IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Metallica 8 juni Gelredome Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-02-2006 21:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Waarom zitten zoveel lui te zeiken over die prijs en te miepen over "oplichting" (da's helemaal een mooie)? Als je de muziek niet tof vindt, nou, dan ga je toch lekker niet. En als je het te duur vindt, dan ga je toch lekker ook niet. Jankerds....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-02-2006 21:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Zeg, hoe werkt dat met ticketbox/service? Kan ik op 18 februari om 00.01 uur een kaartje bestellen online?


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 15-02-2006 22:10 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

------------

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 16-02-2006 7:57]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-02-2006 22:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 21:07 schreef M. het volgende:
Waarom zitten zoveel lui te zeiken over die prijs en te miepen over "oplichting" (da's helemaal een mooie)? Als je de muziek niet tof vindt, nou, dan ga je toch lekker niet. En als je het te duur vindt, dan ga je toch lekker ook niet. Jankerds....


Mee eens. Tering zeg, iedereen weet tegenwoordig dat dit soort bands niet meer voor een tientje komen. Het laatste concert dat ik van ze gezien heb, in de Arena, was voor mij in ieder geval de moeite én het geld waard.

En dus zal ik er waarschijnlijk wel weer bij zijn .

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-02-2006 22:30]


..."Hate can only create more hate"...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-02-2006 23:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

van de site van t gelredome

Kaartverkoop start zaterdag 18 februari om 10.00 uur door Ticket Service via de 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. Kaarten zijn te koop vanaf EUR 43,- (excl. servicekosten). Aanvang van het concert is 18.30 uur.

ik kan niet op ticketserivce komen, site ligt er tijdelijk uit


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2006 20:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Als je telefonisch bestelt, hoe krijg je dan je kaartje in handen? moet je die dan aan de kassa afhalen, of wordt-ie opgestuurd oid?


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 17-02-2006 0:22 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

ga ook maar eve heen denk ik



Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 17-02-2006 0:22 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 8 februari 2006 12:47 schreef skarmoon het volgende:
Ik heb ze in '92 in de kuip gezien, met megadeth en suicidal tendencies als support.onvergetelijk! Maar ja, hun nieuwe werk boeit me niet, en ik kan ook niet wennen aan die nieuwe bassist, so I think I'll pass...


Was toch in '93? Heb ik ze ook gezien en de laatste x in Gelredome ook. Maar zal wel weer veel pecunia kosten dus ik weet het niet.


Garfield
Usericon van Garfield
Posted 17-02-2006 7:21 by Garfield Wijzig reactieProfiel van GarfieldQuote dit berichthttp://www.grindminded.com

quote:
Op 17 februari 2006 0:22 schreef grindminder het volgende:
ga ook maar eve heen denk ik


Same here, jeugdsentiment voor ons ouwe lullen



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-02-2006 8:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 21:07 schreef M. het volgende:
Waarom zitten zoveel lui te zeiken over die prijs en te miepen over "oplichting" (da's helemaal een mooie)? Als je de muziek niet tof vindt, nou, dan ga je toch lekker niet. En als je het te duur vindt, dan ga je toch lekker ook niet. Jankerds....


Omdat de betreffende site geen officieel verkooppunt van concertkaartjes is.

Omdat de betreffende site zich betrouwbaarder voor doet dan ze daadwerkelijk zijn.

Omdat de betreffende site exorbitante prijzen vraagt in de wetenschap dat er naïeve mensen op deze aardbol rondlopen die dat er nog voor neerleggen ook.

Het is alleen jammer dat sommige mensen die prijzen presenteerden als zijnde officieel. Want de hele discussie over dat de kaartjes te duur zouden zijn, is compleet irrelevant als je de officiële prijzen niet eens weet.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-02-2006 8:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Voor de mensen die er overheen gekeken hebben, dit zijn de officiële prijzen:
quote:
Op 15 februari 2006 12:10 schreef Sathanas het volgende:
Uit persbericht van Mojo:

METALLICA
Donderdag 8 Juni 2006
Gelredome, Arnhem
Entree: Staanplaats: Euro 49 (excl. servicekosten), zitplaatsen: Euro 52, Euro 47, Euro 43
(excl. servicekosten)
Deuren open: 17.00 uur
Aanvang: 18.30 uur

Valt wel mee dacht ik zo.
Kaartverkoop begint 18 februari


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 17-02-2006 12:15 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

quote:
Op 17 februari 2006 7:21 schreef Garfield het volgende:
Same here, jeugdsentiment voor ons ouwe lullen





Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 17-02-2006 14:57 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Wel aanwezig waarschijnlijk

Is er nou nog niks bekend over de support?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-02-2006 16:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 21:07 schreef M. het volgende:
Waarom zitten zoveel lui te zeiken over die prijs en te miepen over "oplichting" (da's helemaal een mooie)? Als je de muziek niet tof vindt, nou, dan ga je toch lekker niet. En als je het te duur vindt, dan ga je toch lekker ook niet. Jankerds....


ik heb mij kaartje lekker illegaal gedownload!!!

maar dit gedrag komt omdat iedereen graag op metallica zeikt maar ze toch "stiekem" graag live willen zien en er toch naartoe willen gaan.


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 17-02-2006 16:22 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Wilde eigenlijk naar Rock am Ring, maar dat mag ik niet
Maar voor 50 euri kan ik dan wel naar het concert


Go ahead without me, I'll find my own way


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 17-02-2006 16:23 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 16:22 schreef Landroval het volgende:
Wilde eigenlijk naar Rock am Ring, maar dat mag ik niet
Maar voor 50 euri kan ik dan wel naar het concert
Graspop Metal Meeting schijnen ze ook te komen

No niet officieel trouwens, maar een sterk gerucht

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 17-02-2006 16:23]


FREEZE


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 17-02-2006 16:34 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

http://www.budgetticket.nl/index.asp?page=http://www.budgetticket.nl/content/products/tickets.asp?taal_id=1__AND__categorie_id=1__AND__subcategorie_id=243&taal_id=1

Ik snap het niet.. Waarom zou iemand die 70 euro betalen voor zitplaatsen als de kaartjes voor staanplaatsen rond de 50 euro zijn?

En naar Graspop mag ik ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 17-02-2006 16:36]


Go ahead without me, I'll find my own way


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 17-02-2006 16:39 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 16:34 schreef Landroval het volgende:
En naar Graspop mag ik ook niet
Damn, das mooi balen dan... Saxon kwam waarschijnlijk ook

OT: ik heb het geld gvd momenteel niet dus ik zou echt achter die vrijkaartjes aan moeten, maar dat lukt waarschijnlijk niet

KUT!


FREEZE


de laar
Usericon van de laar
Posted 17-02-2006 17:24 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 16:23 schreef Phantom Lord het volgende:
Graspop Metal Meeting schijnen ze ook te komen

No niet officieel trouwens, maar een sterk gerucht

Dat zullen ze dan toch uiterlijk morgen bekend moeten maken.
Die veldkaarten waren vorige keer namelijk in een poep en een scheet uitverkocht.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 17-02-2006 18:37 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 17:24 schreef de laar het volgende:
Dat zullen ze dan toch uiterlijk morgen bekend moeten maken.
Die veldkaarten waren vorige keer namelijk in een poep en een scheet uitverkocht.
Die niet alleen hoor... Bijna alles was zo uitverkocht *wat ik te horen kreeg om half 12 that is*


FREEZE


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 17-02-2006 18:41 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Hoe snel moet ik nou precies zijn om een kaartje te kunnen bemachtigen? Hoor allemaal verschillende dingen..


Go ahead without me, I'll find my own way


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-02-2006 18:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gewoon je moeder bij het postkantoor laten overnachten, Landrover.


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 17-02-2006 18:46 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Als dat mijn enige kans is heb ik een probleem..


Go ahead without me, I'll find my own way


de laar
Usericon van de laar
Posted 17-02-2006 18:59 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 18:37 schreef Phantom Lord het volgende:
Die niet alleen hoor... Bijna alles was zo uitverkocht *wat ik te horen kreeg om half 12 that is*

Ik was toen net op tijd voor een veldkaart 2e rangs.
Op de tribune ga ik niet zitten, dan kijk ik net zo lief een DVD.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-02-2006 23:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

METALLICA & SUPPORT ACT
Gelredome, Arnhem
Do, 08/06/06 18.30 uur





Prijs

Rang 1 (Excl. Servicekosten)
€ 49

Rang 2 (Excl. Servicekosten)
€ 52

Rang 3 (Excl. Servicekosten)
€ 47

Rang 4 (Excl. Servicekosten)
€ 43

Rang 5 (Excl. Servicekosten)
€ 52

Rolstoelplaats (boeken via 0900-3001250 45 cpm)
€ 47


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen