IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Volbeat Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-08-2010 19:51 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Volbeat, leuk in den beginne, maar ik kan zijn stem zo langzamerhand toch echt niet meer verdragen, te eentonig


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-08-2010 21:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ik ben er zondagochtend achter gekomen dat ik Volbeat leuk vind. :|

*checkt inhoud van broek*


Je moeder.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-09-2010 0:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

nu pas?

..Oh boy, you're gonna be very disappointed within two months after listening Volbeat all the time..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-09-2010 19:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ik haal het eind van het album amper, maar het begin is gaaf.


Je moeder.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 01-09-2010 22:06 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 31 augustus 2010 21:49 schreef karnivoor het volgende:
Ik ben er zondagochtend achter gekomen dat ik Volbeat leuk vind. :|

*checkt inhoud van broek*
de eerste 3 nummers ja


misfits zijn nog steeds bet0r


@ spiritus in het zwart: hoe krijg je 'maanden' voor elkaar? ik heb geloof ik enkel de eerste 3 nummers maar gehoord voor ik zelf manowar of dergelijke gaycrap aanzet!

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 01-09-2010 22:10]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-09-2010 22:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dus de plaat is vandaag uitgekomen. Zijn er al meningen?
En de bijdrages van Denner, Petrozza en Barney?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 11-09-2010 0:46 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Fijne plaat.
Een enkele uitzondering daargelaten wordt de, op de vorige plaat ingeslagen (melodieuze), weg voortgezet.

Volbeat is geen band waar je hele grote verrassingen van moet verwachten dus die zijn er inderdaad niet, of je moet het nummer met Barney, dat inderdaad tegen Napalm Death aanschurkt als dusdanig beschouwen. Dat is een tof nummer, een aparte mengeling van brutere stukken gemixt met melodieuze reffreinen.

Absoluut feest garandeert trouwens 16 dollars, het vooralsnog favoriete nummer van mijn vrouw.

Zeker een leuke plaat, en absoluut één die de band naar nog grotere podia zal voeren.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2010 21:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Even voor de fans...

Luister het nummer "Thanks" van de nieuwe cd, en luister daarna dit even:



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-09-2010 0:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tegenvaller, die nieuwe. 7 Dollars, 16 Shots en Evelyn zijn wel erg leuk, maar de rest kan me echt (nog?) niet boeien. Het klinkt naar mijn gevoel ook allemaal minder gevarieerd dan Guitar Gangsters. Ik hoop dat meerdere luisterbeurten m'n mening nog kunnen veranderen, maar tot nu toe vind ik het geen spannende plaat.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-09-2010 1:02 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 21:47 schreef XnegativeX het volgende:
Even voor de fans...

Luister het nummer "Thanks" van de nieuwe cd, en luister daarna dit even:




quote:
This song is written for all the Volbeat supporters/fans/listeners.
The music is also inspired by two bands called Teenage Bottlerocket and No Use For A Name. If you like this song check these cool bands out. If you don't like the song check them out anyway because the are better than us.-))


Faustian Spirit of the Earth


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-09-2010 7:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Lekkere plaat wederom, alleen het geluid laat te wensen over.. Drums klinken wel heel erg computer en het gitaargeluid klinkt niet vol.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-11-2010 2:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 november 2010 0:08 schreef MR. N het volgende:
... origineel is VB nog geen noot geweest, ...


Kan je dat statement onderbouwen door de bands waarvan gejat is te noemen? Met name qua zang aub.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-11-2010 6:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 november 2010 2:45 schreef Mutilator het volgende:
Kan je dat statement onderbouwen door de bands waarvan gejat is te noemen? Met name qua zang aub.


Elvis? Maar dan 100000x slechter?


Boeiender


C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 05-11-2010 11:38 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

Ik heb alleen de eerste cd van Volbeat, maar ik vind de zanger wel wat weg hebben van die gast van The Misfits. Niet Danzig, maar die Doyle.
En de eerste plaat van Volbeat klinkt wel lekker IMO!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-11-2010 11:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 november 2010 6:55 schreef MR. N het volgende:
Elvis? Maar dan 100000x slechter?


Laat ik het dan anders vragen: Welke andere metalband combineert zware gitaren met Elvis-zang, wat deze band onorigineel maakt?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-11-2010 12:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 05-11-2010 12:41 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2010 11:49 schreef Mutilator het volgende:
Laat ik het dan anders vragen: Welke andere metalband combineert zware gitaren met Elvis-zang, wat deze band onorigineel maakt?
Danzig doet dat al jaren.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2010 18:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe cd bevalt me prima, maar is imo net wat minder dan Guitar Gangsters...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-11-2010 1:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik blijf het een gave band vinden, vanwege de eerste 3 albums, maar met die nieuwe kan ik nog steeds weinig. Hopelijk wordt het in de toekomst toch weer wat spannender.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 06-11-2010 1:24]


Faustian Spirit of the Earth


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-11-2010 10:32 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Heb ter kennismaking het Rock Am Ring-optreden van dit jaar gekeken. Ik hou van rock 'n' roll (mijn afschuw van Elvis daargelaten), ik hou van simpele muziek, maar dit is wel erg... Vooral een aantal van die zang- en gitaarmelodieën zijn echt te flauw voor woorden.

Dat geconstateerd hebbende kan ik Volbeat voortaan met een gerust hart links laten liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 06-11-2010 10:33]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-11-2010 12:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik kan de link naar Elvis niet leggen btw...



 


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 06-11-2010 12:21 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Daar is die zanger van Volbeat een groots fan van...evenals dat ie een groot fan is van Mike Ness van Social Distortion


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-11-2010 12:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ja leuk voor hem dat ie fan is van Elvis, maar ik kan dus de link tussen de muziek van Volbeat en Elvis niet leggen.


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-11-2010 4:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 november 2010 12:29 schreef Forever After het volgende:
Ja leuk voor hem dat ie fan is van Elvis, maar ik kan dus de link tussen de muziek van Volbeat en Elvis niet leggen.



Niet eens qua zang? Dat de zangert het probeert als 'n Elvis, maar schromelijk mislukt en als laf zeehondje blijft blaten?


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-11-2010 4:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2010 4:06 schreef MR. N het volgende:
Niet eens qua zang? Dat de zangert het probeert als 'n Elvis, maar schromelijk mislukt en als laf zeehondje blijft blaten?
Niet weer de grindcore grap. Blaffende zeehonden bijten niet.

Ik vind de zang bij Volbeat niet hinderlijk. Het heeft wel wat eigens, maar ik ben dan weer niet echt kapot van de muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-11-2010 4:17]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-11-2010 8:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2010 4:06 schreef MR. N het volgende:
Niet eens qua zang? Dat de zangert het probeert als 'n Elvis, maar schromelijk mislukt en als laf zeehondje blijft blaten?


Nee, niet eens qua zang.



 


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen