IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : I [nieuw project Abbath, Immortal] Vorige pagina | Volgende pagina
Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 12-08-2006 15:53 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2006 15:07 schreef spectre het volgende:
Hoera, domste post van deze week!



Mooi uit z'n verband gerukt, pauper. Ik heb het over Abbath, die kerel kan toch alleen goeie BM maken, kom op zeg. Je weet precies welke BM'ers wel wat ruimer van talent zijn, en welke niet. Abbath moet gewoon bij z'n leest blijven, dat is overigens ook wat iedereen verwachtte, met dit nieuwe project.

Maargoed, nog steeds voorbarig, we zullen zien/horen.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-08-2006 16:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Blijkbaar weet je ook niet helemaal waar je het over hebt want Abbath is oorspronkelijk een death metal muzikant (en tevens hardrock) die pas later black metal is gaan maken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-08-2006 16:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2006 15:53 schreef Phygor het volgende:
Mooi uit z'n verband gerukt, pauper. Ik heb het over Abbath, die kerel kan toch alleen goeie BM maken, kom op zeg. Je weet precies welke BM'ers wel wat ruimer van talent zijn, en welke niet. Abbath moet gewoon bij z'n leest blijven, dat is overigens ook wat iedereen verwachtte, met dit nieuwe project.

Maargoed, nog steeds voorbarig, we zullen zien/horen.


Tuurlijk, jij bent Abbaths buurman en weet precies waar zijn kwaliteiten liggen of niet, bek houwen en plaat luisteren,

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-08-2006 16:29]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2006 13:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Een nummer (met dank aan de muur):

http://www.sendspace.com/file/ymmzaa

Leuk, lekkere luistermuziek! Duidelijk wat Bömbers invloeden in te horen, hehe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2006 14:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 13:29 schreef ZelThoR het volgende:
Een nummer (met dank aan de muur):

http://www.sendspace.com/file/ymmzaa

Leuk, lekkere luistermuziek! Duidelijk wat Bömbers invloeden in te horen, hehe.


Zo, die kan ik in ieder geval van mijn lijstje "nog te kopen" schrappen. Damn, totaal niet mijn ding!
Dan maar mezelf verheugen op een nieuwe Immortal release!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-08-2006 15:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Rock & Roll
Leuk nummer.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 17-08-2006 16:41 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik vind dit best goed klinken
Eindelijk weer een cd'tje op mijn want list


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2006 16:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Je mag hem van mijn want-list hebben, want bij mij mag hij eraf!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-08-2006 16:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Lekker nummer maar Bömbers invloeden hoor ik niet ( de enige overeenkomst is Abbath op zang). Wel lijkt het op Bourbon Flame, een ander bandje uit Bergen met o.a. Janto (Hades almighty) en Erik (ex-Aeternus)


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 17-08-2006 16:50 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ja, daar vond ik 't ook al op klinken.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-08-2006 17:00 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Het klinkt behoorlijk anders dan ik eerst had verwacht, maar desalniettemin erg lekker. Gaaf om Abbath ook eens op een wat andere manier te horen zingen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2006 17:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 16:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Lekker nummer maar Bömbers invloeden hoor ik niet ( de enige overeenkomst is Abbath op zang). Wel lijkt het op Bourbon Flame, een ander bandje uit Bergen met o.a. Janto (Hades almighty) en Erik (ex-Aeternus)

Abbaths zang klinkt wat meer als Lemmys zang dan eerder bij Immortal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-08-2006 18:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat doet hij ook bij Bömbers ja, maar muzikaal gezien lijkt het niet op Bömbers. Luister maar eens naar Bourbon Flame


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-08-2006 18:14 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vet nummer!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-08-2006 18:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 18:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat doet hij ook bij Bömbers ja, maar muzikaal gezien lijkt het niet op Bömbers. Luister maar eens naar Bourbon Flame
Ik had het dan ook niet over de muziek, vandaar ook vele knipogen en wat niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 17-08-2006 19:26 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 12 augustus 2006 16:23 schreef spectre het volgende:
Tuurlijk, jij bent Abbaths buurman en weet precies waar zijn kwaliteiten liggen of niet, bek houwen en plaat luisteren,


Misschien is hij wel Abbath's werkgever.


don't mistake lack of talent for genius


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-08-2006 20:06 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Prima te pruimen dat nummer, komt ook op mijn te-kopen lijstje

Ik snap alleen niet goed waarom dit het verlengde van Immortal wordt genoemd? (staat op de website).

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 17-08-2006 20:06]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-08-2006 21:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben gisteren bij de luistersessie geweest en de plaat klinkt verdomd lekker. Een logisch vervolg op Immortal met als enige verschil het tempo welke een stuk lager ligt tegenwoordig. Het nummer welke hier al als mp3 te horen was vond ik achteraf gezien niet erg representatief trouwens voor de gehele plaat. Ook live wist de band meer dan te overtuigen...wat een geweldige show. Voor mij word dit zeker een plaat om naar uit te kijken en ik zal zekert bij komende optredens aanwezig zijn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-09-2006 16:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb de plaat nu helemaal geluisterd en dat een paar keer. Idd een logisch vervolg op Immortal en ERG lekker!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 12-09-2006 22:26 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

't Valt trouwens wel op eigenlijk: Shagrath van Dimmu met Chrome Division, daarnaast I... Die 2 lijken op zich wel een beetje op elkaar. Who's next?



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 12-09-2006 22:31 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:26 schreef Skyggesang het volgende:
't Valt trouwens wel op eigenlijk: Shagrath van Dimmu met Chrome Division, daarnaast I... Die 2 lijken op zich wel een beetje op elkaar. Who's next?

Oja, als twee druppels water.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 13-09-2006 9:52 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 12 september 2006 22:31 schreef Creepmime het volgende:
Oja, als twee druppels water.

Met de nadruk op een beetje...
Maar ik heb alleen The Storm I Ride gehoord, misschien dat het daaraan ligt?



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 13-09-2006 11:13 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

The storm I ride klinkt erg lekker ja... maar ik vind dat dit nu toch nie helemaal kan gezien worden als een gewone verderzetting van waar Immortal is opgehouden zoals al paar keer is gezegd hier... Is de rest van de plaat dan zo verschillend van dit nummer? Iig blijft het heerschen en komt het op te kopen lijst


Member of the iso-betawuste crew!!


R.
Usericon van R.
Posted 13-09-2006 11:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 9:52 schreef Skyggesang het volgende:
Met de nadruk op een beetje...
Maar ik heb alleen The Storm I Ride gehoord, misschien dat het daaraan ligt?


KRIJG EETZ TUITLUL!

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-09-2006 13:19]


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 13-09-2006 11:40 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 13 september 2006 11:34 schreef R. het volgende:
KRIJG EETZ TUITLUIL!

Doet normaal randmongool!



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen