IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : I [nieuw project Abbath, Immortal] Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-10-2005 12:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 oktober 2005 11:45 schreef Chelman het volgende:
Zillah...de s mag weg.

ediut: Wel gaaf nieuws dit. Al ben ik bang dat mijn verwachtingspatroon het uiteindelijke resultaat gaat overtreffen.


Oki doki. Kijk nu net pas weer op zm.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2005 12:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 12:31 schreef zillah-morte het volgende:
Oki doki. Kijk nu net pas weer op zm.

thnx voor aanpassen, staat stuk netter zo en makkelijker te vinden


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-10-2005 12:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, goed nieuws dit. At the heart... kon mij zeer bekoren.


Bazzio Attacks!!!


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 19-10-2005 12:38 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Oh, dit wist ik nog niet. Ik hoop maar dat het gave muziek gaat worden. Heb er alleen niet bijster veel vertrouwen in helaas...


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 19-10-2005 12:49 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Zo gaat dat altijd, nooit tevreden. Nooit vertrouwen in een nieuwe schijf maar wel er op hopen. Maar goed dit is in iedergeval erg bruut nieuws en wanneer zouden wij dit ongeveer op kunnen ophalen in de winkels? Kunnen we er dan nog een discussie overhouden


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 19-10-2005 13:02 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 12:49 schreef Creepmime het volgende:
Zo gaat dat altijd, nooit tevreden. Nooit vertrouwen in een nieuwe schijf maar wel er op hopen. Maar goed dit is in iedergeval erg bruut nieuws en wanneer zouden wij dit ongeveer op kunnen ophalen in de winkels? Kunnen we er dan nog een discussie overhouden


Hehe ja ok. Ik ben in ieder geval niet iemand die zegt te hopen dat het gaaf is, maar eigenlijk hoopt dat het ontzettend slecht is om maar te kunnen zeggen: "Zie je nou, slecht."

Releasedatum, goede vraag! Iemand?


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2005 14:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 oktober 2005 12:38 schreef bazzio het volgende:
Hmmz, goed nieuws dit. At the heart... kon mij zeer bekoren.


+1
Wat erna kwam vond ik minder, maar juist deze cd vind ik zelf hun allerbeste, dus dit nieuws belooft!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-10-2005 15:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ATHOW is inderdaad een zeer prettige plaat. Het is wel degelijk anders dan een PH of BITN maar niet minder gaaf.

Persoonlijk vond ik ook het latere werk gaaf m.u.v. BB


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2005 15:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zelf vind ik eigenlijk het oudere werk super gaaf. maar de nieuwe platen van Immortal blijft gewoon geweldig stofzuig muziek

Maar hopen dat ze snel wat met I gaan uitbrengen en dan natuurlijk Ned. aandoen met een optreden


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-10-2005 15:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 oktober 2005 15:37 schreef Cadaveria het volgende:
zelf vind ik eigenlijk het oudere werk super gaaf. maar de nieuwe platen van Immortal blijft gewoon geweldig stofzuig muziek



*zingt* I want to break free*


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2005 16:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 15:47 schreef zillah-morte het volgende:
*zingt* I want to break free*
je moest me eens zien


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-10-2005 16:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Demonaz is bij alle Immortal cd's actief geweest mbt teksten aanleveren. Hij word ook nog als volwaardig bandlid aangezien.

Om verhalen e.d. te voorkomen is mij uitdrukkelijk gevraagd niet de ware reden van het stoppen van Immortal te verspreiden.
Ik kan hier dus helaas (nog) niet op ingaan, hoe groot en verassend het nieuws ook is. Misschien dat Abbath zelf wat loslaat bij interviews voor zijn komende I plaat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2005 17:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 16:59 schreef Hub de Gallier het volgende:


Om verhalen e.d. te voorkomen is mij uitdrukkelijk gevraagd niet de ware reden van het stoppen van Immortal te verspreiden.
Ik kan hier dus helaas (nog) niet op ingaan, hoe groot en verassend het nieuws ook is. Misschien dat Abbath zelf wat loslaat bij interviews voor zijn komende I plaat.

wat een zware beproefing om geduldig te zijn


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-10-2005 17:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 17:01 schreef Cadaveria het volgende:
wat een zware beproefing om geduldig te zijn
Wat denk je van mij dan
Er zijn mij namelijk ook feiten verteld over "PH", "BitN" en "BB" toen ik vorige maand in Bergen was. Op ZM is over een aantal van deze dingen al veel gediscussieerd in het Immortal-topic, en nu de echte waarheid wetende kan ik zeggen dat iedereen het in het Immortal topic fout had met zogenaamde 'feiten'. Zo jammer dat de fans niet gewoon de waarheden mogen weten aangaande enkele dingen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-10-2005 17:10 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 17:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wat denk je van mij dan
Er zijn mij namelijk ook feiten verteld over "PH", "BitN" en "BB" toen ik vorige maand in Bergen was. Op ZM is over een aantal van deze dingen al veel gediscussieerd in het Immortal-topic, en nu de echte waarheid wetende kan ik zeggen dat iedereen het in het Immortal topic fout had met zogenaamde 'feiten'. Zo jammer dat de fans niet gewoon de waarheden mogen weten aangaande enkele dingen


dan post je ze toch gewoon ondere een andere naam weten wij niet wie het hier neerpleurde


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-10-2005 17:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



...maar op deze 'niet-zeggen-manier' komt het op mij wel een beetje over als zo'n Hollywood-hitlijsten-bandje i.p.v. een metalband, eigenlijk.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 19-10-2005 17:23 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Immortal de Milli Vanilli van de Black Metal?


don't mistake lack of talent for genius


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2005 17:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 17:19 schreef Hexegot het volgende:


...maar op deze 'niet-zeggen-manier' komt het op mij wel een beetje over als zo'n Hollywood-hitlijsten-bandje i.p.v. een metalband, eigenlijk.

Dat vind ik een beetje een appel met een ei vergelijken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2005 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Right Said Fred kwam toch ook uit Noorwegen? En was een trio ...

Hmmmmmmmm


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-10-2005 17:26 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 17:25 schreef Cadaveria het volgende:

Dat vind ik een beetje een appel met een ei vergelijken.

Das waar, maar ergens in m'n achterhoofd heb ik dat gevoel wel...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-10-2005 17:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 17:19 schreef Hexegot het volgende:


...maar op deze 'niet-zeggen-manier' komt het op mij wel een beetje over als zo'n Hollywood-hitlijsten-bandje i.p.v. een metalband, eigenlijk.
Nou, er zijn nog veel meer bandjes met 'geheimpjes' hoor...dus zo Hollywood-hitlijsten-bandjes-achtig is het ook weer niet.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2005 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neu, vind het eerder gewoon flauw en kinderachtig .. who cares waarom een band uit elkaar gaat ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-10-2005 17:41 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Blackmetal en geheimpjes.

Wat klinkt dat...

gezellig.



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 19-10-2005 17:50 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 17:41 schreef Oud Vuil het volgende:
Blackmetal en geheimpjes.

Wat klinkt dat...

gezellig.


Geheimpje hihihihi.

We weten toch al wel dat het N3|<R0 is.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 19-10-2005 17:59 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

oehh.. geheimpjes

Voor mijn part zong Pino de cd's vol, als het maar goed klinkt.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen