IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [12 november, popfront Zwolle] Metal to the core fest 1 Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-10-2005 23:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ach ja, zeiken dat er te weinig metal in Zwolle is en dan naar een ander gehucht gaan om bandjes te kijken. Kan ook...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-10-2005 23:59 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 25-10-2005 9:56 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

tjah aanwezig dan maar!



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 25-10-2005 12:52 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 9:56 schreef Spermarcel het volgende:
tjah aanwezig dan maar!




"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 25-10-2005 17:42 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 24 oktober 2005 23:58 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ach ja, zeiken dat er te weinig metal in Zwolle is en dan naar een ander gehucht gaan om bandjes te kijken. Kan ook...


hap hap hap,

Herrie moet niet zoveel grapjes maken


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 25-10-2005 18:07 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 17:42 schreef verlepte theedoek het volgende:
hap hap hap,

Herrie moet niet zoveel grapjes maken


O, dus jij bent gewoon van de partij?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-10-2005 23:07 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nou?

*kick*


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-11-2005 18:26 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

kijk... wat ik gewoonweg NIET begrijp is dat er op dezelfde dag op Steen(wijk)worp afstand 2 metalfesten zijn... dat moet volgens mij toch beter met elkaar af te stemmen zijn? Steenwijk en Zwolle liggen relatief dicht bij elkaar en tevens komt er vaak veel Zwols volk naar Steenwijk (andersom valt dat tegen meen ik)... enfin... als Allah en mijn portomonee het wil dan wordt het Steenwijk en anders Zwolle. Verassing dus... hehehe


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 18:34 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Juist mooi dat het niet tegelijk is...is popfront tenminste ook niet zo akelig vol...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-11-2005 22:07 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 18:26 schreef herrie het volgende:
kijk... wat ik gewoonweg NIET begrijp is dat er op dezelfde dag op Steen(wijk)worp afstand 2 metalfesten zijn... dat moet volgens mij toch beter met elkaar af te stemmen zijn? Steenwijk en Zwolle liggen relatief dicht bij elkaar en tevens komt er vaak veel Zwols volk naar Steenwijk (andersom valt dat tegen meen ik)... enfin... als Allah en mijn portomonee het wil dan wordt het Steenwijk en anders Zwolle. Verassing dus... hehehe


Jongen, deze datum staat al erg lang vast...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 22:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht



iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2005 22:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:07 schreef AngelOfDeath het volgende:
Jongen, deze datum staat al erg lang vast...


Boeit jou dat nou of Herrie aanwezig zal zijn of niet


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 22:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja idd...als ik er maar headbangend sta met m'n gave haar...

Wat wil een mens nog meer?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2005 22:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:14 schreef Doomy het volgende:
Ja idd...als ik er maar headbangend sta met m'n gave haar...

Wat wil een mens nog meer?


Koud bier?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2005 22:16]


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 22:18 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Is er ook, dus niet zeiken


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-11-2005 22:19 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:13 schreef MindlessMayo het volgende:
Boeit jou dat nou of Herrie aanwezig zal zijn of niet


Hehe, zei ik dat dan?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 22:20 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Mij boeit het wel...vond hem de vorige keer wel leuk...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2005 22:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:18 schreef Doomy het volgende:
Is er ook, dus niet zeiken


Nietwaar.. flesjes verdomme!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 22:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:25 schreef MindlessMayo het volgende:
Nietwaar.. flesjes verdomme!
Tapjes smaakten me goed zaterdag...en ik hou helemaal niet van tapbier


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2005 22:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:26 schreef Doomy het volgende:
Tapjes smaakten me goed zaterdag...en ik hou helemaal niet van tapbier


Als iemand een beker vol zou zeiken, zou jij het verschil alsnog niet hebben geproefd..



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2005 22:32]


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 22:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:32 schreef MindlessMayo het volgende:
Als iemand een beker vol zou zeiken, zou jij het verschil alsnog niet hebben geproefd..


Echt wel...OK...mits het niet gekoeld was


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2005 22:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:33 schreef Doomy het volgende:
Echt wel...OK...mits het niet gekoeld was


Echt niet, daar had je wat teveel biertjes voor op. Maarre, gok dat het wel druk gaat worden en ben erg benieuwd waar men dat volk allemaal gaat neerzetten...



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2005 22:48 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Echt niet, daar had je wat teveel biertjes voor op. Maarre, gok dat het wel druk gaat worden en ben erg benieuwd waar men dat volk allemaal gaat neerzetten...


Heb volgens mij bijna niks gehad in PF...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


herrie
Usericon van herrie
Posted 02-11-2005 10:52 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:07 schreef AngelOfDeath het volgende:
Jongen, deze datum staat al erg lang vast...


Meisje... ik reken het jou ook niet persoonlijk aan (ook vanuit Steenwijk hadden ze beter na kunnen denken)... het is meer een algemene opmerking. er zou betere afstemming moeten zijn tussen (regionale) zalen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 02-11-2005 10:53 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2005 22:20 schreef Doomy het volgende:
Mij boeit het wel...vond hem de vorige keer wel leuk...


HAHAHA... dan heb je een erg goed geheugen... want da's al een behoorlijke tijd terug.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen