IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Topic XII Vorige pagina | Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 17:40 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 18-10-2005 17:44]



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-10-2005 17:43 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 18 oktober 2005 17:37 schreef High Voltage het volgende:
Misschien wel omdat de band nogal weinig materiaal heeft? Anders kan ik hier ook wel honderden NWOBHM bands gaan posten die toevallig 1 EP'tje hebben uitgebracht.

Gebruik je hersens eens
Ja en? Toch leuk om zo onbekende bands te leren kennen? Ben het volledig met Markam eens, ik snap soms niets van die mod acties...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-10-2005 17:44 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 18 oktober 2005 17:43 schreef Doomy het volgende:
Ja en? Toch leuk om zo onbekende bands te leren kennen? Ben het volledig met Markam eens, ik snap soms niets van die mod acties...
Een EP van twee nummers lijkt mij niet echt noemenswaardig, maargoed, dat kan ook aan mijn kijk op de dingen liggen


heavy metal is the law


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 17:44 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

en als je nou eens een nuttige reactie gaf smoochy ipv mijn berichten lopen te modereren!

dank doomy, jij snapt het tenminste



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2005 17:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Markam waar maak je je opeens druk om?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-10-2005 17:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 17:46 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 17:44 schreef Markam het volgende:
en als je nou eens een nuttige reactie gaf smoochy ipv mijn berichten lopen te modereren!

dank doomy, jij snapt het tenminste


Ik hoef geen verantwoording aan jouw af te leggen ivm een gesloten topic. Als hij zijn band promoot in een geopend topic, dan is het logisch dat het ook kan in het laat je band horen topic. Daarom heb ik dat gesloten. Heb ik ook gedaan bij anderen die dat deden dus ook bij Botzwaard, dat jij dan direct op je achterste poten staat is niet mijn probleem.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-10-2005 17:46 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 18 oktober 2005 17:44 schreef Mutilator het volgende:
Markam waar maak je je opeens druk om?
Ik denk dat ik het wel weet...

Dat metal hier al een aantal jaren een bijzaak is... maar goed ik heb niks gezegd, straks wordt ik nog geband


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 17:48 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

waar ik me druk om maak is dat jullie topics over metal OP EEN METAL FORUM DICHT GOOIEN! en al die verkankerde onzin topics hebben wel bestaansrecht!

en dat smoochy gewoon met z'n gore poten van me berichten moet afblijven!

@high voltage: waarom zou een band met een EP minder bestaansrecht hebben dan een band met een volwaardige cd? tellen demo's ook niet meer?
ik breng even Zyklon-B naar boven. Ook maar 1 ep en toch wordt daar ook veel over geschreven/naar gerefereerd. Sommigen noemen het zelfs kult, wie ben jij dan om te vertellen dat ze eigenlijk nietrs voorstellen



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2005 17:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2005 17:50 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 oktober 2005 17:48 schreef Markam het volgende:
waar ik me druk om maak is dat jullie topics over metal OP EEN METAL FORUM DICHT GOOIEN! en al die verkankerde onzin topics hebben wel bestaansrecht!


Daar heb je best wel een punt vind ik, net als Doomy..


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-10-2005 17:51 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 18 oktober 2005 17:48 schreef Markam het volgende:
@high voltage: waarom zou een band met een EP minder bestaansrecht hebben dan een band met een volwaardige cd? tellen demo's ook niet meer?

Ik heb het niet over bestaansrecht, ik ken zat bands met een EP die een hoop bands doen verbleken. Maar om zo'n band meteen een topic toe te schuifen lijkt mij nogal overdreven (er valt immers maar over 1 EP te praten).
quote:

ik breng even Zyklon-B naar boven. Ook maar 1 ep en toch wordt daar ook veel over geschreven/naar gerefereerd. Sommigen noemen het zelfs kult, wie ben jij dan om te vertellen dat ze eigenlijk nietrs voorstellen

Vertel mij alsjeblieft niets over "cult" bands hehe.

Maargoed, ik kan wel begrijpen waarom je daar kwaad over wordt, maar het lijkt mij dat je het beter kan laten rusten en het beter in een algemeen topic kan posten.

Dat kan ook mijn fout zijn hoor


heavy metal is the law


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 17:52 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 18 oktober 2005 17:46 schreef Smoochy het volgende:
Ik hoef geen verantwoording aan jouw af te leggen ivm een gesloten topic. Als hij zijn band promoot in een geopend topic, dan is het logisch dat het ook kan in het laat je band horen topic. Daarom heb ik dat gesloten. Heb ik ook gedaan bij anderen die dat deden dus ook bij Botzwaard, dat jij dan direct op je achterste poten staat is niet mijn probleem.


knal dan ook het FW topic dicht want dat is geopend door Vuig. en weet je wat, knal dan ook maar die van mij dicht, als je je daar door beter voelt!

maar dan nog, zijn topic wordt dicht gegooid. Maar ik kom net op internet een geweldige band tegen genaamd defcon. Vette shit denk ik, dat zouden mede ZM'ers moeten horen, want deze band verdient aandacht! dus ik maak er een topic over, zoals er over een heleboel band topics zijn. Maar zie! een stel modder-eters denk de boel dicht te moeten gooien, want we moeten het op ZM natuurlijk vooral niet over metal hebben, en al helemaal niet over nederlandse metal bands!

@mutilator: wat wil je met die lijst? laten zien dat het hier wel over metal gaat? de active topics button wijst iets anders uit hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-10-2005 17:57]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2005 17:57 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 oktober 2005 17:52 schreef Markam het volgende:
maar dan nog, zijn topic wordt dicht gegooid. Maar ik kom net op internet een geweldige band tegen genaamd defcon. Vette shit denk ik, dat zouden mede ZM'ers moeten horen, want deze band verdient aandacht! dus ik maak er een topic over, zoals er over een heleboel band topics zijn. Maar zie! een stel modder-eters denk de boel dicht te moeten gooien, want we moeten het op ZM natuurlijk vooral niet over metal hebben, en al helemaal niet over nederlandse metal bands!


WE DOEN ALLES NETJES IN 1 ALGEMEEN TOPIC JA!

Mods, gooi please ALLE metalgerelateerde topics dicht, dan maken we 1 algemeen "METOLLL" topic aan, happy?!

Laten we dan ook vooral niet vergeten banners van ZM op TMF, CU2 etc te zetten dat er hier volop op los gebralt kan worden, zolang het maar NIET over metal gaat.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-10-2005 17:59 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

even afgezien van of het goed of fout was wat er is gebeurd:

Ik word er schijtziek van dat wanneer er ook maar iets foutgaat (afgezien van echt fout, of gewoon dom gelul), dan zijn we meteen "die modderetertjes". dat is gewoon dom stoer gelul. Jullie verwachten ook normaal aangesproken te worden, en niet als "hey domme mongool, houd je bek eens over onze besluiten, ja!? "

ga dan ook fatsoenlijk met ons om, alsjeblieft. "What goes around..." enzo



Bruce Banner


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 17:59 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

dank snaack, als de moderators nu ook nog een zinnige en kloppende uitspraak kunnen doen waarom ze dit soort dingen doen....

maar nee die hebben het denk ik te druk met topics dichtgooien

@die elf met ze rare naam : ja dat verwacht ik ook, en wat ik dus niet verwacht is dat mijn berichten gecensureerd worden en er dan niet gereageerd wordt, ja dan word ik boos ja

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-10-2005 18:02]



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-10-2005 18:00 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

En te druk met het posten in de onzin topics.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-10-2005 18:02 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 oktober 2005 17:35 schreef Markam het volgende:
heeft de band defcon minder bestaansrecht dan bijv. slayer?



Ja lekker zeg, beetje voor elke kutband een topic openen. Er zijn al zo ontzettend veel rukbands, then again.. post eerst maar eens in het laat je band horen topic. Heeft niks te maken met bestaansrecht van de band, eerder met het tienduizenden topics over loze bandjes.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:02 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

en nog steeds geen bijdrage van smoochy of mutilator. jammer jongens.....



High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 18-10-2005 18:03 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 18 oktober 2005 18:02 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja lekker zeg, beetje voor elke kutband een topic openen. Er zijn al zo ontzettend veel rukbands, then again.. post eerst maar eens in het laat je band horen topic. Heeft niks te maken met bestaansrecht van de band, eerder met het tienduizenden topics over loze bandjes.


Eindelijk iemand waar ik het mee eens ben.


heavy metal is the law


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-10-2005 18:03 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 18 oktober 2005 18:00 schreef Psychonaut het volgende:
En te druk met het posten in de onzin topics.






Is hun goed recht toch? Zodra ze betaald worden voor hun 'werk', dan pas mag je hier over klagen.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2005 18:03 by Snaack Profiel van Snaack

@Lain: ik zie het als een primaire functie van een Nederlandstalig metalforum om onbekend Nederlands metaaltalent te promoten. Juist een eigen topic per band/ project kan de vindbaarheid enorm vergroten, zeker omdat de search default op topictitel staat.

Als mensen al zien dat je ook op inhoud kunt zoeken zien ze de bomen door het bos aan zoekresultaten niet meer (waaronder ook veel BS topics als "Now playing" waar ik het nut totaaaaal niet van inzie, behalve dan dat je daar als je je verveelt enorm veel nutteloze posts kunt maken.)

Flikker je Elexorien-topic anders ook maar lekker dicht.

Mijn motto van vandaag is dan ook: liever teveel dan te weinig metaltopics, en liever te weinig dan teveel bullshit topics.

Bedankt voor de aandacht


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-10-2005 18:04 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik heb reeds bij mijn mede-mods aangegeven dat ik hier geen uitspraak over deze kwestie ga doen. Wel zou ik willen verzoeken een eventuele discussie over geldigheid van bandtopics hier niet voort te zetten. En gelieve ook geen persoonlijke aanvallen of overbodige opmerkingen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-10-2005 18:04 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 18 oktober 2005 18:02 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja lekker zeg, beetje voor elke kutband een topic openen. Er zijn al zo ontzettend veel rukbands, then again.. post eerst maar eens in het laat je band horen topic. Heeft niks te maken met bestaansrecht van de band, eerder met het tienduizenden topics over loze bandjes.


sorry hoor volgens mij bestaat er ook een manowar topic en als iets kut is....

maar dan weer, wie ben jij om te oordelen of iets kut is? ik vind het wel lekker, dan mag ik daar toch zeker wel een topic over openen? als we zo gaan beginnen, mag de helft van de topics wel dicht omdat ik het kut bands vind...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2005 18:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 oktober 2005 18:02 schreef Markam het volgende:
en nog steeds geen bijdrage van smoochy of mutilator. jammer jongens.....


Jouw klacht wordt in overweging genomen en is dus in beraad. Niet zo snel op je achterste tenen staan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-10-2005 18:07 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 oktober 2005 18:04 schreef Markam het volgende:
maar dan weer, wie ben jij om te oordelen of iets kut is? ik vind het wel lekker, dan mag ik daar toch zeker wel een topic over openen? als we zo gaan beginnen, mag de helft van de topics wel dicht omdat ik het kut bands vind...


Precies. Over smaak valt immers niet te twisten, dus een bandtopic dichtgooien omdat het in de ogen van enkele users/ mods toch een "kansloze 13 in een dozijn kutband is" vind ik een vorm van censuur. Laat de forummers zelf maar beoordelen of ze het wat vinden.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen