IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Metallica 8 juni Gelredome Volgende pagina
rattamahatta
Usericon van rattamahatta
Posted 08-02-2006 9:14 by rattamahatta Wijzig reactieProfiel van rattamahattaQuote dit bericht

Metallica komt naar Nederland: 8 juni in Gelredome in Arnhem:

We had such a great time when we did this back in the day in '95, which was . . . eh, like we had planned for '06, a year dedicated to nothing but writing and recording . . . Oh well how the best laid plans can change. So when we were asked, we figured why not do it again!!! Escape from the studio once more and spend our summer vacation hanging out at the coolest live music festivals on the planet.
Here's what we have so far:

June 3 Nurburgring, GER - Rock Am Ring Festival
June 4 Nurnberg, GER - Rock Im Park Festival
June 8 Arnhem, HOL - Gelredome
June 10 Donington UK - Download Festival
June 11 Dublin IRE - Download Festival

Please understand that we're making this up as we go along. We wanna keep you as in the loop as possible, but this shit is literally happening as we are typing, so please watch this space for more info as we get it regarding support acts, potential additional dates, change of something or other not expected as these VERY words are being typed, etc.

aldus hun website www.metallica.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2006 9:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nemen ze hun "manager/wandelend licht" ook mee?

Nederland is namelijk wel een land waar James snel weer in verleiding zou kunnen komen (en dan hopelijk weer eens goede muziek gaat maken ipv de 3ejeugdtakkeherrie die ze nu maken)


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-02-2006 9:33 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ahh je was me net voor. Ik heb wel weer zin in een Metallica gig, jammer dat het in dat kut stadion is.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 08-02-2006 11:27 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

lijkt me wel gezellig



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-02-2006 12:21 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Daar ga ik wel weer bij zijn! Paar jaar geleden ook al in Gelredome gezien, toen was ik te laat voor een staanplaats, dus dit jaar .

Toch wel weer fijn om naar Metallica te gaan


FREEZE


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 08-02-2006 12:47 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Ik heb ze in '92 in de kuip gezien, met megadeth en suicidal tendencies als support.onvergetelijk! Maar ja, hun nieuwe werk boeit me niet, en ik kan ook niet wennen aan die nieuwe bassist, so I think I'll pass...


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 08-02-2006 12:55 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Uhm een vriend van me heeft net unaniem met zichzelf besloten dat we er heen moeten dus.. Who am I to disagree?


Go ahead without me, I'll find my own way


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-02-2006 13:00 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Yeah! HEEN! Stond daar de vorige keer in de Gelredome met ZM'er Orion helemaal vooraan, supergaaf was dat!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-02-2006 14:45 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Het staat nog helemaal niet in de Gelredome agenda....weten hun al dat Metallica komt???
Ik koop m`n tickets bij metallica zelf..al eeuwen lid vd fanclub...hehehehehe..krijg nog korting ook


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 08-02-2006 15:02 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik ndenk dat ik dit oversla, sterker nog, ik sla sinds 92 of 93 ofzoiets shows van Metallica over (Ok, dynamo '99 hierbuiten gelaten dan), de magie is voor mij helenmaal verdswenen na ...And justice... en het beetje wat er jnog was is definitief verdwenen met het vertrek van Jason Newsted, en het uitkomen van St. Anger, maar voor de mensen die wel gaan, have fun!


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-02-2006 15:43 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Mja... het is wel zonde van St. Anger ja... Maar de vorige show in Gelredome was speciaal ter promotie van St. Anger, maar ze speelden slechts drie nummers van dat album en de rest was van de eerste 5, dus ik hoop nu weer


FREEZE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2006 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan nog, klinkt allemaal nergens naar ...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-02-2006 15:54 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 15:51 schreef Jenje het volgende:
Dan nog, klinkt allemaal nergens naar ...
Het oude werk is wel cool Whiplash en Phantom Lord bv...

Maar het klinkt live inderdaad wel minder, maar dat is (bijna) altijd zo


FREEZE


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-02-2006 17:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Fuck yeah, hier ga ik absoluut bij zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-02-2006 17:31]


de laar
Usericon van de laar
Posted 08-02-2006 19:10 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

De vorige keer in de Arena was zeer de moeite waard.
Hopelijk komen ze ook op een festival want zo'n stadion concert midden in het seizoen drukt toch wel enigzins op het budget.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-02-2006 21:51 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 8 februari 2006 15:51 schreef Jenje het volgende:
Dan nog, klinkt allemaal nergens naar ...


Ze blijven toch een legende Jenje..
Als kiss hier zou optreden of led zepplin etc zou ik er ook naartoegaan...sfeer is altijd ook erg nice bij deze concerten


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 08-02-2006 21:54 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Oe! Gaaf.

Nu hopen dat het niet weer 50 euro kost



slome
Usericon van slome
Posted 08-02-2006 22:21 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 21:51 schreef Vikingblöd het volgende:
Ze blijven toch een legende Jenje..
Als kiss hier zou optreden of led zepplin etc zou ik er ook naartoegaan...sfeer is altijd ook erg nice bij deze concerten


Hmmm, die 1e 4 albums neemt niemand ze meer af. Maar die die er na komen variëren van 'mwoah' tot ver onder de maat. Legende of niet, ik spendeer alleen mijn geld aan muziek die ik kan waarderen (tenzij ik met mijn bezopen kop een metalmarket tegen kom )

Het vorige concert in het Gelredome was om een beetje ontopic te blijven toch erg geslaagd (zeker vanwege de gezelligheid), maar ik ga er deze keer niet bij zijn. Zo komen geheid wel weer eens terug.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2006 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 21:51 schreef Vikingblöd het volgende:
Ze blijven toch een legende Jenje..
Als kiss hier zou optreden of led zepplin etc zou ik er ook naartoegaan...sfeer is altijd ook erg nice bij deze concerten
Nha ik vind met name hun gedrag richting hun oude fans de laatste jaren zo dat ze de status legende af zijn ... beetje zeiken over kopieren en dan een beetje de zielepoot uithangen ... stelletje homo's zijn het, waar ik bijna niet kan geloven dat ze ooit topmuziek gemaakt hebben.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-02-2006 22:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Subjectiviteit ten top wederom alhier.


slome
Usericon van slome
Posted 08-02-2006 22:35 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 22:31 schreef Hexegot het volgende:
Subjectiviteit ten top wederom alhier.


Heb je dan ooit een objectieve mening gehoord/gelezen dan?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-02-2006 22:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik hoef ze ook niet te zien.. ik zet master of puppets nog wel een keer op, scheelt me een hoop frustratie en een eurotje of 50.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-02-2006 22:44 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 22:35 schreef slome het volgende:

Heb je dan ooit een objectieve mening gehoord/gelezen dan?

Nee, maar het blijft me opvallen hoe vaak meningen ontrent dit soort onderwerpen als feiten gepresenteerd worden.

On topic: ik ga hier sowieso niet heen; vind Metallica een goede band (hoewel het 'drumwerk' van Lars Ulrich me over m'n nek doet gaan), maar concerten in stadia kunnen me domweg gestolen worden. :0


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2006 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 22:44 schreef Hexegot het volgende:
Nee, maar het blijft me opvallen hoe vaak meningen ontrent dit soort onderwerpen als feiten gepresenteerd worden.

On topic: ik ga hier sowieso niet heen; vind Metallica een goede band (hoewel het 'drumwerk' van Lars Ulrich me over m'n nek doet gaan), maar concerten in stadia kunnen me domweg gestolen worden. :0
Is anders een feit at Metallica één van de koplopers was voor de kinderachtige strijd tegen zaken als Napster.

Feit dat ze janksessies houden om hun gevoelens te uiten ...

Wat nou subjectief ..


Grinder
Usericon van Grinder
Posted 08-02-2006 23:32 by Grinder Wijzig reactieProfiel van GrinderQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 12:47 schreef skarmoon het volgende:
Ik heb ze in '92 in de kuip gezien, met megadeth en suicidal tendencies als support.onvergetelijk! Maar ja, hun nieuwe werk boeit me niet, en ik kan ook niet wennen aan die nieuwe bassist, so I think I'll pass...


Jij hebt ze in 1992 in de kuip gezien? Dan ben je waarschijnlijk de enige.
Zo onvergetelijk was het blijkbaar niet, want het was in 1993!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-02-2006 8:58 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Wat een gezeik altijk over Metallica, niet normaal gewoon.
Ik ga er zeker heen! Misschien spelen ze nog een compleet nieuw nummer (ik vond St. Anger wel goed, mag dat hier?)

Nogmaals, jammer dat het in Arnhem is, pokke end rijden vanuit Rotterdam


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen