IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2006 Vorige pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2006 0:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2006 13:57 schreef Chelman het volgende:



Schumacher Kaputt. Sterf.


Juist.

Ik zie net dat ik nog helemaal niks heb gepost over zondag! Haha, geweldig hoor. Het valt me nog mee dat ze nog niet geprobeerd hebben om ook dit in de schoenen van Renault te schuiven.
Alonso FTW!

Oja, de A1 GP was afgelopen zondag saaaaaaai. In tegenstelling tot de race op Zandvoort viel dit erg tegen. Ik was vroeg opgestaan om F1 te kijken, om 's middags gewoon de A1 ook te kunnen kijken... Tegenvallerrrrr.


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2006 2:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

wat een pech voor schumi seg maar een overwinning is niet onmogelijk


P. Naam Nat. Team Banden Tijd Verschil Ronden
Resultaten van sessie 3
1 Felipe Massa BRA Ferrari 1:10.680 19
2 Kimi Raikkonen FIN McLaren 1:11.299 + 0.619 21
3 Jarno Trulli ITA Toyota 1:11.328 + 0.648 26
4 Fernando Alonso SPA Renault 1:11.567 + 0.887 19
5 Rubens Barrichello BRA Honda 1:11.619 + 0.939 26
6 Giancarlo Fisichella ITA Renault 1:11.629 + 0.949 22
7 Ralf Schumacher DUI Toyota 1:11.695 + 1.015 27
8 Nick Heidfeld DUI BMW Sauber 1:11.882 + 1.202 23
9 Robert Kubica POL BMW Sauber 1:12.131 + 1.451 22
10 Michael Schumacher DUI Ferrari Geen tijd / 7
Resultaten van sessie 2
11 Mark Webber AUS Williams 1:11.650 11
12 Pedro de la Rosa SPA McLaren 1:11.658 + 0.008 12
13 Nico Rosberg DUI Williams 1:11.679 + 0.029 12
14 Jenson Button ENG Honda 1:11.742 + 0.092 10
15 Robert Doornbos NDL Red Bull Racing 1:12.591 + 0.941 10
16 Vitantonio Liuzzi ITA Toro Rosso 1:12.861 + 1.211 15
Resultaten van sessie 1
17 Scott Speed USA Toro Rosso 1:12.856 8
18 Christijan Albers NDL Spyker MF1 1:13.138 + 0.282 7
19 David Coulthard SCH Red Bull Racing 1:13.249 + 0.393 7
20 Takuma Sato JAP Super Aguri 1:13.269 + 0.413 7
21 Sakon Yamamoto JAP Super Aguri 1:13.357 + 0.501 10
22 Tiago Monteiro POR Spyker MF1 Geen tijd / 2


Faustian Spirit of the Earth


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-10-2006 0:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

And the winner is..... Fernando ALONSO!

't Was gaaf, toch nog een vrij spannende race, ondanks dat 't al (vrijwel) beslist was.
Schumi: byebye! Ik moet overigens wel toegeven dat hij sterk geraced heeft, respect!
Ook respect voor Alonso trouwens: Niet bezweken onder de druk en z'n laatste woorden op de persconferentie getuigen toch van professionaliteit.

Ook weer een erg goede race van Button .
En een verdiende overwinning voor Massa, in z'n eigen land. Good for him.

Op naar volgend seizoen! Ik ben errrg benieuwd hoe Raikkonen en Massa met elkaar gaan strijden in 't Ferrari team. Ben benieuwd wat Renault er nog van gaat bakken met Fisico en... Tja, wie?
't Meest ben ik natuurlijk benieuwd naar de prestaties van Alonso bij McLaren. 't Team heeft dit seizoen niet 1 overwinning behaald...


..."Hate can only create more hate"...


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 23-10-2006 0:48 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Gave race om het seizoen mee te eindigen. Schumacher, respect! Zeer goed terug gekomen en dat met een auto die niet helemaal 100% was.

Williams was flink kut, echt een hoop pech dit jaar en dan dit nog.

Volgend jaar beter.


zo kan ie wel weer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 8:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo Schumi opgetieft, denk dat volgend seizoen best wel eens spannend kan gaan worden ...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-10-2006 10:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Newby van de dag, nico Rosberg


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-10-2006 23:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Oja, de F1 Manager:

User Punten
Immortella 3659
rajackar 3326
Fire-ZM 2112



Jammer hoor Raj!

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 23-10-2006 23:48]


..."Hate can only create more hate"...


ravenheart
Usericon van ravenheart
Posted 24-10-2006 11:38 by ravenheart Wijzig reactieProfiel van ravenheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 0:09 schreef Immortella het volgende:
Ben benieuwd wat Renault er nog van gaat bakken met Fisico en... Tja, wie?



heiki kovalainen

http://www.nu.nl/news/819414/47/rss/Kovalainen_volgt_Alonso_op_bij_Renault.html

was wel een aardige race, sterke race van massa, echt super dat hij t hem wel flikt om te winnen en barichello na 13x nog steeds niet, . .


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-10-2006 16:33 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 0:09 schreef Immortella het volgende:
And the winner is..... Fernando ALONSO!

't Was gaaf, toch nog een vrij spannende race, ondanks dat 't al (vrijwel) beslist was.
Schumi: byebye! Ik moet overigens wel toegeven dat hij sterk geraced heeft, respect!
Ook respect voor Alonso trouwens: Niet bezweken onder de druk en z'n laatste woorden op de persconferentie getuigen toch van professionaliteit.

Ook weer een erg goede race van Button .
En een verdiende overwinning voor Massa, in z'n eigen land. Good for him.

Op naar volgend seizoen! Ik ben errrg benieuwd hoe Raikkonen en Massa met elkaar gaan strijden in 't Ferrari team. Ben benieuwd wat Renault er nog van gaat bakken met Fisico en... Tja, wie?
't Meest ben ik natuurlijk benieuwd naar de prestaties van Alonso bij McLaren. 't Team heeft dit seizoen niet 1 overwinning behaald...


Alonso en professionaliteit? Sorry, maar was hij een paar wedstrijden terug niet diegene die lag te zeiken over zijn team (renault).
Nu hij gewonnen heeft zal hij schumi gaan missen. Ja, doei.
Iedereen weet toch dat hij daar geen reet van meent.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-10-2006 16:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 8:40 schreef Jenje het volgende:
Zo Schumi opgetieft, denk dat volgend seizoen best wel eens spannend kan gaan worden ...


Zeker, veel jonge rijders volgend jaar, heeft alle schijn van dat aankomend seizoen beste seizoen wordt van het nieuwe millenium.

Jammer dat het qua reglementen het waardelozer wordt.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-10-2006 1:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 16:33 schreef Frietbal het volgende:
Alonso en professionaliteit? Sorry, maar was hij een paar wedstrijden terug niet diegene die lag te zeiken over zijn team (renault).
Nu hij gewonnen heeft zal hij schumi gaan missen. Ja, doei.
Iedereen weet toch dat hij daar geen reet van meent.


Ik zeg ook niet dat hij 't meent. Mijn eerste reactie was dan ook: Haha, hypocriet! Maar wél professioneel!
Ik heb Schumi Alonso niet zien feliciteren. Hoeft wat mij betreft ook niet, maar bovenstaande even ter illustratie.

En ja, hij heeft gezegd dat hij op dat moment wat steun uit het team miste. So what? De leuke streekjes die Schumi en Ferrari dit jaar uitgehaald hebben, daar hebben we het maar even niet over?

Achja, zeuren is ook voor verliezers! Nogmaals: Respect voor de race van Schumacher, en BLIJ dat Alonso weer wereldkampioen is geworden!

Ik heb in ieder geval nog nooit een seizoen meegemaakt waarin het zo lang spannend bleef (in ieder geval niet in de jaren waarin ik de F1 fanatiek volg).


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-10-2006 1:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 11:38 schreef ravenheart het volgende:
heiki kovalainen

http://www.nu.nl/news/819414/47/rss/Kovalainen_volgt_Alonso_op_bij_Renault.html

was wel een aardige race, sterke race van massa, echt super dat hij t hem wel flikt om te winnen en barichello na 13x nog steeds niet, . .



Achja, dat is ook zo ja! Dat had ik al wel gelezen. Weet nog dat ik er te vluchtig overheen las en in de eerste instantie Hakkinen las...
Even een schrikmomentje, had 't wel leuk gevonden overigens. Ben benieuwd wat bovenstaande meneer volgend jaar gaat laten zien. Ik ben bang dat Renault inzakt als een pudding. Fisico is geen echte topcoureur en ik moet dus nog zien wat Kovalainen ervan gaat bakken.


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-10-2006 2:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kovalainen moet zich nog aanpassen wss

Ferrari moet opnieuw beginnen eigenlijk, veel belangrijke pionnen weg (schumi, todt, brawn, martinelli)

Mclaren ... ja die moeten eens dringend leren snel én betrouwbaar te zijn


kan spannend worden


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-10-2006 13:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Schumi wordt assistent van CEO Jean Todt


Faustian Spirit of the Earth


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-10-2006 20:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 8:40 schreef Jenje het volgende:
Zo Schumi opgetieft, denk dat volgend seizoen best wel eens spannend kan gaan worden ...


Ach. Ik kan Schumi ook missen als kiespijn, maar ik ben wel blij dat hij dit seizoen nog meereed, zonder hem was het immers een stuk minder spannend geweest..


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-10-2006 21:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 oktober 2006 13:33 schreef cataclysm child het volgende:
Schumi wordt assistent van CEO Jean Todt
Maar todt ging er toch een jaartje tussenuit???
Dus dan gaan die twee samen aan de coctails liggen op een zonnig strand...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-10-2006 18:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2006 13:33 schreef cataclysm child het volgende:
Schumi wordt assistent van CEO Jean Todt


Misschien.


ANyway:

quote:

Alex Zanardi kruipt in november weer achter het stuur van een formule 1-wagen. De Italiaan verloor vijf jaar geleden beide benen bij een race-ongeluk, maar krijgt nu van BMW Sauber de kans om in een aangepaste auto drie dagen op het circuit van Valencia te testen. Dat maakte de Duitse renstal maandag bekend.

Zanardi reed eerder in de formule 1 voor de teams van Jordan, Minardi, Lotus en Williams. In 2001 kwam hij uit in het Amerikaanse CART-kampioenschap. Bij een zware crash op de Lausitzring verloor hij beide benen en vocht enige tijd zelfs tegen de dood.

Met kunstbenen en een aangepaste auto maakte hij zijn comeback in het touringcar kampioenschap (WTCC). Zanardi won met zijn BMW twee wedstrijden. Als dank mag hij nu drie dagen in de cockpit van een formule 1-auto zitten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-10-2006 23:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Gaaf!

Hopen dat ze er nog iets van laten zien op TV.


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-11-2006 2:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2006 21:11 schreef arrebar het volgende:
Maar todt ging er toch een jaartje tussenuit???
Dus dan gaan die twee samen aan de coctails liggen op een zonnig strand...



Nope, Todt blijft zeker tot eind 2007 teambaas. Ross Brawn stopt wel voorlopig.


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-11-2006 21:30 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Op het nieuwe tracé van de A73 tussen Venlo en Maasbracht is de kans groot dat een aantal gemeenten op initiatief van de gemeente Roermond een Formule 1 spektakel gaat organiseren. Het gaat om een eenmalig spektakel in de trant van Monaco aan de Maas zoals dat in Rotterdam het geval is. Het spektakel, Formule 1 op de A73, zou plaats moeten vinden op het tracé van de A 73 tussen de tunnel van de wijk Kitskensberg tot aan de Elmpterweg (ongeveer 3,5 Km) Het tweedaagse evenement zal plaatsvinden vlak voor de officiële laatste toplaag asfalt gelegd gaat worden.

Als namen van rijders worden de rijders Christijan Albers, Robert Doornbos, Jos Verstappen, Ralf Schumacher en Nick Heidfeld genoemd. Evenals in Rotterdam zullen ook autosporten uit de Duitse Formule 3 , oude race auto’s , maar ook straalmotor aangedreven bolides een presentatie geven van hun kunnen. De organisatie rekent op zo'n 500.000 bezoekers waardoor dit één van de grootste sportevenementen ooit gehouden in Limburg moet worden.

De initiatiefnemers hebben hun plannen vorige week voorgelegd aan het college van gedeputeerde staten. Gedeputeerde Martin Eurlings ( Economische Zaken) ziet de mogelijkheden wel in, en de ongekende mogelijkheden die het biedt voor Limburg. Volgens hem is de rest van het college van Gedeputeerde Staten in Limburg ook wel enthousiast. „Er komt een werkgroep die gaat bekijken hoe een en ander zo snel mogelijk te realiseren is”, zegt Eurlings


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2006 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zouden we geen topic2007 beginnen?


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-11-2006 1:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

okido


hier mag een slotje op dan


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen