IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Fear Of God (CH)
slome
Usericon van slome
Posted 17-11-2005 0:30 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hoeveel zetemmers kennen eigenlijk Fear Of God? Een Zwitserse Grindcoreband. Ik heb laatst hun debuut op de kop getikt en deze smaakt naar meer. Bestaat deze band nog en zijn de overige releases (voor zover die bestaan) goed te doen?

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-11-2005 20:51]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-11-2005 1:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

? Ik ken wel een Fear of god maar dat is eerder metal met een zangeres (niet zoals die gothic metal bandjes)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


renYek
Usericon van renYek
Posted 17-11-2005 8:04 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 1:52 schreef Mutilator het volgende:
? Ik ken wel een Fear of god maar dat is eerder metal met een zangeres (niet zoals die gothic metal bandjes)


En die FOG is behoorlijk gaaf! Ik heb er 1 cd van (iets met 'veil' in de titel, kan dat?).

Jammer dat Dawn (zangeres) zich kapot gezopen heeft.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 17-11-2005 8:24 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

"As Statues Fell" EP heerscht
Cultband!

jammer van de mislukte reünie


slome
Usericon van slome
Posted 17-11-2005 9:00 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 8:24 schreef neefherbert het volgende:
"As Statues Fell" EP heerscht
Cultband!

jammer van de mislukte reünie



We hebben het nu weer over de grind band? Zo ja, jammer dat ze niet meer bestaan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2005 9:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 1:52 schreef Mutilator het volgende:
? Ik ken wel een Fear of god maar dat is eerder metal met een zangeres (niet zoals die gothic metal bandjes)


ja, die ken ik ook. dat was de band met de zangeres van detente (die is overleden). was best een aardige band als ik het me goed kan herinneren.


slome
Usericon van slome
Posted 17-11-2005 9:25 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hmmm. Kan er dan misschien een mod zo vriendelijk wilen zijn om er "(CH)" of iets anders waardoor het duidelijk wordt dat we hier met een Zwitserse grindband te maken hebben in de topictitel zetten?

Alvast bedankt


slome
Usericon van slome
Posted 17-11-2005 9:41 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Info via google zoeken, zoals Audiopiel me al in een ander topic aanraadde, is no good. Ik krijg alleen maar info over de heavy metal band of gristenpagina's.

Ik heb toch geen cd thuis liggen van een band die nog nooit bestaan heeft?


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 17-11-2005 11:54 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

quote:
Op 17 november 2005 9:20 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, die ken ik ook. dat was de band met de zangeres van detente (die is overleden). was best een aardige band als ik het me goed kan herinneren.


Dawn Crosby (R.I.P.). Hun optreden op de Aardschokdag was een juweel. Optisch kan ik me er weinig van herinneren, maar de opnamen van Vuurwerk waren super. Ik ga gauw Within The Veil weer draaien.

En een grindcoreband met dezelfde naam...boeiend hoor!


Hersenloze Mayonaise eten


slome
Usericon van slome
Posted 17-11-2005 12:25 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 11:54 schreef WhiteMetalGay het volgende:
Dawn Crosby (R.I.P.). Hun optreden op de Aardschokdag was een juweel. Optisch kan ik me er weinig van herinneren, maar de opnamen van Vuurwerk waren super. Ik ga gauw Within The Veil weer draaien.

En een grindcoreband met dezelfde naam...boeiend hoor!


Het gaat me dus juist om die grincoreband. Als je een thread over die heavy metal band wilt openen, be my guest. Maar kan het nu even ontopic? (en kunnen de mods even de topictitel aanpassen??)


zombie
Usericon van zombie
Posted 18-11-2005 16:56 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Fear of god bestaat niet meer. Enige jaren geleden kwamen ze weer bijelkaar voor wat optredens, maar dat was weer snel afgelopen. Ze hadden toen ook nieuwe nummers opgenomen maar die zullen waarschijnlijk nooit het daglicht zien. Volgens mij zou dat rare label van Mike Patton een disography CD doen, maar daar heb ik ook al tijden niks meer over gehoord. Maar nee, klassieke band en zeker een grondlegger van het noise/grind genre. 'Pneumatic slaughter'is een klassieker! Check ook de split bootleg LP met Deathnoise en de s/t 7 inch.


slome
Usericon van slome
Posted 18-11-2005 18:52 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 16:56 schreef zombie het volgende:
Fear of god bestaat niet meer. Enige jaren geleden kwamen ze weer bijelkaar voor wat optredens, maar dat was weer snel afgelopen. Ze hadden toen ook nieuwe nummers opgenomen maar die zullen waarschijnlijk nooit het daglicht zien. Volgens mij zou dat rare label van Mike Patton een disography CD doen, maar daar heb ik ook al tijden niks meer over gehoord. Maar nee, klassieke band en zeker een grondlegger van het noise/grind genre. 'Pneumatic slaughter'is een klassieker! Check ook de split bootleg LP met Deathnoise en de s/t 7 inch.


Ah kijk, titels. Daar heb ik wat aan


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-11-2005 18:58 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

volgens mij heb ik er wel eens van gehoord, of is dat taste of fear



slome
Usericon van slome
Posted 18-11-2005 19:24 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 18:58 schreef collision-tammi het volgende:
volgens mij heb ik er wel eens van gehoord, of is dat taste of fear


Daar heb je zelf het antwoord al op gegeven: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1549168


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-11-2005 10:49 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

yeah slome!


ik ken het zeker!

maar ik heb niets in huus.


Suck my piss


slome
Usericon van slome
Posted 24-11-2005 19:09 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2005 10:49 schreef skullfuck het volgende:
yeah slome!


ik ken het zeker!

maar ik heb niets in huus.


Wanneer ik je die Merzbow stuur kan ik je ook wel een kopietje van de 1e van FOG toesturen


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-11-2005 11:34 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

"Two Sides of The Coin", "Controlled by Fear", "Running Through the Blood", "world under my fingernail"
allemaal grind-classics en vooral jeugdsentiment


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-11-2005 11:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 17 november 2005 8:04 schreef renYek het volgende:
En die FOG is behoorlijk gaaf! Ik heb er 1 cd van (iets met 'veil' in de titel, kan dat?).

Jammer dat Dawn (zangeres) zich kapot gezopen heeft.


toxic voodoo?


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-11-2005 11:40 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 24 november 2005 19:09 schreef slome het volgende:
Wanneer ik je die Merzbow stuur kan ik je ook wel een kopietje van de 1e van FOG toesturen


bi0er massiv \m/


Suck my piss


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 27-11-2005 14:55 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik heb er nog een shirt van liggen

beetje klein en wit, voor degene die er interesse in heeft een tientje incl verzendkosten



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen