IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hokjesgeest Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-12-2001 21:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik wou dat mensen eens ophielden elkaar te vertellen wat men wel mag luisteren en wat niet, welke ideen wel en niet aan te hangen en welk uiterlijk men zich moet aanmeten. Dat maakt iedereen toch verdomme voor zichzelf uit! Wat jeukt het mij nou of ik wel of niet true ben, of ik er wel "metal" genoeg uitzie. Als ik me daar nu ook al zorgen om moet maken. 1 van de redenen waarom ik naar metal ben gaan luisteren is omdat het zo'n individualiteits geest heeft. En nu zijn er een paar sukkels die ineens een "metal-book-of-rules" heeft uitgevonden? Deze losers lopen ook op deze site rond en het zijn meestal de mensen die zichzelf heel erg serieus nemen. Zo serieus zelfs dat ze denken het altijd bij het rechte eind te hebben.

Mijn cd van Barcode (hardcore) is zo afgelopen en dan zet ik lekker een Burzum cd op omdat ik dat lekker vind. Lik m'n reet!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-12-2001 21:26 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik moet het weer eens volledig met u eens zijn.


Dead things grow from deep inside...


shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 20-12-2001 21:26 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

ik ben het helemaal met jou eens.... en dan zegge de meeste dat ze geen kuddevee zijn!!!


BEHHH!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-12-2001 21:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Naar aanleiding van mijn post?

Mij boeit het echt niet wat een ieder luisterd. Ik luister ook alleen wat ik leuk/goed vind, of wat ik denk dat ik goed ga vinden.

Ik kan er verder weinig over zeggen. De discussie is al vaak genoeg gevoerd, op verschillende vlakken.



The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 20-12-2001 21:31 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

Ik ben het ook met je eens de meeste mensen proberen gewoon erbij te horen en dat vind ik dom je moet gewoon zijn wie je bent dan ben je goed zat


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-12-2001 21:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee, sorry Vargen. Dit is niet tegen jou bedoeld. Al kwam het wel in me op toen ik jou post las (blindguardian topic). Maar jij hebt mij nog verteld welke muziek ik moest luisteren


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 21:22 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wou dat mensen eens ophielden elkaar te vertellen wat men wel mag luisteren en wat niet, welke ideen wel en niet aan te hangen en welk uiterlijk men zich moet aanmeten. Dat maakt iedereen toch verdomme voor zichzelf uit! Wat jeukt het mij nou of ik wel of niet true ben, of ik er wel "metal" genoeg uitzie. Als ik me daar nu ook al zorgen om moet maken. 1 van de redenen waarom ik naar metal ben gaan luisteren is omdat het zo'n individualiteits geest heeft. En nu zijn er een paar sukkels die ineens een "metal-book-of-rules" heeft uitgevonden? Deze losers lopen ook op deze site rond en het zijn meestal de mensen die zichzelf heel erg serieus nemen. Zo serieus zelfs dat ze denken het altijd bij het rechte eind te hebben.

Mijn cd van Barcode (hardcore) is zo afgelopen en dan zet ik lekker een Burzum cd op omdat ik dat lekker vind. Lik m'n reet!


Ik vind het jammer dat je zo irriteerd aan die mensen die je dat proberen op te dwingen. Ik heb het geprobeerd om met die mensen een zinnig gesprek aan te gaan, maar dat wil niet.
Enfin, ik hoop niet dat je erg teleurgesteld bent in dit forum.
Ik vind je altijd nog leuke topics aansnijden, en je muzieksmaak bevalt mij ook erg (alleen Burzum vin ik weer ruk, maar das andere koek)


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-12-2001 21:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nog even dit...
Ik heb respect voor mensen die aan hun eigen smaak vasthouden en daar ook niet buiten treden. Deze mensen blijven trouw aan zichzelf. Aan de andere kant is het natuurlijk wat kortzichtig maar dat is iets waar je voor kiest. Ik hou er zelf erg van om te proberen een anders gezichtsveld te verbreden door hem/haar wat andere bands voor te schotelen. Maar smaak is smaak. Nou weet ik bijvoorbeeld dat velen progrock maar ouwe lullen muziek vinden. Maar ik vind het zeer relaxed om naar te luisteren en doe dat dan ook met plezier (ik ben trouwens nog maar 23 en heb nog geen looprekje nodig). Er zijn mensen op dit forum die mijn geraaskaal te politiek correct vinden en dat zal ook allemaal wel. Ik houd er gewoon niet van dat mensen mij gaan vertellen dat ik iets niet mag luisteren en daar dan een of andere vage beredenering aan vast knopen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2001 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Same here.

Ik vind het jammer dat sommige maar blijven drammen met wat volgens hun het allerbeste is wat er rondloopt.

Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te luisteren, is het niet wat, dan heb ik pech, maar soms zitten er erg toffe dingen bij.
Brede horizon laat ik het maar noemen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-12-2001 21:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Tip voor Jenje:
Canaan - Brand new babylon
(zie mensen...ik drong hem nix op, ik stel aleen wat voor, zo ken het ook)

INDIVIDUALITY, NOT A SHEEP MENTALLITY!!!
(Inhuman)

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-12-2001 21:59]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-12-2001 22:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 21:22 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wou dat mensen eens ophielden elkaar te vertellen wat men wel mag luisteren en wat niet, welke ideen wel en niet aan te hangen en welk uiterlijk men zich moet aanmeten. Dat maakt iedereen toch verdomme voor zichzelf uit! Wat jeukt het mij nou of ik wel of niet true ben, of ik er wel "metal" genoeg uitzie. Als ik me daar nu ook al zorgen om moet maken. 1 van de redenen waarom ik naar metal ben gaan luisteren is omdat het zo'n individualiteits geest heeft. En nu zijn er een paar sukkels die ineens een "metal-book-of-rules" heeft uitgevonden? Deze losers lopen ook op deze site rond en het zijn meestal de mensen die zichzelf heel erg serieus nemen. Zo serieus zelfs dat ze denken het altijd bij het rechte eind te hebben.

Mijn cd van Barcode (hardcore) is zo afgelopen en dan zet ik lekker een Burzum cd op omdat ik dat lekker vind. Lik m'n reet!

AHAHAHAH geweldig, mee eens! Ik zie er toch ook als een nerd uit. heeheheh


"This one is older than shit, heavier than time!"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-12-2001 2:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hmmm, het kan zijn dat ik me schuldig maak aan de aantijgingen die u hier naar voren brengt...

Maar er moge toch duidelijk zijn dat er wel een verschil zit tussen de kwaliteit in de muziek van ene J S Bach, en die van Britnie Speers.

Mag ik ook ff ventileren dat ik de smaken tussen die twee muziekanten (wow, ik noem Speers een muziekant) ook heel verschillend zou beoordelen. hehehe, over smaken valt niet te twisten he? ik dacht dus van wel.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-12-2001 2:45 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik bedoel niet te zeggen dat iemand iets niet mag luisteren of wel, ik bedoel wel te zeggen dat er hele duidelijke verschillen zijn in kwaliteit.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-12-2001 7:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 21:46 schreef XnegativeX het volgende:
Nog even dit...
Ik heb respect voor mensen die aan hun eigen smaak vasthouden en daar ook niet buiten treden. Deze mensen blijven trouw aan zichzelf.


ligt er nogal aan. als je andere muzieksoorten verwerpt omdat het niet "metal", terwijl je het eigenlijk stiekem toch leuk vind is ben je gewoon dom bezig. gewoon eerlijk tegen je zelf zijn wat betreft muziek goed vinden en schijt aan images en die pseudo-religie die soms aan muziek gekoppeld schijnt te zitten.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-12-2001 8:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 21:22 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wou dat mensen eens ophielden elkaar te ...

... Lik m'n reet!




[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 21-12-2001 9:01]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-12-2001 8:56 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2001 21:22 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wou dat mensen eens ophielden elkaar te vertellen wat men wel mag luisteren en wat niet, welke ideen wel en niet aan te hangen en welk uiterlijk men zich moet aanmeten. Dat maakt iedereen toch verdomme voor zichzelf uit! Wat jeukt het mij nou of ik wel of niet true ben, of ik er wel "metal" genoeg uitzie. Als ik me daar nu ook al zorgen om moet maken. 1 van de redenen waarom ik naar metal ben gaan luisteren is omdat het zo'n individualiteits geest heeft. En nu zijn er een paar sukkels die ineens een "metal-book-of-rules" heeft uitgevonden? Deze losers lopen ook op deze site rond en het zijn meestal de mensen die zichzelf heel erg serieus nemen. Zo serieus zelfs dat ze denken het altijd bij het rechte eind te hebben.

Mijn cd van Barcode (hardcore) is zo afgelopen en dan zet ik lekker een Burzum cd op omdat ik dat lekker vind. Lik m'n reet!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-12-2001 14:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

*zuchtheid* WEER een topic hierover...

En als bepaalde mensen dit topic zien zullen ze toch WEER een discussie aangaan...




Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 21-12-2001 14:21 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 20 december 2001 21:22 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wou dat mensen eens ophielden elkaar te vertellen wat men wel mag luisteren en wat niet, welke ideen wel en niet aan te hangen en welk uiterlijk men zich moet aanmeten. Dat maakt iedereen toch verdomme voor zichzelf uit! Wat jeukt het mij nou of ik wel of niet true ben, of ik er wel "metal" genoeg uitzie. Als ik me daar nu ook al zorgen om moet maken. 1 van de redenen waarom ik naar metal ben gaan luisteren is omdat het zo'n individualiteits geest heeft. En nu zijn er een paar sukkels die ineens een "metal-book-of-rules" heeft uitgevonden? Deze losers lopen ook op deze site rond en het zijn meestal de mensen die zichzelf heel erg serieus nemen. Zo serieus zelfs dat ze denken het altijd bij het rechte eind te hebben.

Mijn cd van Barcode (hardcore) is zo afgelopen en dan zet ik lekker een Burzum cd op omdat ik dat lekker vind. Lik m'n reet!


Amen!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 21-12-2001 14:36 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 20 december 2001 21:22 schreef XnegativeX het volgende:
Ik wou dat mensen eens ophielden elkaar te vertellen wat men wel mag luisteren en wat niet, welke ideen wel en niet aan te hangen en welk uiterlijk men zich moet aanmeten. Dat maakt iedereen toch verdomme voor zichzelf uit! Wat jeukt het mij nou of ik wel of niet true ben, of ik er wel "metal" genoeg uitzie. Als ik me daar nu ook al zorgen om moet maken. 1 van de redenen waarom ik naar metal ben gaan luisteren is omdat het zo'n individualiteits geest heeft. En nu zijn er een paar sukkels die ineens een "metal-book-of-rules" heeft uitgevonden? Deze losers lopen ook op deze site rond en het zijn meestal de mensen die zichzelf heel erg serieus nemen. Zo serieus zelfs dat ze denken het altijd bij het rechte eind te hebben.

Mijn cd van Barcode (hardcore) is zo afgelopen en dan zet ik lekker een Burzum cd op omdat ik dat lekker vind. Lik m'n reet!

Ik vind dat mensen dit soort topics niet meer mogen openen
(sorry ik kon het niet laten. LOL)


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-12-2001 14:58 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hoezo, jij hield toch wel van een beetje reetlikken Uhuh Uhuh...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 21-12-2001 14:58]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 21-12-2001 21:03 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 14:19 schreef TNightmare het volgende:
*zuchtheid* WEER een topic hierover...

En als bepaalde mensen dit topic zien zullen ze toch WEER een discussie aangaan...





Whahahahah!! Ik denk dat u hier o.a. op mij doelt?? Geen zorgen, ik wordt hier zelf ook een beetje ziek van. Het schijnt dat de heer xnegativex nog steeds schijnt te denken dat ik (wederom neem ik maar even aan dat dit o.a. tegen mij gericht is) hem probeer te vertellen wat hij wel of niet moet luisteren. Nu, ik heb mijn mening hierover al in tig posts uitgelegd..leest u daar maar 1 van voor mijn commentaar hierop.


SCUM FUCK


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-12-2001 21:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 21:03 schreef Duxmortem het volgende:
Whahahahah!! Ik denk dat u hier o.a. op mij doelt?? Geen zorgen, ik wordt hier zelf ook een beetje ziek van. Het schijnt dat de heer xnegativex nog steeds schijnt te denken dat ik (wederom neem ik maar even aan dat dit o.a. tegen mij gericht is) hem probeer te vertellen wat hij wel of niet moet luisteren. Nu, ik heb mijn mening hierover al in tig posts uitgelegd..leest u daar maar 1 van voor mijn commentaar hierop.


Verder no targeted hard feelings btw...

Maar als mensen nu gewoon op zichzelf letten en de gewoontes/denkwijzen van de rest gewoon accepteren/negeren, en die mensen eventueel zelfs in hun waarde laten (of anders stilletjes verafschuwen voor mijn part)...

Ben ik nu zo superieur, dat ik dat kan en de rest niet???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 21:17 schreef TNightmare het volgende:
Ben ik nu zo superieur, dat ik dat kan en de rest niet???


Zou je wel willen he
Maar je hebt gelijk.
Als mensen het vragen wil ik ze best mijn visies vertellen.
Anders houd ik me muil dicht.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-12-2001 21:55 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 21:28 schreef Jenje het volgende:
Zou je wel willen he
Maar je hebt gelijk.
Als mensen het vragen wil ik ze best mijn visies vertellen.
Anders houd ik me muil dicht.


Hahaha, Jenje die z'n muil houdt. Die dag wil ik meemaken!

Maar inderdaad TNightmare, vind ik dat een teken van superioriteit (op bepaalde vlakken dan).


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2001 21:55 schreef SheRa het volgende:
Hahaha, Jenje die z'n muil houdt. Die dag wil ik meemaken!


Nou moe ...
Zoveel lul ik ook weer niet ...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-12-2001 22:03 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hehe, sorry. Maar dat doe je (hier) wel. Niet dat ik dat erg vind hoor.


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen