IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Heerschende muziek-DVD's Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 20:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hehe bij het Helheim optreden een DVD van Gehenna gekocht. Nog zo gevraagd aan die gast of het een beetje kwaliteit was...

Okee het zijn opnames uit 1996, maar dit is wel erg belabberd


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-01-2006 20:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 20:12 schreef NecRobert het volgende:
hehe bij het Helheim optreden een DVD van Gehenna gekocht. Nog zo gevraagd aan die gast of het een beetje kwaliteit was...

Okee het zijn opnames uit 1996, maar dit is wel erg belabberd


Echt Trui dus..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 20:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 20:14 schreef Smoochy het volgende:
Echt Trui dus..
Yep. Opgenomen met een echte My First Sony camcorder.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-01-2006 20:18 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 20:15 schreef NecRobert het volgende:
Yep. Opgenomen met een echte My First Sony camcorder.


En hoeveel was de economische schade voor die amateurbeelden?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 20:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

10 euro. Viel mee. Heb er veel van geleerd.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 05-01-2006 20:40 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 16:56 schreef NecRobert het volgende:
De laatste Enslaved DVD (Return to Yggdrasil) is meesterlijk.



Daar ben k het mee eens. Alleen is mijn Noors nogal roestig dus ik versta geen ruk van die documentary


Het zal je moeder maar wezen...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-01-2006 21:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 20:12 schreef NecRobert het volgende:
hehe bij het Helheim optreden een DVD van Gehenna gekocht. Nog zo gevraagd aan die gast of het een beetje kwaliteit was...

Okee het zijn opnames uit 1996, maar dit is wel erg belabberd
Ik heb die DVD ook in m'n handen gehad die avond en ik wist al wat te verwachten haha....ik had hem hetzelfde gevraagd aangaande die Mysticum DVD om te kijken hoe eerlijk hij zou zijn. Al die bootleg DVD's wat hij bij had zijn van veelal belabberde kwaliteit. Ik heb zelf namelijk het grootste gedeelte uit die DVD reeks....eerder al uitgebracht via blackmetaldvds.com...en op een enkele DVD na zijn die allemaal zo belabberd.
Uit diezelfde reeks welke ik al heb:
-Aura Noir - Rotterdam 1998 goede kwaliteit
-Gorgoroth - London 1995 matig
-Gorgoroth - Vosselaar 1996 matig
-Mayhem - Rehearsal 1990 belabberd
-Emperor - rehearsal belabberd
-Mysticum - Bradford belabberd
-Carpathian Forest - Oslo 2002 redelijk goed
-Darkthrone - 2DVD Oslo 1989, Oslo 1996, Finland 1990 of 1991 belabberd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-01-2006 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind dvd's maar niks
Muziek is om te beluisteren imho


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-01-2006 22:58 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Dan zou je ook niet naar concerten hoeven...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-01-2006 23:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik vind de 2 vader dvd;s wel erg cool.
Laatst ook Carpathian forest gekocht, laat ik zeggen... dat ik er nog even een nachtje over wil slapen, en er misschien aan moet wennen. Vooral de beelden zijn soms niet geschikt voor kleine meisjes zoals ik


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-01-2006 7:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Immolation - Bringing down the world

Kwaliteit van beelden is goed, geluid is matig. Maar ik sta er met m'n bezopen hoofd op dus daarom moest ik 'm hebben.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 06-01-2006 8:09 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Yep, die muziek-DVD-tjes bevallen mij ook wel. Colllectie is nog niet zo groot, maar dit heb ik al vast liggen (let wel, er zitten ook DVD's van mijn vrouw en kids bij):

Alice In Chains - Unplugged
Bad Religion - Along the Way
Candlemass - Documents of Doom
Dream Theater - Metropolis 2000: Scenes from New York
Dream Theater - Live at Budokan
Iron Maiden - Rock in Rio
Metallica - Symphony & Metallica
Metallica - Cunning Stunts
Opeth - Lamentation
Rammstein - Live aus Berlin
Slayer - Still Reigning
Within Temptation - Mother Earth tour
Within Temptation - Silent Force tour

*edit* paar vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 06-01-2006 15:14]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-01-2006 15:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kreator - Live Kreation Revisioned Glory
Metallica - Live in San Diego 1992

Verder al terecht genoemd:
- Dropkick Murphys (de ultieme muziekDVD als je het mij vraagt)
- Pantera (mag bij geen enkele metalliefhebber ontbreken)
- Machine Head (vet concert idd maar de extra's vallen me wel heel erg tegen voor een band met 10 jaar geschiedenis)

in de categorie "onderhoudend":
- Epica - We Will Take You With Us
- Pink Floyd - The Syd Barrett Story

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-01-2006 15:08]



Argh
Usericon van Argh
Posted 06-01-2006 15:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik wil de DVD van Chris Cunningham.. Met daarop heersende clips van Aphex Twin / Björk / Squarepusher etc. Beetje aan de prijzige kant, maar die komt er nog wel.. iemand in het bezit van deze DVD trouwens?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-01-2006 17:19 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Heb verder ook nog in de collectie:

- Blof - Live 2004 (Als je ervan houdt: SUPERgoeie DVD!)
- Cradle of Filth - Heavy, Left handed and Candid (Koele DVD! Hoop bonusmateriaal..)
- Guns 'n' Roses - Live Tokyo (Conversie van VHS.. Kwaliteit is niet super, maar wel heersch-optreden!)
- Metallica - Live @ San Diego geloof ik (Zie hierboven)
- Heideroosjes - Bag full of Stories (Wel interessante docu!)
- Marilyn Manson - Guns, God & Government Tour (Erg koel! Kwaliteit heerscht, shows ook)
- Ramones - Raw (Ik ben een sucker voor de Ramones.. Wederom een koele DVD met veel oud materiaal!)
- Slipknot - Disasterpieces (Heersch!! Helemaal compleet, superbeelden, multiangle, geluid heerscht, topper!)
- Within Temptation - Mother Earth Tour (Wel leuk om te zien, niet byzonder.. Kwaliteit is prima!)
- Fear Factory - Digital Connectivity (Prima kwaliteit, nog niet goed genoeg gekeken..)
- Deftones - Live @ Hawaii (WAT EEN KUT-dvd! Ik verwachtte een vette show, nee hoor.. Je ziet de band een uur lang door de natuur wandelen en af en toe eens akoestisch jengelen.. Niks voor mij!)

Verder nog gekocht maar nog niet gekeken: (rare aanbiedingenbak.. 1 DVD kostte 20 euro, en ik kon er 5 kiezen voor 15 euro De keuze was vrij beperkt, maargoed, dan maar DVD's van wat minder koele bands.. Kan alleen maar meevallen dan! )
Blink 182 - The Urethra Chronicles (Travis heerscht iig...)
Weezer - Video Project ofzoiets (Gasten hebben vaak wel koele video's.. En nog wat livebeelden geloof ik!)
Stereophonics - A Day at the Races (TE weinig van gehoord.. Dus op deze manier maar eens leren kennen )

(Plus dus die DVD's van Deftones en Fear Factory )


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-01-2006 19:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind de Early days DVD van Iron Maiden heel gaaf!

Verder ben ik zeer blij met de DVD's van:

Nocturnus
Messiah
Nightwish
Carcass
Entombed
Osdorp posse
Cannibal corpse
Sepultura
Death (heb een aardige verzameling gigs verzameld)
Queensryche
Ancient Rites
Slayer

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-01-2006 19:08]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-01-2006 19:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb er maar 3, maar van die 3 vind ik Slayer - Still Reigning het meest heerschen.

Super vet concert.



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-01-2006 19:10]


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-01-2006 19:23 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 19:09 schreef Burzum het volgende:
Ik heb er maar 3, maar van die 3 vind ik Slayer - Still Reigning het meest heerschen.

Super vet concert.



Indeed!!
Die "And the hordes stood as one" van Ancient Rites die hierboven ook al is vernoemd is inderdaad ook erg de moeite!! De sfeer druipt ervan af!


Member of the iso-betawuste crew!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-01-2006 3:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Vanavond weer wat heerschende dingen gekeken.

Slayer - Still reigning
Iron maiden - Visions of the Beast
Rammstein - Live aus Berlin


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 07-01-2006 20:06 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Dat de dvd van Windir nog niet genoemd is.

Dit is toch echt een van de beste muziek dvd's uit mn collectie.
Hele concert is gewoon gaaf. Bonus materiaal is ook zeker de moeite waard, met optredens uit de jaren 90.
Erg goed geluid, gaaf gefilmd.


She Said Destroy in Black New York


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 08-01-2006 16:25 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

De Godflesh-DVD.
Maar als fanboy ben ik verplicht dat te zeggen, hehe.


Nou ja, ik kijk uit naar de Isis/Jesu documentaire. Opgenomen op de toer van vorig jaar.


Edit: The 69 Eyes - Helsinki Vampires
Gaaf DVD'tje, goede show en alle clips van Finse Gothrockers.

En de Turbonegro DVD's zijn ook een must-have, alleen al voor de extra-droge humor.

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 08-01-2006 16:30]


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-01-2006 16:32 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 19:07 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind de Early days DVD van Iron Maiden heel gaaf!

Verder ben ik zeer blij met de DVD's van:

Nocturnus

Heb ik iets gemist?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 08-01-2006 16:54 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Zyklon werkt op dit moment aan een live DVD getiteld ‘Storm Detonation Live’, deze opnamen zijn gemaakt tijdens het optreden dat de band gaf op het Duitse Party San Festival in 2004. Het geheel wordt aangevuld twee promotie videoclips, de release van deze DVD staat gepland voor februari.

Deze gaat ook erg gaaf worden volgens mij.


She Said Destroy in Black New York


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-01-2006 17:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb maar een paar muziek DVD's, varierend van poep tot meesterlijk:

Pink Floyd - Live anthology
Hele goedkope DVD welke voornamelijk ouwe bootlegvideo's bevat. Superslecht beeld en geluid, en meer voor de echte diehard. Poep

Star One - Live on Earth
Weinig camera's, niet echt professioneel opgenomen, maar toch een aardige, vooral hilarische (die pakjes!) DVD van een uitstekend optreden. Aardig

Anathema - Where you there?
Mooi gefilmd optreden, maar niet aloijt even strak gespeeld/gezongen. Ook jammer dat ze wegens licensieproblemen niks van hun Peaceville tijdperk mochten opnemen, dus de playlist bevat de nummers van op Music-For-Nations uitgebrachte albums. Wel aan de korte kant, wel veel extra's. Leuk

Dream Theater - Live at Budokan
Instrumentaal gemasturbeer op een DVD, jammer dat James Labrie op deze DVD niet altijd even helder zingt. Echter wél een lang omtreden (meer dan 2,5 uur)en héél veel extra's. Leuk

Opeth - Lamentations
De Damnation Tour van Opeth in de 013 is één van de beste optredens die ik ooit heb gezien, en dit komt deels weer aan bod op deze DVD. Mooi beeld, veel camera's, perfect gespeeld en 2 sets (een semi akoestische Damnation set en een deathmetalset). Al heeft Opeth hetzelfde probleem als Anathema, ze mochten alleen spul van Music-for-nations uitbrengen. Zéér goed

Roger Waters' - The wall (live in berlin)

Niet met Pink Floyd, maar deze live versie van Teh Wall is ongetwijfeld het grootst opgezette concert aller tijden. Honderduizenden (voormalig) Oost en Westberlijners troffen elkaar op het niemandsland tussen de twee landen in (waar Hitler's bunker heeft gestaan) om een enorm spectakel aan te schouwen. Zwaar indrukwekkend
http://www.pani.com/referenzen/event/bilder/thewall.jpg

Pain of Salvation - BE
De DVD werd eerder opgenomen dan het gelijknamige album, en ik heb zitten genieten van de beelden. Kleinschalig maar met kilometers diepgang, drama en symboliek, en ook nog eens perfect gespeeld. En BE is natuurlijk ook het beste album ever dus tsja... nummer !


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-01-2006 19:50 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Heersch, er komt 6 maart ook eindelijk een officele Bad Religion live-dvd uit!! Opgenomen in The Palladium in Hollywood..

Extra's zullen videoclips en interviews zijn, en de tracklist heb ik ook al kunnen ontdekken:

Sinister Rouge
No Control
Supersonic
Social Suicide
Los Angeles Is Burning
Modern Man
Kyoto Now
Stranger Than Fiction
Struck a Nerve
Let Them Eat War
Suffer
Change of Ideas
God’s Love
Recipe for Hate
Atomic Garden
10 in 2010
You
Come Join Us
I Want To Conquer the World
21st Century Digital Boy
Generator
Fuck Armageddon
Anesthesia
Infected
Cease
American Jesus
Along The Way
Do What You Want
We're Only Gonna Die
Sorrow

Whaaaaah vette heersch!!! Ongetwijfeld een aanschaffer!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen