IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Volbeat Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

het enige mooie aan die departure schijf is de hoes.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2008 19:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:22 schreef mental het volgende:
het enige mooie aan die departure schijf is de hoes.


toevallig zeg!

dat geldt ook voor jouw piemel


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:26 schreef Hypnos het volgende:
toevallig zeg!

dat geldt ook voor jouw piemel
fan boy! k maak weleens een foto voor je.


Fuck the world and fuck you


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 19:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:22 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, werd het maar zwaar overschat.

Maar jammer dat je van jouw scene Departure niet leuk mag vinden, al heb je het nog nooit gehoord / gezien.


Wat is in vredesnaam mijn scene?!?

En ik heb jullie wel gehoord hoor, anders hou ik mij wel stil...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:33 schreef Staalman het volgende:
Wat is in vredesnaam mijn scene?!?

En ik heb jullie wel gehoord hoor, anders hou ik mij wel stil...
zal ie wel mij bedoele daar mee.


Fuck the world and fuck you


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 19:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:36 schreef mental het volgende:
zal ie wel mij bedoele daar mee.


Hij quote mij...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:37 schreef Staalman het volgende:
Hij quote mij...
hij kijkt wel vaker scheel, is jouw schuld niet.


Fuck the world and fuck you


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 15-10-2008 19:38 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Volbeat is gewoon cool en jullie zijn te necro, te frostbitten en te evil om dat te snappen.

Nee, ieder zijn smaak, maar het valt gewoon op dat als een band een beetje populair wordt, er altijd bepaalde mensen gaan zeuren, juist om die reden.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

man je weet populair zijn mag niet.!!


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2008 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:30 schreef mental het volgende:
fan boy! k maak weleens een foto voor je.


met hoes?


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:39 schreef Hypnos het volgende:
met hoes?
sure.


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-10-2008 19:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Volpiet ftw!


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-10-2008 19:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:37 schreef Staalman het volgende:
Hij quote mij...


Psies!

En ik noemde het jouw scene omdat het volgens bepaalde mensen blijkbaar zo is dat als je een band niet leuk vind dat het dan komt door de scene...

Dus MOET je bijvoorbeeld Jan Smit leuk vinden anders ben je iemand die omdat de scene zegt dat het niet stoer of true is een artiest niet kan waarderen....

Sja, ik verzin het niet.....

Was ik nog maar zo'n puber...


Boeiender


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-10-2008 19:42 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:38 schreef Kash1 het volgende:
Volbeat is gewoon cool en jullie zijn te necro, te frostbitten en te evil om dat te snappen.

Nee, ieder zijn smaak, maar het valt gewoon op dat als een band een beetje populair wordt, er altijd bepaalde mensen gaan zeuren, juist om die reden.


Tja, zulke heb je er misschien tussen zitten. Leuk hoor voor Volbeat dat ze zo ver zijn gekomen.... Maar voordat ze daar waren vond ik het al bout.... Zeehondjes knuppelen is allang verboden....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-10-2008 19:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:38 schreef Kash1 het volgende:
Volbeat is gewoon cool en jullie zijn te necro, te frostbitten en te evil om dat te snappen.

Nee, ieder zijn smaak, maar het valt gewoon op dat als een band een beetje populair wordt, er altijd bepaalde mensen gaan zeuren, juist om die reden.


Nou, draai het eens om, mensen zeuren over een band die ze niet tof vinden, maar mensen eromheen gaan steeds meer zeiken dat het een leuke band is, naarmate het populairder wordt.

Ik heb persoonlijk niets tegen populaire bands, als ze maar voor mij leuke muziek maken.


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 19:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:41 schreef MR. N het volgende:
Psies!

En ik noemde het jouw scene omdat het volgens bepaalde mensen blijkbaar zo is dat als je een band niet leuk vind dat het dan komt door de scene...

Dus MOET je bijvoorbeeld Jan Smit leuk vinden anders ben je iemand die omdat de scene zegt dat het niet stoer of true is een artiest niet kan waarderen....

Sja, ik verzin het niet.....

Was ik nog maar zo'n puber...


Ik ben godzijdank anti-oogklep, ik vreet muziek en haat hokjesgeesten... Ach, en Volbeat is zo'n bandje (zoals Snaacksel al melde) die mij een happy-happy-joy-joy gevoel geeft. Maar goed, smaken verschillen, en maar goed ook.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik heb die oogkleppen, en wat dan nog ?


Fuck the world and fuck you


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-10-2008 19:49 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:44 schreef Staalman het volgende:
Maar goed, smaken verschillen, en maar goed ook.




Nou inderdeed. Moet er niet aan denken om dit ook persé leuk te moeten vinden. Als ik het hoor in de kroeg, prima hoor ik zou er gezellig op dansen en heen en weer huppelen, maar thuis opzetten of naar een concert gaan... Nee.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 19:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:48 schreef mental het volgende:
ik heb die oogkleppen, en wat dan nog ?


Bij jou staat dat geil... dus niks mis mee.
En nu bukken en ontvangen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-10-2008 19:49 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:48 schreef mental het volgende:
ik heb die oogkleppen, en wat dan nog ?

Dan moet jij je bek dus houwen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:49 schreef LLphotograph het volgende:
Dan moet jij je bek dus houwen
pffffff


Fuck the world and fuck you


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-10-2008 19:49 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:49 schreef Staalman het volgende:
Bij jou staat dat geil... dus niks mis mee.
En nu bukken en ontvangen!


In andere woorden wat ik zei precies


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-10-2008 19:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:49 schreef LLphotograph het volgende:
Nou inderdeed. Moet er niet aan denken om dit ook persé leuk te moeten vinden. Als ik het hoor in de kroeg, prima hoor ik zou er gezellig op dansen en heen en weer huppelen, maar thuis opzetten of naar een concert gaan... Nee.


Dat klinkt al heel wat beter dan doodgeknuppelde zeehonden... Het is makkelijker dan je denkt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-10-2008 19:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2008 19:49 schreef Staalman het volgende:
Bij jou staat dat geil... dus niks mis mee.
En nu bukken en ontvangen!
danke, herr staalman.


Fuck the world and fuck you


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-10-2008 19:51 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 oktober 2008 19:50 schreef Staalman het volgende:
Dat klinkt al heel wat beter dan doodgeknuppelde zeehonden... Het is makkelijker dan je denkt.


Tja zo vind ik die stem ook gewoon klinken... Blurgh! Maarja... In de kroeg hoor ik zoveel boutmuziek dat volbeat er ook wel bij kan


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen