IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bestaansrecht van Metal-topics Volgende pagina
High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-10-2005 18:06 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 18 oktober 2005 17:48 schreef Markam het volgende:
waarom zou een band met een EP minder bestaansrecht hebben dan een band met een volwaardige cd? tellen demo's ook niet meer?
ik breng even Zyklon-B naar boven. Ook maar 1 ep en toch wordt daar ook veel over geschreven/naar gerefereerd. Sommigen noemen het zelfs kult, wie ben jij dan om te vertellen dat ze eigenlijk nietrs voorstellen


heavy metal is the law


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2005 18:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Op een METAL forum lijkt me dit in essentie een overbodige stelling, me dunkt...


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-10-2005 18:09 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Ja, maar het lijkt mij dat de mods dit topic schoon willen houden:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1929042/9


heavy metal is the law


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-10-2005 18:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Heeft Smoochy dit topic nog niet gespot ?!? WHAHAHA!!!


Fuck the world and fuck you


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-10-2005 18:11 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:08 schreef Snaack het volgende:
Op een METAL forum lijkt me dit in essentie een overbodige stelling, me dunkt...


Is dit een metal forum dan?
Damn.......

Ik dacht dat dit DGMB was.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2005 18:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

EDIT@ High Voltage

Sja... Een forum is om te discussiëren toch?

Schaf de klachtentopics dan af, en handel klachten per mail af.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-10-2005 18:11]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Een discussie hierover ben ik zelf niet tegen. Maar dan gelieve zonder de persoonlijke aanvallen ? Pak daar de Flamecage maar voor.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Nix
♥
Usericon van Nix
Posted 18-10-2005 18:12 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:11 schreef mental het volgende:
Heeft Smoochy dit topic nog niet gespot ?!? WHAHAHA!!!



Lekker makkelijk is dat, net een nieuwe mod afzeiken.


Bovendien lijkt me het verstandiger dat je Smoochy en mod-Smoochy uit elkaar houdt.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2005 18:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vind wel dat je onderscheid moet maken tussen topics die geopend worden door iemand om een mening te vragen/delen over een band of door bandleden zelf puur uit promotie-oogpunt. In het tweede geval lijkt het me logisch dat je het in een bestaand topic als "laat je band eens horen" of zoiets knalt, in het eerste geval zie ik geen probleem met een eigen topic.

Maar ja, daarom ben ik ook geen moderator, hee

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-10-2005 18:13]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2005 18:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat vinden mensen van metal topics over concerten van ik-weet-niet-hoe-lang geleden waar ook al tijdenlang niemand meer in post?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

@Mark: Het is inderdaad een vrij vage grens. Ik heb er zelf ook nog geen duidelijke mening over. Maar dat zeg ik als ikke, niet als mod. Kan niet zomaar voor iedereen spreken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:14 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

@ mark: maar in het laat je band horen topic, komt alles al snel in de grote massa terecht en luisterd niemand het meer...

@mutilator: een topic over een concert dat al een jaar geleden is geweest, heeft in mijn ogen weinig zin meer omdat het geen nieuw waarde meer heeft. Dit soort dingen zouden dan ook opgeruimt moeten worden om ruimte te besparen.

maarreh hier ging de discussie dacht ik niet over...

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-10-2005 18:16]



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:15 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:14 schreef Markam het volgende:
maar in het laat je band horen topic, komt alles al snel in de grote massa terecht en luisterd niemand het meer...


Mwoah.. snap wat je bedoelt, maar volgens mij zou dat nog best mee kunnen vallen. Ik lees zelf alle vorige pagina's ook wel door. Altijd leuk om nieuwe dingen te horen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb hier ook eens over gehad en ik blijf het een domme discussie vinden over het wel of niet open blijven van interessante band topics, het antwoord lijkt me duidelijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 18-10-2005 18:17 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik zal even mijn post in het mod topic hier ook neerzetten.

Ik vind discussies overbodig, ik vind meer dat er een duidelijke regel over moet komen. Alle band-topics blijven open, het is immers een muziekforum.

Uitzonderingen:
- Er is al een topic over dezelfde band
- Het topic staat vol met offtopic ongein (zie slipknot topic)
- het topic word door een bandlid gestart puur en alleen om te spammen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En net als het mod-topic, kan ik mij hier helemaal in vinden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2005 18:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zit er geen fade-out op topics of zo? Ik weet dat er soms na maanden of zelfs jaren weer een topic naar boven wordt getrapt en ik geloof dat ik Paul ooit eens heb horen zeggen dat bewaren hem logischer leek dan elke keer dezelfde discussie, maar inmiddels zal er toch een aardige hoeveelheid overbodige archiefzooi zijn opgebouwd. Dunkt me dat alles >2 jaar rustig weg kan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:18 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

@ morg: dus alle topics over bands door bandleden worden dicht geknalt? dan kunnen er dus een heleboel dicht.

kijk die eerste 2 lijken me logisch

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-10-2005 18:19]



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik weet al 1 hele speciale


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2005 18:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 oktober 2005 18:14 schreef Markam het volgende:
...
@mutilator: een topic over een concert dat al een jaar geleden is geweest, heeft in mijn ogen weinig zin meer omdat het geen nieuw waarde meer heeft. Dit soort dingen zouden dan ook opgeruimt moeten worden om ruimte te besparen.

maarreh hier ging de discussie dacht ik niet over...


Nope maar is wel ontopic en misschien aanleiding voor een grote schoonmaak om de search resultaten overzichtelijker te krijgen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:21 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

daar ben ik het helemaal mee eens, nu wil je soms iets zoeken en krijg je alsnog 100000000 topics die er eigenlijk niet mee te maken hebben.


@spectre: maar goed dat jij geen mod bent. of heb je het CHD topic ook azelf geopend



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:18 schreef Markam het volgende:
@ morg: dus alle topics over bands door bandleden worden dicht geknalt? dan kunnen er dus een heleboel dicht.

kijk die eerste 2 lijken me logisch


Dat is niet wat Morgil zegt, in mijn beleving. Topics gestart door bandleden puur om elke dag onzinnige info te posten (ja, ik weet het, daar zit een stukje interpretatie aan vast) worden gesloten. Er zijn ook genoeg bandleden die dat niet doen, maar regelmatige nuttige/informatieve updates posten. Wederom een grijs gebied, ja, maar er is een verschil. Vind ik dan.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2005 18:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:17 schreef Morgil het volgende:
Ik zal even mijn post in het mod topic hier ook neerzetten.

Ik vind discussies overbodig, ik vind meer dat er een duidelijke regel over moet komen. Alle band-topics blijven open, het is immers een muziekforum.

Uitzonderingen:
- Er is al een topic over dezelfde band
- Het topic staat vol met offtopic ongein (zie slipknot topic)
- het topic word door een bandlid gestart puur en alleen om te spammen.


En voor Teknoir zou dan speciale regels moeten gelden, die moet meteen een ban bij het openen van een topic waar die url van hem in staat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe, nee ik doelde op iets anders..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:24 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 18 oktober 2005 18:22 schreef Illusione het volgende:
Dat is niet wat Morgil zegt, in mijn beleving. Topics gestart door bandleden puur om elke dag onzinnige info te posten (ja, ik weet het, daar zit een stukje interpretatie aan vast) worden gesloten. Er zijn ook genoeg bandleden die dat niet doen, maar regelmatige nuttige/informatieve updates posten. Wederom een grijs gebied, ja, maar er is een verschil. Vind ik dan.


het was ook meer een vraag aan morgil eigenlijk. Met al een weder antwoord, als het zo zou zijn dat ze zowiezo dicht gegooit worden..



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-10-2005 18:25 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:17 schreef Mark het volgende:
... Dunkt me dat alles >2 jaar rustig weg kan.

NEEN!!!
"Oude" info maakt het niet meer of minder relevant, al is het maar uit nostalgisch oogpunt.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen