IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ogame the Game Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-03-2006 22:05 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

MM, join BT wing!

Ik zit er nu ook in, goed geregeld allemaal en ik merk dat er niet echt aan vriendjespolitiek gedaan word...

Grey: doe wat je moet doen, maar verwacht niet dat ik terugkom zolang de ex DD de dienst uit maken...


FREEZE


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-03-2006 22:27 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, het beviel me eigenlijk wel bij DSw, maar als hier niets mee gedaan wordt ga ik ook eens verder kijken, vond het hele LWB wel prima, maar sinds die fusie(blitzkrieg)vind ik het alleen maar kutter geregeld.

Maar zit het wel te overwegen, samen met een andere alli waar ik wel interesse in heb
Wat zijn de toelatingseisen bij BTw

edit: grey, als je dit leest je kunt 2 uur lang niets zien, en 12 uur lang niet posten, dus je hebt wel zicht opde berichten van D.D op het forum, en als ik jou was zou ik die zeker een blik waardig gunnen...

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-03-2006 22:29]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 22-03-2006 22:30 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

@MM: geen toelatingseisen... Gewoon vertellen van DSw enzo en dan word je waarschijnlijk wel toegelaten

@Grey: ga dan maar vast naat BT, want ik heb zo het vermoeden dat killingmachine wel aanblijft hoor... Ze hebben je nu zelfs monddood gemaakt, dus dan kun je wel zelf invullen wat er gaat gebeuren


FREEZE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-03-2006 22:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik zie nog steeds geen reet van het forum en dat staat me niet zo aan.

Zeg maar dat als ik monddood gemaakt ben, ik de hint begrijp. Maar niet voordat ik een leuke PM verstuur bij zowel de Main als de wing...

*beheert een account voor een winglid*



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2006 0:27 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 22 maart 2006 18:30 schreef Vikingblöd het volgende:
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
10960 Metaal, 2770 Kristal en 3390 Deuterium



De aanvaller heeft een totaal van 38000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 300000 Eenheden verloren.



Je wilde hem hoe dan ook pwnen? Gezien je buit vind ik het anders aardig zonde van je grondstoffen...

quote:

Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 48000 Metaal en 21000 Kristal.


Nou ok.. Die ruim je wel op toch


Trouwens net mijn eerste recycler in 6 op missie gestuurd, jeuj!

En mijn eerste SS-jes in 5.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 23-03-2006 1:05 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

ik heb 100+ ss al inmiddels niet 80 :p


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2006 1:14 by Snaack Profiel van Snaack

Bij mij staat de werf overuren te draaien sinds ik ze kan maken. 3uur per stuk nog :/


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 9:27 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Greycloak, en andere mensen van D.S.
Dit pluk ik net van het forum, mijn keus is nu duidelik, ik ben pleite...

1) Rensyk is niet gekicked, maar vrijwillig gegaan! Laten we dat es duidelijk voorop zetten. (voor de anderen!)

2)Jij weet niet veel van de wing, want heel veel leden (met namde de -2000 punten) doen er niet veel aan hun score te verbeteren!!!

3)Je moet niet echteraf liggen zeiken, en je msn-naam doet daar afbreuk aan!!!

4)Niet alle beslissingen moeten met polls etc worden gedaan. Daarom is er een leider, die absoluut geen dictator is.

5)Dreigen met overstappen is teken van zwakte!!! Gewoon om anderen te dwingen. Of mee te slepen. Dat is pas dictatoriaal revolutie gericht gedrag.

6)Probeer es op een normale manier te communiceren.

7)Een kweekvijver moet resultaten opleveren. Gebeurt dit niet, dan worden diegene eruit gezet die niet veel bijdragen. Heb je dat inzicht??

8)En wat begrijp jij niet aan pep-talk?? Een wing groter/beter maken dan de main is stimulerend bedoelt. Je snapt er zelf niet veel van toch??

9)Jij leiden de wing? En dan jou zinnen zetten en zelf met de wing ervandoor gaan mischien??

10)Potentiele mensen?? Mijn god, je weet niet es dat de helft van de gekickten er niet veel deden. Ik was gewoonweg te soepel! Is er 1 vriendje bij, ga je meteen stampij maken en iedereen is opeens goed??? D8 het niet. Zeik niet, en stel die vriend opnieuw voor en hij/zij is terug. Doe niet moeilijk.

11)En weer Killing verwijten, terwijl dit in samenspraak is geweest. Je moest je schamen met personen proberen schuld aan te praten en onterechte verwijten. En bij jou klagen geeft gewoon het niveau aan van spelers, die niet goed kunnen communiceren!

12) Dutch & Killing hebben niet gefaalt. JIJ wel in mijn ogen met deze smerige post en je nog stommere msn-naam (wing-leider = prutser geeft ook jou niveau aan).



Rock Bottem: onderzoeken wie wat is is niet nodig. De main-spelers kunnen gewoon aangeven wie hun vrienden zijn, en dan is het probleem opgelost. .


« Next Oldest | Generale Berichten


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2006 9:33 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 23 maart 2006 9:27 schreef Murdering Monk het volgende:
Greycloak, en andere mensen van D.S.
Dit pluk ik net van het forum, mijn keus is nu duidelik, ik ben pleite...

1) Rensyk is niet gekicked, maar vrijwillig gegaan! Laten we dat es duidelijk voorop zetten. (voor de anderen!)

2)Jij weet niet veel van de wing, want heel veel leden (met namde de -2000 punten) doen er niet veel aan hun score te verbeteren!!!

3)Je moet niet echteraf liggen zeiken, en je msn-naam doet daar afbreuk aan!!!

4)Niet alle beslissingen moeten met polls etc worden gedaan. Daarom is er een leider, die absoluut geen dictator is.

5)Dreigen met overstappen is teken van zwakte!!! Gewoon om anderen te dwingen. Of mee te slepen. Dat is pas dictatoriaal revolutie gericht gedrag.

6)Probeer es op een normale manier te communiceren.

7)Een kweekvijver moet resultaten opleveren. Gebeurt dit niet, dan worden diegene eruit gezet die niet veel bijdragen. Heb je dat inzicht??

8)En wat begrijp jij niet aan pep-talk?? Een wing groter/beter maken dan de main is stimulerend bedoelt. Je snapt er zelf niet veel van toch??

9)Jij leiden de wing? En dan jou zinnen zetten en zelf met de wing ervandoor gaan mischien??

10)Potentiele mensen?? Mijn god, je weet niet es dat de helft van de gekickten er niet veel deden. Ik was gewoonweg te soepel! Is er 1 vriendje bij, ga je meteen stampij maken en iedereen is opeens goed??? D8 het niet. Zeik niet, en stel die vriend opnieuw voor en hij/zij is terug. Doe niet moeilijk.

11)En weer Killing verwijten, terwijl dit in samenspraak is geweest. Je moest je schamen met personen proberen schuld aan te praten en onterechte verwijten. En bij jou klagen geeft gewoon het niveau aan van spelers, die niet goed kunnen communiceren!

12) Dutch & Killing hebben niet gefaalt. JIJ wel in mijn ogen met deze smerige post en je nog stommere msn-naam (wing-leider = prutser geeft ook jou niveau aan).



Rock Bottem: onderzoeken wie wat is is niet nodig. De main-spelers kunnen gewoon aangeven wie hun vrienden zijn, en dan is het probleem opgelost. .


« Next Oldest | Generale Berichten


wie had dit geschreven?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 9:45 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Mijn fout, sorry, komt van Shadow73 af...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2006 9:45 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 23 maart 2006 9:45 schreef Murdering Monk het volgende:
Mijn fout, sorry, komt van Shadow73 af...


laten we onze eigen allie beginnen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-03-2006 9:47 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

ZM?


Bruce Banner


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 9:54 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, de helft van de topics is net dichtgegooid, alleen maar naar aanleiding van mijn laatste post van een minuut of 10 geleeden, ze kunnen er met hun tere zieltjes blijkbaar niet tegen dat er harde woorden gebruikt worden....losers....


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-03-2006 9:58 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Inderdaad... stelletje losers... Misschien dat ik niet zo kankerhard groeide omdat ik bijna altijd een grondstoffen te kort had en ik eigenlijk geen leuke n00bs om te raiden had?!

Sjezis, wat een sukkels zeg


FREEZE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-03-2006 10:14 by Schaep Profiel van Schaep

Kom op jongens, het is maar een spelletje, en zo te lezen brengt die gast tenminste wel wat leven in de brouwerij.

Op 3 maart heb ik besloten om binnen 6 weken in de top 500 te komen staan en dat gaat wel goedkomen!

91546 (rang 529 van 8261)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2006 10:17 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 23 maart 2006 10:14 schreef Schaep het volgende:
Kom op jongens, het is maar een spelletje, en zo te lezen brengt die gast tenminste wel wat leven in de brouwerij.

Op 3 maart heb ik besloten om binnen 6 weken in de top 500 te komen staan en dat gaat wel goedkomen!

91546 (rang 529 van 8261)


Mortal Kombat ownage


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-03-2006 10:21 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 23 maart 2006 10:17 schreef Smoochy het volgende:
Mortal Kombat ownage


On topic graag!

Kramy is goed bezig, die verhoudingen in de ruilen met hem zijn best om over naar huis te schrijven!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 12:59 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, ik heb ook geen toegang mer tot het forum omdat ik iets verkeerds zei, hehehe

Die shadow73 moet zowiezo zn muil houden, ik had een reactie geplaatst op het forum, en dan gaat ie het op de man spelen, niet slim....En al helemaal niet als ik de reactie netjes verwoord heb...

Nou ja, ik zit nu voort bij BTWing, maar wil die shadow 73 toch nog wel ff spreken, want sommige opmerkingen moet je niet maken, danm krijg je misschien wat meer commentaar dan je afkunt...

Grey, heb jij misschien een MSN aders van die lul?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2006 13:04 by Mark Profiel van Mark

Hrm, heb een recycler gebouwd met het idee dat ik dan die puinvelden kon ruimen die aangeduid staan in het "Melkweg" overzicht. Maar als ik op een puinveld klik dan blijft de optie 'puin ruimen' inactief. En ik kan mijn recycler ook niet naar die planeet toesturen, want de enige opties die ik dan heb zijn aanvallen of transport...

Enige suggesties?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2006 13:06 by Snaack Profiel van Snaack

Dat kan alleen als je Commander bent via het Melkweg overzicht.

Anders gewoon bij het verzenden van een vloot coords invullen en "puinveld" ipv planeet selecteren, that's it!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 23-03-2006 13:07 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 23 maart 2006 12:59 schreef Murdering Monk het volgende:
Hehe, ik heb ook geen toegang mer tot het forum omdat ik iets verkeerds zei, hehehe

Die shadow73 moet zowiezo zn muil houden, ik had een reactie geplaatst op het forum, en dan gaat ie het op de man spelen, niet slim....En al helemaal niet als ik de reactie netjes verwoord heb...

Nou ja, ik zit nu voort bij BTWing, maar wil die shadow 73 toch nog wel ff spreken, want sommige opmerkingen moet je niet maken, danm krijg je misschien wat meer commentaar dan je afkunt...

Grey, heb jij misschien een MSN aders van die lul?


heb zn adress gemaild


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2006 13:08 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 maart 2006 13:06 schreef Snaack het volgende:
Anders gewoon bij het verzenden van een vloot coords invullen en "puinveld" ipv planeet selecteren, that's it!



Ah, vette heersch, dank u


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 13:18 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 23 maart 2006 13:07 schreef Rensykdom het volgende:
heb zn adress gemaild

Thank you, toevallig ook zn thuisadres, gheghe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-03-2006 13:38 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 23 maart 2006 10:21 schreef Schaep het volgende:
On topic graag!

Kramy is goed bezig, die verhoudingen in de ruilen met hem zijn best om over naar huis te schrijven!


Profiteur



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2006 14:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2006 13:18 schreef Murdering Monk het volgende:
Thank you, toevallig ook zn thuisadres, gheghe
Doe die ignoramus de groeten van me. Best dom, iets niet voor de volle 100% hebben doorgenomen en toch op basis van te weinig info conclusies willen trekken.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen