IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-10-2006 15:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het wordt weer iig erg spannend.

Wat een lompe actie van Kubica trouwens, dat die zijn monteurs aanrijdt tijdens een pitstop.

Maar wel erg gaaf van Doornbos


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-10-2006 15:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Was niet echt Kubica z'n schuld. De ronde ervoor hadden ze droogweerbanden opgelegd, die totaal niet werkten op het halfnatte wegdek, daarom dat hij waarschijnlijk ook een beetje doorschoof.


Faustian Spirit of the Earth


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-10-2006 15:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik denk dat je daar toch juist rekening mee zou moeten houden, het hele rondje glibberde hij al op de baan, dan weet je toch dat je een langere remweg hebt...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2006 16:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

F1: Erg, erg jammer voor Alonso. Er ging weer te veel mis bij de pitstops, niet zijn schuld. Hij is overigens wel geniaal blijven rijden, duidelijk sneller dan Schumacher, aangezien hij weer veel inliep.
We zullen zien, de punten staan nu gelijk.

A1: HULDE aan Bleekemolen! Wat een ont-zet-tend spannende race, echt te gek!! Die heeft echt gereden voor z'n leven...
Minder hulde aan Team Nederland, ze hadden Jeroen naar binnen moeten halen toen Duitsland ook ging. Verkeerde keuze om op regenbanden te blijven rijden. Maar ok, fantastisch debuut in de A1 en laat Jos maar lekker op de bank om z'n centjes blijven janken!


..."Hate can only create more hate"...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-10-2006 16:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 oktober 2006 16:22 schreef Immortella het volgende:
F1: Erg, erg jammer voor Alonso. Er ging weer te veel mis bij de pitstops, niet zijn schuld. Hij is overigens wel geniaal blijven rijden, duidelijk sneller dan Schumacher, aangezien hij weer veel inliep.
We zullen zien, de punten staan nu gelijk.

A1: HULDE aan Bleekemolen! Wat een ont-zet-tend spannende race, echt te gek!! Die heeft echt gereden voor z'n leven...
Minder hulde aan Team Nederland, ze hadden Jeroen naar binnen moeten halen toen Duitsland ook ging. Verkeerde keuze om op regenbanden te blijven rijden. Maar ok, fantastisch debuut in de A1 en laat Jos maar lekker op de bank om z'n centjes blijven janken!

Dat is altijd de kennis van achteraf. Voor hetzelfde geld was de baan nog net niet droog genoeg voor slicks en dan was het glibberen zoals kubica dat vanochtend in de F1 deed.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2006 18:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 16:47 schreef arrebar het volgende:
Dat is altijd de kennis van achteraf. Voor hetzelfde geld was de baan nog net niet droog genoeg voor slicks en dan was het glibberen zoals kubica dat vanochtend in de F1 deed.


Klopt, achteraf gezien was dus de keuze niet goed. Maarrr, ze hadden iets meer kennis dan team BMW van vanochtend. Er waren nl. al een aantal coureurs op slicks overgestapt, en dat ging duidelijk goed.
Overigens blijft de prestatie van Bleekemolen heersend!


..."Hate can only create more hate"...


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 01-10-2006 19:18 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

De F1 helemaal gemist vandaag. En de A1 ook bijna, verdomme! Voor iedere vijf treinen die er op Haarlem Centraal leeggegooid werden, kwam er eentje om mensen naar Zandvoort te vervoeren. Na twee uur wachten waren we er klaar mee, maar toen we bij de fietsenstalling kwamen, reden net de laatste twee huurfietsen het station uit. Gelukkig reden de bussen wel (Bedankt nog, Connexxion-chauffeur Met De Reusachtige Snor, u rockt!). Sprintrace gemist, maar wel een fucking gave hoofdrace gezien. En spannend! Ik heb geen nagels meer over!

Maar misschien moeten we volgend jaar maar met de fiets naar Zandvoort. Dat gaat vast vlotter.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-10-2006 19:59 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Sprintrace was erg saai vond ik zelf, dus veel heb je niet gemist..


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2006 20:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Een woordvoerder van Renault heeft vandaag ontkent dat het team Fernando Alonso niet meer volledig zou steunen om wereldkampioen bij de rijders te worden.

Alonso zelf had gisteren verkondigd dat leden van het team hem niet met het nummer 1 willen laten vertrekken naar McLaren volgend jaar. Het team richtte zich volgens hem meer om de Constructeurstitel in plaats van voldoende steun te geven aan de Spanjaard om ook de Rijderstitel binnen te halen.

De woordvoerder van het team weet niet wat Alonso bezielde.

"Ik weet echt niet waar Alonso het over heeft. Ik denk dat het gewoon de frustratie was omdat hij in Shanghai een zekere zege zag ontglippen. Als enige lichtpuntje zag hij toen dat we opnieuw aan de leiding kwamen in het Constructeurskampioenschap."

Verder ontkende de woordvoerder ook dat het Renault-kamp verdeeld is.

"Het team staat niet 100 procent achter Fernando, we staan er zelfs 150 procent achter..."




signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-10-2006 1:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

ach ja, toen Raikkonen plots dominanter werd vorig jaar verkondigde Alonso ongeveer hetzelfde

kan alleen maar in het voordeel van schumi spelen


leuk weetje nog:

Montoya bijna op pole bij stock car-debuut
06 oktober 2006
Voormalig Formule 1-coureur Juan Pablo Montoya heeft zich donderdag naar de eerste startij gekwalificeerd voor zijn eerste stock car-race. De Colombiaan miste de pole op 0,1 seconde.


Montoya zal vandaag (vrijdag) zijn stock car-debuut maken in de ARCA RE/MAX-serie. De voormalig McLaren-rijder liet in de kwalificatie een snelheid noteren van 189,451 mijlen per uur. Polesitter Bobby Gerhart ging met een snelheid van 189,485 mijlen per uur over de Talladega Superspeedway.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-10-2006 12:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Massa op de pole, schumi 2de, dan de 2 toyota's en Alonso pas 5de

ziet er goed uit, Massa zal wel niet moeilijk doen en Renault komt zelf wel wat tekort


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-10-2006 10:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

jah ... het zal wel gedaan zijn nu ... schumi's deel van de pech komt echt het slechtst mogelijke moment ... wel mooi om te zien hoe hij achteraf zo kalm bleef en z'n teamleden ging bedanken


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2006 12:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Schumi heerscht

zonde van die motor


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2006 13:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht




Schumacher Kaputt. Sterf.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-10-2006 1:09 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Oh wat was dat een mooi moment zeg.. Ik stond zowat dansjes te doen in de kamer! Poef zei Schumi's motor.. Alonso for worldchampion!!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-10-2006 3:01 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

YUP!!! Hopelijk rijdt ie over twee weken gewoon in de punten. Dan heeft ie de titel.

ALONSO!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-10-2006 18:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Met nog 1 race te gaan kan ik nu al zeggen dat dit het beste seizoen van de laatste jaren was. Behoorlijk spannend tussen Alonso en Schumi. Nog 1 punt erbij voor Alonso


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-10-2006 20:01 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Qua klassering een 'spannend' seizoen ja, maar bekijk je het realistisch dan was dit seizoen knap waardeloos, nul actie op de baan, maar wel veel gezeik buiten de baan, oftewel F1 onwaardig allemaal.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2006 20:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgend jaar Kimi supporter


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-10-2006 20:08 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hmmm... ik ga voor Spyker en Albers.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2006 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hou je maak klaar voor nog enkele knalprestaties dan


signature


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2006 20:12 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 1:09 schreef Ethereal het volgende:
Oh wat was dat een mooi moment zeg.. Ik stond zowat dansjes te doen in de kamer! Poef zei Schumi's motor.. Alonso for worldchampion!!


Hehe ik stond wel te dansen in de kamer. Een vreugdekreet hield ik nog net in, want er lagen nog mensen te slapen.


Volgend jaar weer trouw Williams fan, maar uiteraard ook voor Spyker.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen!



zo kan ie wel weer


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-10-2006 20:37 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik koester veel sympathie voor Williams, nu helemaal omdat het een aantal jaren bergafwaarts gaat met de prestaties en ben bang dat ze zullen eindigen als Brabham en Lotus begin jaren 90.

Vind de Williams de mooiste bolide van dit seizoen, met name de neus is prachtig.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-10-2006 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Tyrell, Ligier, Jaguar, ...


signature


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2006 22:05 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Achja Williams is een lange tijd heel erg goed geweest en nu gaat het inderdaad wat minder. Vooral dit jaar was rampzalig.

We zullen zien hoe het gaat met de nieuwe motoren.


zo kan ie wel weer


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen