IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vera Groningen Vorige pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-10-2005 13:21 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 13:19 schreef BARABAS het volgende:
Waar was je dan met Vital ooooops! Verraad ik mezelf ook nog Hahaaah!

Nee maare, wat speelt die bananeband?


Toen was ik er ook wel..heb ik jouw nog wel zien staan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 13:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 13:19 schreef BARABAS het volgende:
Waar was je dan met Vital ooooops! Verraad ik mezelf ook nog Hahaaah!

Nee maare, wat speelt die bananeband?

Hij heeft je zelfs nog aangewezen, omdat ik niet wist dat jij het was


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-10-2005 13:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Het was daar beneden anders best rustig toen

@Zilla: waar blijft m'n bier

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 21-10-2005 13:24]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 13:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 13:23 schreef BARABAS het volgende:
Het was daar beneden anders best rustig toen

Boven zeker niet. VITAL REMAINS


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 13:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 13:23 schreef BARABAS het volgende:
Het was daar beneden anders best rustig toen

@Zilla: waar blijft m'n bier

Ik had nog gekeken of ik je zag, maar kon je niet vinden. Volgende keer dan maar


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-10-2005 13:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Oke!...., waarschijnlijk zat ik toen beneden hahaha!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-07-2008 19:01 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Op vrijdag vier juli is het weer feest voor de ruimdenkende muziekliefhebber – ASVA komt ons opnieuw met een bezoek verblijden. Sinds de vorige keer dat ze hier waren zijn ze alleen maar muzikaler, gevarieerder en luider geworden. Hun muziek valt het best te omschrijven als kaleidoscopische, relatief toegankelijk drone, met etnische en meditatieve ondertonen. Als je érgens wilt beginnen met het ontginnen van dit rijke genre is dit een mooi punt.

Drone wordt vaak in een adem genoemd met doom, maar daar heeft ASVA eigenlijk niets mee van doen. Dat komt natuurlijk omdat de band die de drone naar het “grote” publiek heeft gebracht, SUNN O))), veel doom en blackmetal referenties in hun muziek heeft en zij een beetje synoniem met drone zijn geraakt. Maar zoals Earth een bloeiende en dichte, transcendentale variant van drone is geworden, is ASVA een kleurrijke en beeldende variant. “Soundtrack voor een denkbeeldige film”, is een te vaak en te verkeerd gebruikte uitdrukking, maar eentje die hier dus wel degelijk op zijn plaats is. De SUNN connectie is er overigens wel, ASVA hoofdman GS Dahlquist is betrokken geweest bij de begindagen van SUNN als bassist (jaja ergens in die rookwolk stond een bassist, hij was duidelijk te horen). Tevens heeft hij zijn sporen verdiend als één van de leden van het voor ingewijden toch wel tamelijk legendarische Burning Witch, samen met SUNN opperhoofd Stephen o’Malley.

De nieuwe plaat van ASVA ‘What You Don’t Know Is Frontier’ wordt in de pers goed ontvangen waarbij elke keer vooral de verweving van organische en synthetische geluiden (er wordt zelfs een vergelijking met Kid A gemaakt van Radiohead qua productie en mix) en de optimistische inslag wordt geroemd. Nu lijkt het muzikaal niet op Radiohead hoor -om te voorkomen het concert uitverkoopt en de liefhebbers er niet meer inkunnen- maar mensen geinteresseerd in interessante en nieuwe geluiden, texturen en sowieso avantgardistische muziekvormen zullen zich hier prima vermaken.

…Plus tip voor de liefhebber: er is ter gelegenheid van de tour een speciale en bijzonder beperkte vinylsingle met een exclusieve track – enkel deze tour verkrijgbaar! (even reclame maken voor een favoriete band…)

Het vooprogramma wordt verzorgd door SUMA, een zweedse band die net hun tweede album uit heeft gebracht (geproduceerd door Billy Anderson, de man verantwoordelijk voor de belachelijke muur van geluid van Neurosis en Melvins). De band maakt een gezellige mix van bands zo dreinend als Sunn tot zo luid en woest als een High on Fire. Schijnt een nieuwe belofte te zijn met een uitmuntende live reputatie: repetitief, hard, dreinend en bijzonder zwaarmoedig. Zo hebben we weer een mooi gevarieerd programma vanavond!

Nu zullen veel mensen vast naar de Waldrock pre-party gaan, maar ga gewoon lekker zaterdag pas heen. Geniet hier even wat “top of the bill” nieuwe harde muziek, dan ben je morgen lekker fris bij Slayer en aan Leave’s Eyes mis je toch echt helemaal niks. Tot dan!

Hans.

vannavond, # July 4, 2008: 21:30
# Doors open at: 21:00 till: 23:00
# Price: € 8 + mk


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-07-2008 20:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hoef ik een keer niet te werken in het weekend, heb ik geen geld.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-07-2008 20:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

dat is jammer man!

ik ben zelf ook er bijna door heebm

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-07-2008 20:06]


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-07-2008 20:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Zeker.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen