IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Drone/doom meuk Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-11-2005 16:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ontopic, snol

Bunkur.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-11-2005 16:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Saaie meuk dus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-11-2005 16:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nee, hoer, dat heet geniaal.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-11-2005 16:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Geniaal... Misschien; Als het bedoeld is als nieuw middel tegen slapeloosheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2005 16:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgens mij heeft Kwellie zijn speakers te hoog staan en gaan alle goede tonen over zijn dwergekop heen ...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-11-2005 16:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Black One al gehoord?

Alles behalve saai namelijk.

Ga luisteren, hup, hup.

Zet ik ondertussen Strength through Torture op


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 13-11-2005 13:09 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Las net iets over Monarch.
En een Khanate-vergelijking erbij ook nog.

Kan iemand me wat meer meer info geven?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Asianova onlangs ontvangen

Beetje meer evil en donkerdere drone ... met beetje vrouwenzang erin, erg vet!


acid
Usericon van acid
Posted 02-01-2006 17:00 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Khanate, Sun0) .. allemaal belachelijke bands. Ik hoor er geen enkel muzikaal talent in.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Nevelaar
grensgeval
Usericon van Nevelaar
Posted 02-01-2006 17:24 by Nevelaar Wijzig reactieProfiel van NevelaarQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 17:00 schreef acid het volgende:
Khanate, Sun0) .. allemaal belachelijke bands. Ik hoor er geen enkel muzikaal talent in.


Niet? Wat dacht je van waanzinnige timing, ausdauer.


ausdauer


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 17:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik trek die drumloze drone ook voor geen meter, dronende black- of doom metal vind ik heerlijk. Veel herhaling enzo, in principe betekent drone het constant herhalen of terug laten komen van een bepaalde noot. Maar bastonen en feedback tot muziekstroming verheffen gaat een beetje te ver voor deze ouwe rocker. En al helemaal als ik in een zaaltje met een pils in mijn knuisten sta, zoals onlangs bij Lugubrum en Sunn o))). Gelukkig was ik zo doorelkaar dat ik het humoristisch vond, met een nuchtere kop was ik aarschijnlijk binnen 10 minuten vloekend naar buiten gestormd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


acid
Usericon van acid
Posted 02-01-2006 18:09 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 17:24 schreef Nevelaar het volgende:
Niet? Wat dacht je van waanzinnige timing, ausdauer.


Wat een kut excuus matroos truttekut; oefening baart kunst in dat geval. Dat je er naar luistert moet je zelf weten, maar toegeven dat dit soort bands over enige talent beschikken (althans, datgeen ze in de muziek stoppen) is flauwekul. Het enige wat ik hoor is wat willekeurige aanslagen. Sprake van een 'nummer' is er niet.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


slome
Usericon van slome
Posted 02-01-2006 18:15 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Is deze topic puur alleen voor drone bedoeld, of zijn drone-verwante doombands ook welkom? Als dat laatste opgaat mag Sons of Otis ook wel genoemd worden.

Saint Vitus heerscht btw...


Pred
Usericon van Pred
Posted 02-01-2006 18:34 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 18:09 schreef acid het volgende:
Wat een kut excuus matroos truttekut; oefening baart kunst in dat geval. Dat je er naar luistert moet je zelf weten, maar toegeven dat dit soort bands over enige talent beschikken (althans, datgeen ze in de muziek stoppen) is flauwekul. Het enige wat ik hoor is wat willekeurige aanslagen. Sprake van een 'nummer' is er niet.


maak je niet druk man, vanaf nu zullen we afspreken dat elke drone-band geen talent heeft, dan ben jij tevreden en kan dit topic rustig verdergaan.

ontopic : Earth. Ik ken alleen het album "hex" maar ik vind het toch niet echt geweldig eigenlijk. Het is te tsjingeling-achtig (?vergeef me dit woord) , niet laag genoeg naar mijn zin. Zijn de vorige albums anders, wat zwaarder?
Mijn uitleg trekt op niet veel, maar ik kan het niet anders omschrijven


acid
Usericon van acid
Posted 02-01-2006 18:58 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 18:15 schreef slome het volgende:


Saint Vitus heerscht btw...


Dat is helemaal waar, maar die hebben niets met drone etc. te maken. Een van de weinige bands die geen één slecht album gemaakt hebben.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


slome
Usericon van slome
Posted 02-01-2006 19:00 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 18:58 schreef acid het volgende:
Dat is helemaal waar, maar die hebben niets met drone etc. te maken. Een van de weinige bands die geen één slecht album gemaakt hebben.


Ik weet het. Was als reactie op Verval, maar ik lees net dat hij drone ipv Saint Vitus (stond ook in de door hem gequote post) bedoelde. Die opmerking kan je dus rustig negeren.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 02-01-2006 19:02 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 18:15 schreef slome het volgende:
Is deze topic puur alleen voor drone bedoeld, of zijn drone-verwante doombands ook welkom? Als dat laatste opgaat mag Sons of Otis ook wel genoemd worden.

Saint Vitus heerscht btw...
Sons Of Otis heerscht! Monster Magnet meets Esoteric in a Droning World zou ik ze noemen.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 02-01-2006 19:04 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 17:00 schreef acid het volgende:
Khanate, Sun0) .. allemaal belachelijke bands. Ik hoor er geen enkel muzikaal talent in.
Alsof jouw mening ons iets uitmaakt. Wij luisteren ernaar, wij vinden het gaaf, en de rest van de wereld boeit ons niet.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-01-2006 20:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 18:34 schreef Pred het volgende:
ontopic : Earth. Ik ken alleen het album "hex" maar ik vind het toch niet echt geweldig eigenlijk. Het is te tsjingeling-achtig (?vergeef me dit woord) , niet laag genoeg naar mijn zin. Zijn de vorige albums anders, wat zwaarder?

Gewoon "Earth2" in huis halen. Ik kan "Hex...." wel waarderen, maar "Earth2" vind ik echt stukken beter. Daar zit geen greintje tsjingeling in.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die moek ook nog eens scoren ..


Nevelaar
grensgeval
Usericon van Nevelaar
Posted 02-01-2006 20:28 by Nevelaar Wijzig reactieProfiel van NevelaarQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 18:09 schreef acid het volgende:
Wat een kut excuus matroos truttekut; oefening baart kunst in dat geval. Dat je er naar luistert moet je zelf weten, maar toegeven dat dit soort bands over enige talent beschikken (althans, datgeen ze in de muziek stoppen) is flauwekul. Het enige wat ik hoor is wat willekeurige aanslagen. Sprake van een 'nummer' is er niet.


je kunt twee dingen doen:
- niet meepraten over bands die je talentloos vindt
- erachter proberen te komen waarom anderen er wel iets in horen

[Dit bericht is gewijzigd door Nevelaar op 02-01-2006 23:13]


ausdauer


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 02-01-2006 20:34 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ik heb Earth2 ... op 3LP.
Who wants to touch me?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik niet, heb geen platenspeler


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 20:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb wel een platenspeler, maar dat touchen laat ik liever aan jezelf of je vriend(in) over.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zombie
Usericon van zombie
Posted 02-01-2006 20:50 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Al eens Fleshpress geprobeerd? Valt wel in het straatje van een Khanate of Thieves. Volgens mij zit die persoon van Northern heritage / Clandestine blaze / Creamface (Deathspell omega?) erachter.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen