(en zanger) ook wel fijn vinden om niet alle dubbele gitaarpartijen te hoeven spelen


je moet gewoon niet in een band gaan.. en lekker aan de bar zuipen!!

is toch veel intressanter??


Aggro-sief www.aggro.nl


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2005 17:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2005 2:00 schreef *Sander* het volgende:
Ja laat ik het maar doen, zal de andere gitarist(en zanger) ook wel fijn vinden om niet alle dubbele gitaarpartijen te hoeven spelen


Ja das wel fijn ja, vaak.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-10-2005 21:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

schop


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-10-2005 21:54 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



[edit]oh nee, hier bennik nie bij

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-10-2005 21:54]


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-10-2005 23:08 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2005 16:48 schreef AngelOfDeath het volgende:
Mag 'ie zelf vertellen



tijdens een

12 november o.a. BILE in steenwijk (de buze)... dus vraag me af of het druk wordt in popfront...


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-10-2005 23:11 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 oktober 2005 23:08 schreef herrie het volgende:
tijdens een

12 november o.a. BILE in steenwijk (de buze)... dus vraag me af of het druk wordt in popfront...

Za 12 November
CD PRESENTATIE BILE

Aanvang 21:00 / Entree € 5,00

Of voor nop naar het popfront met Detonation.

Moeilijk...moeilijk...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-10-2005 23:12 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

voor mij niet... Marre rijdt namelijk... dus noar Steinwiek...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-10-2005 23:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gave band, warme zaal in Steenwijk, treinen, op tijd terug

of

Gave band(s), warme zaal, loopafstand, geen rekening houden met tijden

Popfront it is, daar waar de Hertog altijd lauw staat.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen