IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Heerschende muziek-DVD's Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2008 22:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

En zojuist besteld: Destruction, Hatebreed(2e keer, 1e keer niet ontvangen) en Death.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-09-2008 22:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

fuk, die van hatebreed moet ik ook scoren ja. lijkt me een heel bruut dvdtje.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2008 22:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 april 2007 21:52 schreef MMayo het volgende:
Hee Muti, heb nog steeds je MDB dvds hier liggen


Is erdoorheen geschoten; ik kwam laatst Hypocrisy en Party san dvd's hier tegen..

quote:
Op 17 september 2008 21:38 schreef 6sic6 het volgende:
Testament-Live in London is ook een aanrader

Overigens begint mijn muziekdvd collectie langzaam vorm te krijgen, zit nu op 68 stuks.


Gaaf! Ik begon net mijn officiele bootlegs te tellen en kwam bij 2,5 stapel op 71, dus heb de andere 5 stapels maar verder gelaten voor wat t was..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2008 22:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik gaf Testament al als aanrader, maar die was al 20x in dit topic voorbij gekomen


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-09-2008 22:25 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht




6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2008 22:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 17 september 2008 22:18 schreef mental het volgende:
fuk, die van hatebreed moet ik ook scoren ja. lijkt me een heel bruut dvdtje.




Hopen dat er veel oud materiaal opstaat.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-09-2008 22:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

maakt mij niet zoveel uit. van hatebreed trek ik alles wel.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-09-2008 22:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 september 2008 22:25 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QD1W_Z0KmoA




Vet, ja. Heb ik van muti.

Check rechts daaro, messiah die baptised in blood van death doet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2008 22:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Testament is gaaf idd! Er mag gerust een nieuwe uitkomen met de huidige line up en setlist trouwens...

Die Messiah is ook gaaf; echt een overzicht van de band door al die periodes heen; tof als de dvd hiervoor benut wordt!

Je moet ervan houden, maar de Nightwish - End of an era dvd is een aanrader; zelden zo'n goeie concertregistratie gezien qua presentatie, montage etc etc..

Een verdere aanrader vind ik de Cannibal corpse - Centuries in torment DVD; erg leuke bio dvd en leuke extras! Ik mis echter wel de Ace Ventura scene waar Chris Barnes in grunt en diezelfde scene waar juist Jim Carry in 'danst'.

De Annihilator met al die aan elkaar geplakte TV optredens vind ik ook erg vermakelijk dus aanrader.

De Vital remains DVD is ook erg geslaagd imo; hier zie je een band in bloedvorm ook al spelen ze niet hun oude nummers, toch vind ik dvd zeer goed, haast overdonderend!

Vader's laatste DVD mag ook genoemd worden; ik kreeg er het gevoel van bij de laatste tour weer terug; zeer authentieke registratie!

Ikzelf zoek trouwens nog de Laaz Rockit en Exodus - Double dynamo DVD; heeft iemand toevallig die?



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-09-2008 23:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-09-2008 22:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2008 22:34 schreef Mutilator het volgende:
Ikzelf zoek trouwens nog de Laaz Rockit en Exodus - Double dynamo DVD; heeft iemand toevallig die?


Welke Laaz Rockit? Laatst bij hun concert wel Live Untold oid gekocht, maar dat waren vooral beelden van hun tour in 2005 + stukjes 1988.

Die van Exodus heb ik wel. Leuk om te zien, maar niet echt goede kwaliteit, wat bijvoorbeeld die van Testament wel heeft.

Verder is Toxik Dynamo 88 ook leuk om te zien. Maar net zoals die van Exodus, helaas slecht geluid en maar 1 camera. Toch gaaf om te zien.

Heb ook 2 dvd's van SOD en die zijn geniaal.
Verder laatst Judas Priest - Live Vengeance gekocht, optreden in 82. Gave setlist + nog redelijke kwaliteit (voor die tijd).


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2008 22:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 17 september 2008 22:50 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Welke Laaz Rockit? Laatst bij hun concert wel Live Untold oid gekocht, maar dat waren vooral beelden van hun tour in 2005 + stukjes 1988.

Die van Exodus heb ik wel. Leuk om te zien, maar niet echt goede kwaliteit, wat bijvoorbeeld die van Testament wel heeft.




Dat optreden van Exodus in 1985 in Dynamo is erg gaaf. In 1997 is Paul Baloff volgensmij zo zat als een aap, maar verder is het wel een vermakelijk optreden.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-09-2008 1:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 september 2008 22:27 schreef 6sic6 het volgende:


Hopen dat er veel oud materiaal opstaat.


Vette shit en ik zag een GG Allin shirt bij een der snarenplukkers

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-09-2008 1:24]


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-09-2008 17:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 17 september 2008 22:17 schreef 6sic6 het volgende:
Hatebreed(2e keer, 1e keer niet ontvangen)


En nu al binnen

Als ik 'm dubbel ontvang mag je er een overnemen Mental


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-09-2008 18:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2008 17:59 schreef 6sic6 het volgende:
En nu al binnen

Als ik 'm dubbel ontvang mag je er een overnemen Mental
DEAL!


Fuck the world and fuck you


rattamahatta
Usericon van rattamahatta
Posted 02-10-2008 10:31 by rattamahatta Wijzig reactieProfiel van rattamahattaQuote dit bericht

Vraagje, ben beetje digibeet. Maar is er ergens een site waarop je ook deze muziekdvd's kunt downloaden? Of mooie bootlegsite.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-10-2008 10:35 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Geen idee eigenlijk.

Gisteren de nieuwe van David Gilmour gekeken, Live in Gdansk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-10-2008 10:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Amon Amarth - Wrath of the Norsemen.
Warlock - Live at Camden.
Metallica - Seatle '89 (live&shit binge of zoiets...)
Vader - and blood was shed..
Iced Earth - Live at Athens (totaal geen geen live recording trouwens maar wel vet )
Queensreich - Operation Mindcrime
Testament - Live in London.

Alle Slayer en Maiden dvd's....

Oh en Anouk - Live in Arnhem


Bazzio Attacks!!!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 02-10-2008 18:30 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Merciless-Live Obsession (Sweden)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-10-2008 18:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Pain - Life is overrated


signature


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-11-2008 19:18 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ac/dc-Stiff upper lip
Arch Enemy-Live Apocalypse
Artillery-One foot in the grave, the other foot in the thrash
Black Sabbath-The last supper
Bleeding Through-This is live, this is murderous
Chimaira- The dehumanizing Process
Cypress Hill- Still Smoking
Cro Mags- Live at CBGB'S
Death- Live in L.A
Destruction- Live discharge
Dream Theater- Scenes from New York
The Eastpack Resistence tour pt 3
Entombed-Monkey Puss
Exodus- Double live at Dynamo
Guns ‘s Roses- World tour live
Hatebreed- Live dominance
Heideroosjes- A full bag of stories
Iced Earth- Alive in Athens
Ill Nino- Live from the eye of the storm
In Flames- In live we trust
Iron Maiden- Castle Donington England
Iron Maiden- Death on the road
Judas Priest- Electric Eye
Killswitch Engage- World Ablaze
Kiss- Live in concert
Kreator- At the pulse of capitulation
Kreator- Enemy of god
Laaz Rockit- Live Untold
Lamb of god- Killadelphia
Machine Head- Elegies
Megadeth- The arsenal of Megadeth
Metallica- Some kind of monster
Metallica- Cunning stunts
Metallica- Live at San Diego 92
Monsters of metal complication 1
Monsters of metal complication 2
Motörhead- Ace of spades
Mudvayne- all access to all things
Mudvayne- Live dosage 5.0
My dying bride- Sinamorta
Nailbomb- Live at Dynamo
No Redeeming Social Value- HCTV
Nuclear Assault- Radiaction Sickness
Onslaught- Live at Polish assault 2007
Overkill- Live at Wacken 2007
Peter Pan Speedrock- Speedfreak Manifesto
Sepultura- Chaos dvd
Rage Against the machine- Live at the grand olympic
Slayer- War at the Warfield
Slayer- Still Reigning
Slipknot- Disasterpieces
Slipknot- Behind the masks
S.O.D- 20 Years of dysfunction
Soulfly- The song remains insane
Tankard- Fat, ugly and still (a) live
Testament- Live in London
Terror- The living proof
Venom- Live in London
Roadrage 2003
Roadrage 2004
Roadrage 2005
Roadrage 2006
Wacken 2006


Alle originele dvd's die ik momenteel in bezit heb. Zitten nog een paar foute tussen uit mijn nu-metal periode.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2008 19:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zal ik hier maar degene posten die ik wil dan ?


Fuck the world and fuck you


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-11-2008 19:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Kan, mag ook via msn.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2008 22:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

soulfly, eastpak resistance, hatebreed,terror, nailbomb,sepultura,cro mags,slayer spul, slipknot spul,sod
mijn dank is groot!


Fuck the world and fuck you


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-11-2008 22:40 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Komt voor den bakker


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-11-2008 23:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Die van Hatebreed is heel dik! Supergoed geluid, goed beeld en veel, vaak snel wisselende beelden van de meerdere pits!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen