IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : boek over geschiedenis metal Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-02-2006 13:59 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

hallo allemaal,

ik ben de vriendin van Markam en ik heb een vraag: ik moet voor een college een concept onwikkelen voor een non-fictie boek en nu vroeg ik me af of er een boek is over de geschiedenis van n'landse metal. en als die er is waar kan ik m vinden? is ie volledig? en als die er niet is zouden jullie het kopen als het er wel zou zijn? en wat zouden jullie er dan in willen zien?
het gaat dus om metal in zn algemeen in n'land.

groeten Willemijn



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 18-02-2006 14:18 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

En ik maar denken dat Markam homosexueel was.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-02-2006 14:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vind boeken/documentaires etc. over Metal eigenlijk altijd kut.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-02-2006 14:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik weet wel dat Vincent van Liar of Golgotha een soortgelijk boekwerk heeft gemaakt, maar dat handelt alleen over black metal dacht ik...


spelfout weggehaald...


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 18-02-2006 14:33 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2006 14:26 schreef WhiteRider het volgende:
Ik vind boeken/documentaires etc. over Metal eigenlijk altijd kut.


Waarom altijd zo negatief Robje?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 18-02-2006 14:45 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 18-02-2006 14:46 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2006 13:59 schreef Markam het volgende:
En als die er niet is zouden jullie het kopen als het er wel zou zijn? En wat zouden jullie er dan in willen zien?
Het gaat dus om metal in zn algemeen in n'land.

groeten Willemijn


Metal moet je denk ik in internationaal verband zien. De tijd van zelfstandige ontwikkeling van iets in Nederland is toch wel voorbij.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-02-2006 15:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2006 14:33 schreef Ktulu het volgende:
Waarom altijd zo negatief Robje?

Beste Koen,

Ik weet dat je me graag denigrerend 'Robje' noemt. Prima, maar besef wel dat dat meer over jouw kinderachtigheid zegt dan over mijn leeftijd.

Bij dezen wens ik je prostaatkanker toe,

'Robje'

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-02-2006 15:07]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-02-2006 15:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-02-2006 16:06 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Menig (muziek)kunstgeschiedenisboek over de 20e en 21e eeuw heeft metal wel behandeld.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 18-02-2006 17:18 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Probeer 'Rockin' Out' van Reebee Garofalo eens, dit boek heeft wel de VS als uitgangspunt maar behandelt ook de Europese stromingen tamelijk uitgebreid.


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 24-02-2006 19:20 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

Ik had niet zo lang terug gelezen, dat de voorman van Cradle of Filth, een Black Metal Bijbel zou uitbrengen, zou het geen slecht idee zijn om dat boek te vertalen naar het Nederlands? Ik denk dat het in ieder geval ook aan info zal hebben, misschien niet NL, maar in het algemeen zal het wel meehelpen denk ik.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 26-02-2006 0:38 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Rensykdom, Whiterider, soepkoeltoer, chelman

wat een heerlijk nuttige en kinderachtige (vooral renskdom en whiterider) reacties weer!

tering wat zijn jullie toch een triest zooitje op ZM.

Ik had mijn vriendin al verteld dat er een boek was over de nl blackmetal, vandaar ook haar vraag over een algemeen boek over de nederlandse metal

en natuurlijk soepkoeltoer, we kennen allemaal het bestaan van google, daar hoef je ons niet op te wijzen. Sommigen vinden het lezen van een boek echter interessant waar alles in staat en je niet meer zelf hoeft te zoeken.

blijkbaar is jouw iq te laag om dat te snappen dus maak ik er verder geen woorden aan vuil, behalve dan dat ik het heel jammer vindt dat mensen als jij bestaansrecht hebben op deze wereld.

dat laatste geld overigens ook voor Rensykdom en whiterider. Whiterider je was 15 of 16 of zo he? dat is aan je reacties wel te merken ja, ga maar lekker snel volwassen worden, dan hebben we misschien nog wat aan je op deze wereld.

Rensykdom, is het misschien jouw wens dat ik homosexueel ben omdat je dan met me zou kunnen daten? Ga lekker je andere vriendjes opzoeken en laat je fistfucken door door je leernicht vriendjes.

Chelman: ik snap dat je je link goed bedoelde, maar zoals ik al aangaf ging het om metal in het algemeen en niet blackmetal. zelf wil ik dat boek ook nog graag hebben, maar een algemeen boek over de nederlandse metal leek mij ook erg interessant (het was dan ook mijn idee om dit hier te vragen)


nogmaals ik vind het erg sneu dat er zulke reacties komen over een idee voor nederlandse metal. ik heb altijd gedacht dat dit een nederlands metal forum was, maar ik bleek fout te zitten. ik had het natuurlijk al zien aankomen met al die onzin topics die dit forum zo vervuilen.

en nee dit is geen ractie omdat het mijn vriendin is, ik zou me net zo druk hebben gemaakt als het een post was van iemand anders. Ik heb me al eens druk gemaakt om de verloedering van ZM en door in dit topic zulke onzin uit te blaten hebben jullie hier weer een steentje aan bijgedragen

[edit]oh en deze ractie komt zo laat omdat ik op wintersport was, anders had ik jullie er al lang op aangesproken[/edit]

*De rest overigens bedankt voor de wel nuttige reacties *

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 26-02-2006 0:42]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2006 0:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

My only hope, my only solution
is a violent revolution


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-02-2006 0:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2006 0:38 schreef Markam het volgende:
Renskdom, Whiterider, soepkoeltoer, chelman

wat een heerlijk nuttige en kinderachtige (vooral renskdom en whiterider) reacties weer!

tering wat zijn jullie toch een triest zooitje op ZM.

Ik had mijn vriendin al verteld dat er een boek was over de nl blackmetal, vandaar ook haar vraag over een algemeen boek over de nederlandse metal

en natuurlijk soepkoeltoer, we kennen allemaal het bestaan van google, daar hoef je ons niet op te wijzen. Sommigen vinden het lezen van een boek echter interessant waar alles in staat en je niet meer zelf hoeft te zoeken.

blijkbaar is jouw iq te laag om dat te snappen dus maak ik er verder geen woorden aan vuil, behalve dan dat ik het heel jammer vindt dat mensen als jij bestaansrecht hebben op deze wereld.

dat laatste geld overigens ook voor renskdom en whiterider. Whiterider je was 15 of 16 of zo he? dat is aan je reacties wel te merken ja, ga maar lekker snel volwassen worden, dan hebben we misschien nog wat aan je op deze wereld.

renskdom, is het misschien jouw wens dat ik homosexueel ben omdat je dan met me zou kunnen daten? Ga lekker je andere vriendjes opzoeken en laat je fistfucken door door je leernicht vriendjes.

Chelman: ik snap dat je je link goed bedoelde, maar zoals ik al aangaf ging het om metal in het algemeen en niet blackmetal. zelf wil ik dat boek ook nog graag hebben, maar een algemeen boek over de nederlandse metal leek mij ook erg interessant (het was dan ook mijn idee om dit hier te vragen)


nogmaals ik vind het erg sneu dat er zulke reacties komen over een idee voor nederlandse metal. ik heb altijd gedacht dat dit een nederlands metal forum was, maar ik bleek fout te zitten. ik had het natuurlijk al zien aankomen met al die onzin topics die dit forum zo vervuilen.

en nee dit is geen ractie omdat het mijn vriendin is, ik zou me net zo druk hebben gemaakt als het een post was van iemand anders. Ik heb me al eens druk gemaakt om de verloedering van ZM en door in dit topic zulke onzin uit te blaten hebben jullie hier weer een steentje aan bijgedragen

[edit]oh en deze ractie komt zo laat omdat ik op wintersport was, anders had ik jullie er al lang op aangesproken[/edit]



Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 26-02-2006 0:44 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

lange lap tekst he! snap je dat allemaal wel met je kinderbreintje?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2006 0:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2006 0:38 schreef Markam het volgende:
Ik heb me al eens druk gemaakt om de verloedering van ZM en door in dit topic zulke onzin uit te blaten hebben jullie hier



Was het hier vroeger anders?



signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-02-2006 0:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2006 0:44 schreef Markam het volgende:
lange lap tekst he! snap je dat allemaal wel met je kinderbreintje?

Hm, ik snap je probleem niet helemaal.

Mijn eerste opmerking was een aan dit onderwerp verwante opmerking. Ik heb namelijk nog geen enkel boek over Metal gelezen, waarin ik vond dat de 'scene' het best werd afgebeeld. Hierop volgde een, als altijd, denigrerende opmerking van Ktulu. Mijn reactie daarop was even kinderachtig als die van hem, maar zo gaat dat tussen ons al jaren. We mogen elkaar gewoon niet, terwijl Ktulu's enige argument mijn leeftijd is.
Dat blijkt hier ook bij jou het geval. Mensen struikelen veelal over m'n leeftijd, waarschijlijk omdat ze niets anders kunnen bedenken. Ik kan vele personen op ZwareMetalen aanwijzen, die minder toevoegen dan ik. Een opmerking als 'Snap je zo'n lange tekst wel, met dat kinderbreintje van je?' getuigt van een IQ lager dan je schoenmaat.
Blijf lekker zeiken over het feit dat ik sinds vorige week pas 16 ben, ik vind het prima. Verder vind ik je vorige reactie (die lap tekst dus) zwaar overtrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-02-2006 0:49]


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 26-02-2006 0:52 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 26 februari 2006 0:46 schreef Hypnos het volgende:
Was het hier vroeger anders?





Ja toen poste ik onzin onder andere nicks


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 26-02-2006 0:53 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

@hypnos: toen ik hier net kwam ging het nog voornamelijk over metal ja. Ik ben toen als eens een jaar weg geweest.

@White rider: ok misschien niet netjes omdat te zeggen en bij deze mijn excuses, maar ga hier dan niet op in op zo'n topic. En jouw reactie is natuurlijk niet iets waar iemand wat mee kan. Kijk nu geef je een onderbouwing van je post, als je dat meteen gedaan had was er geen probleem geweest.

mijn reactie is misschien wat overtrokken, maar ik wordt zo moe van het gezeik hier op ZM, het gaat bijna nergens meer over metal en als iemand dan een topic opend dat wel over metal gaat komen er dit soort reacties, ik wordt er zo moe van



arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 26-02-2006 0:53 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

*blurp*
Helemaal Whiterider , serieus zijn is niet leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 26-02-2006 0:53]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-02-2006 0:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2006 0:53 schreef Markam het volgende:
@hypnos: toen ik hier net kwam ging het nog voornamelijk over metal ja. Ik ben toen als eens een jaar weg geweest.

@White rider: ok misschien niet netjes omdat te zeggen en bij deze mijn excuses, maar ga hier dan niet op in op zo'n topic. En jouw reactie is natuurlijk niet iets waar iemand wat mee kan. Kijk nu geef je een onderbouwing van je post, als je dat meteen gedaan had was er geen probleem geweest.

mijn reactie is misschien wat overtrokken, maar ik wordt zo moe van het gezeik hier op ZM, het gaat bijna nergens meer over metal en als iemand dan een topic opend dat wel over metal gaat komen er dit soort reacties, ik wordt er zo moe van

Ik stel me nu iemand voor die met zijn handen in het haar 'nee' schudt.

Goed, ik snap je punt, maar er is nog steeds geen probleem. Mijn reactie was niet eens zo van het onderwerp af, aangezien ik louter kenbaar maakte niet van boeken omtrent Metal te houden. Moet ik hier dan een apart topic voor openen? Dat lijkt me toch enigszins overdreven.

Genoeg hierover.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 26-02-2006 0:59 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

je hoeft geen nieuw topic te openen, als je jouw onderbouwing in je eerste post had geplaatst was alles duidelijk geweest



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 26-02-2006 1:00 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

http://www.basverbeek.nl/heavymetal/verhaal.htm
neem daar eens een kijkje wie weet heb je er wat aan.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 26-02-2006 1:04 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

ON TOPIC!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2006 1:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2006 1:04 schreef Psychonaut het volgende:
ON TOPIC!!!


volgens mij was dat on topic ja

moet je daar nu boos over doen?


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen