IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ogame the Game Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2006 15:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zo, net even lekker bezig geweest op het DS forum, en hij wordt volgens het bericht pas gepost als er een mod is die hem goedkeurt, LOLLOLLOL!!!11!!!11elf!!

"Hardstikke fijn, kan ik nog er-gens mijn ei kwijt.

Los van het feit dat niet iedereen hier een militaire achtergrond heeft en dus niet echt bekend is met leiderschap (Tom Berenger in "Platoon" sprong even omhoog in mn geheugen; lekker mensen in de rug schieten en dan voorál je eigen lui) wil ik toch even aan iedereen die niet duidelijk weet waar de Wing vandaan komt (gezien de vorige reactie van Shadow73 in het gesloten topic beslist NIET duidelijk) even het volgende.

Lainedil en ik hebben ooit LWB opgericht, beheerd, en een dikke 4 maand tot tevredenheid van alle members groot gemaakt. Zo groot, dat zelfs DS wel brood zag in een fusie. Een fusie. Alles zou in overleg gaan gebeuren, via een poll zou een voormalig LWB-member medebeheerder worden van de DSwing die LWB is geworden en daar hadden Lain en ik vrede mee; voor alle members werd dan goed gezorgd en we konden met een gerust hart naar de main.
Iedereen kon en mocht lid worden van de wing want dat werd dan de kweekvijver waar mensen als ze voldoende punten hadden uit werden gepromoveerd.

(Dus als mensen zoals Shadow73 zich afvragen waar ik me mee bemoei, dan vergeef ik hem zijn onwetendheid. Het was klaarblijkelijk niet helemaal duidelijk danwel bekend dat de Wing eens mijn kindje was, laat staan dat het hem duidelijk was dat ik ooit een alliantie onder mijn hoede heb gehad...)

De eerste fout (...) was dat er voordat LWB de DSw ging worden er een poll gehouden is, over wie er samen(!) met iemand van DS de WingCommander ging worden. Nu heeft Shadow73 makkelijk schreeuwen dat er niets met een poll beslist kan worden op dat niveau, maar dat was voordat jij mijn warme stoel innam. (Niet wetend waar die stoel vandaan kwam.)
Toen is er dus niemand uit LWB aangebleven om verslag te kunnen blijven doen aan Lain en mij, waardoor gewaardeerde members opeens een ander management boven zich kregen. De lui die vertrokken deden dat dus voornamelijk uit onvrede over het ontbreken van de bekende praatpalen die Lain en ik waren.
Jammer dat er door DS niets gedaan is met die poll, maar goed, er vielen wel meer spaanders, zo bleek.

Oh leuk ertussendoor:
quote:
Ok, wil Lainedil ook even zijn redenen geven waarom hij wilde stoppen met het leiderschap? Je hebt je weken lang niet om de wing bekommert, en weet je wat daarin afspeelde??
We mochten in de wing en hadden met de poll (waar iemand zijn aarsch mee heeft afgeveegd) een waardige vervanger geregeld, samen met een man van DS. Dan konden wij de main versterken.

En dat ik niet weet wat in de wing speelde? Ik heb een aantal weken accounts beheerd, heb de lui die in de wing zitten (de meeste) op MSN danwel op een forum waar ik mod ben danwel irl regelmatig mee lopen bijkletsen; en er was een hoop onvrede kan ik je vertellen.
Wel fijn dat ze het aan mij en Lain vertellen, daaruit blijkt dat loyaliteit iets is dat je moet verdienen (net als eer en respect, over wazige MSN-namen gesproken...) en niet iets is dat je kan afdwingen, anders hadden ze jou wel aangesproken, Shadow73!

Maar goed, waar was ik...
LWB was een free-for-all alliantie, ik kan er best inkomen dat je leden die te vaak 3 of 4 dagen inactief zijn kickt, of een limiet stelt om voor een bepaalde datum zoveel punten te hebben maar ik grijp even terug op mijn verleden.
Als mensen niet meekwamen maar wel potentie hadden, probeerden we die lui in het leger te motiveren, te stimuleren en te helpen. We schoten ze niet zonder duidelijke reden af (en vergeet niet dat veel van de gekickte lui míjn vrienden zijn, en dus niet alleen maar namen in een venster) waarvan sommigen inderdaad wat minder punten hebben.
Nou én? Het was toch een kweekvijver? En voor de lui in de main een machtig mooi excuus om iemand te crashen als er eentje werd aangevallen. maar in plaats van de kweekvijver moest iedereen opeens iemand in de main kennen of anders 14.500 punten hebben want anders werd diegene gekickt.

Afgezien van of dit goed is voor een alliantie (denk van niet; denk dat blije, loyale leden waardevoller zijn dan lui die uit angst later als alliantiehopper te worden afgeschoten blijven) is dit nóóit de afspraak geweest die is gemaakt tijdens de fusie.

Verder nog even wat dingen voor Shadow73 verduidelijken, zodat je weet waar je het over hebt als je op de man speelt:

quote:
1) Rensyk is niet gekicked, maar vrijwillig gegaan! Laten we dat es duidelijk voorop zetten. (voor de anderen!)

1. Ik heb nergens gezegd dat Rensyk eruit gezet is.

quote:
2)Jij weet niet veel van de wing, want heel veel leden (met namde de -2000 punten) doen er niet veel aan hun score te verbeteren!!!

2. Ik weet genoeg van de Wing want zat daar eerder dan jij en ken die lui beter dan jij zou willen. Bovendien, wat boeit het of ze een score hebben die je aanstaat? Het is toch een kweekvijver en een plaats waar N00bs een beetje bescherming kunnen vinden?

quote:
3)Je moet niet echteraf liggen zeiken, en je msn-naam doet daar afbreuk aan!!!

3. Ik zeik niet achteraf als ik niet vooraf word ingelicht wat er met mijn oude alliantie gebeurt. Lain en ik worden to-taaaal niet ingelicht over onze oude alliantie. En over MSN namen, wat weet jij nou van eer en respect als je de N00bjes eerloos in de kou zet, je eigen mannen (!) en totaal geen respect van ze kan winnen?

quote:
4)Niet alle beslissingen moeten met polls etc worden gedaan. Daarom is er een leider, die absoluut geen dictator is.

4. Het klopt dat niet alle beslissingen met polls moeten worden genomen. Maar dat is wel gebeurd in LWB om aan een vervanger voor Lain en mij te geraken; er is alleen geen reet mee gedaan. Zo doen jullie nu, en deden wij vroeger zaken. Wij losten het netjes op en jullie hebben er schijt aan.

quote:
5)Dreigen met overstappen is teken van zwakte!!! Gewoon om anderen te dwingen. Of mee te slepen. Dat is pas dictatoriaal revolutie gericht gedrag.

5. Dreigen met opstappen kan ook uit onvrede. Als jij een nieuwe baan neemt en de helft van de dingen die je hebt afgesproken worden door het management niet nageleefd, blijf jij daar dan zitten of zoek je iemand die het wél voor elkaar heeft, en ben je dan zwak?
In je eigen ogen, niet in de mijne. Dan ben je verstandig.

quote:
6)Probeer es op een normale manier te communiceren.

6. Onder normaal communiceren versta ik dit lapje tekst, en niet bijvoorbeeld jouw punt 9 van het slap gesloten topic. Lees eens terug, dan snap je me wel.

quote:
7)Een kweekvijver moet resultaten opleveren. Gebeurt dit niet, dan worden diegene eruit gezet die niet veel bijdragen. Heb je dat inzicht??

7. Een kweekvijver is leuk, maar ook hier geldt dat het niet volgens de afspraak is er dat er vrienden van me worden gekickt zonder Lain of mij te verwittigen. Dat is achterbaks. Bovendien, er zaten ook mensen bij die Ogame gewoon een leuk speel vinden en een leuke alliantie nodig hebben om bij te kunnen spelen. Houd je wel de main en de wing gescheiden, toch? Laat de kleine visjes die nooit snoeken kunnen worden mooi in de vijver, kunnen ze lekker spelen, maar gooi ze niet uit als aas. Het is wel ónze vijver me dunkt. Had je er lást van, die leden die minder actief waren of zich nog niet eens goed hebben kunnen bewijzen?
Nee, dat inzicht mis ik denk ik. Ik doe anders zaken, ik houd het netjes.

quote:
8)En wat begrijp jij niet aan pep-talk?? Een wing groter/beter maken dan de main is stimulerend bedoelt. Je snapt er zelf niet veel van toch??

8. Pep-talk moet reëel blijven. Groter dan de main, kom op. Het ene moment reutelen over pep-talk en ondertussen vergeten dat de drempel al 2 maal zo hoog ligt als is afgesproken werkt zeker ook motiverend? Het doel steeds verschuiven tot buiten het bereik?
Beetje tegenstrijdig, of zie ik dat verkeerd?

quote:
9)Jij leiden de wing? En dan jou zinnen zetten en zelf met de wing ervandoor gaan mischien??

9. Ik leiden de wing ja en dan proberen er weer een leuke alliantie van te maken. Ik en er vandoor gaan met de wing? Hallo? Ben jij de waard en ik je gast? Hoe dom denk je dat ik ben? Ik heb het prima naar mn zin bij DS nogmaals, als je dat nog niet had gelezen, en ben het alleen niet eens met de wijze waarop het kind van Lain en mij wordt verkracht. En bovendien, hoe lang zou die nieuwe alliantie het uithouden?
Ook hier, blijf reëel Shadow73.

quote:
10)Potentiele mensen?? Mijn god, je weet niet es dat de helft van de gekickten er niet veel deden. Ik was gewoonweg te soepel! Is er 1 vriendje bij, ga je meteen stampij maken en iedereen is opeens goed??? D8 het niet. Zeik niet, en stel die vriend opnieuw voor en hij/zij is terug. Doe niet moeilijk.

10. Die leden hadden gewoonweg niet gekickt mogen worden. Afspraak. Punt. Houd je aan afspraken en je hebt geen gezeik. Iedereen blij, ook de lui die niet kunnen meekomen. Heb je -echt- geen last van.

quote:
11)En weer Killing verwijten, terwijl dit in samenspraak is geweest. Je moest je schamen met personen proberen schuld aan te praten en onterechte verwijten. En bij jou klagen geeft gewoon het niveau aan van spelers, die niet goed kunnen communiceren!

11. Speel je weer de bal naar mij. Maar je hebt gelijk, ik kan blijkbaar niet goed communiceren want veel van wat afspraak was is genegeerd. Maar dat kan ook te maken hebben met de ontvangende in plaats van de gevende kant. En hoezo samenspraak? Lain en ik hebben (nogmaals) de alliantie opgericht en we weten beide van niets!
Maar dat zal zeker te maken hebben met ons beider gebrek aan communicatie. Zeker!

En als je wilt bewijzen dat je beter bent in communicatie dan deze hork, probeer dan vooral op de feiten en niet op de man te spelen.



Komen we met jouw punt 11 aan op de topictitel: Ja.

Slechte leider. Domweg doen wat Dutch zegt zonder erbij na te denken of het wel het beste is, of je verdiepen in de poppetjes die je uit de namenlijst zet maakt je geen leider maar een marionet. Dutch is geen slechte leider, de main loopt prima zover ik weet, maar zolang ik klachten blijf houden over KillingMachine trek ik mijn conclusies.
Om jou nog even een veer in je aarsch te duwen, Shadow73: van jou had ik minder klachten."


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-03-2006 16:09 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 23 maart 2006 13:38 schreef Kramy het volgende:
Profiteur




Ik ben een soort Robin Hood, maar dan andersom, dankjewel man!

93027 (rang 520 van 8302)

Oh ja!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-03-2006 16:12 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

@Grey: hehehehe... je bent lekker bezig he?!

Hoe heerlijk zijn dat soort kortzichtige mensen toch


FREEZE


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 23-03-2006 16:17 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Score 1482 (rang 20 van 7605)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2006 16:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En eentje van Mr Shadow73 aan Monk en mij:

quote:
shadow73
Posted: Mar 23 2006, 09:55 AM



Forum Lid


Group: Reel member
Posts: 46
Member No.: 4
Joined: 19-March 06




Ff Mr. monk, Mr Grey hoeft niet zijn biezen te pakken, hij dreigt er zelf mee. Is dat een instelling? Zelfs leden dreigen in de noob-protectie terug te smijten? SCHANDE.

En als jij soldaatje hebt gespeelt, geeft dat het niveau van het Nederlandse leger aan: niet veel, want je vergelijkt het verdedigen van een land met een spel. Een spel welke wel strategisch van aard is, meer leiden van een Alliantie niet te vergelijken is met het leiden van een leger :S. Wat een vergelijk .

Kom op, samen de schouders eronder, zorg dat we die namen krijgen die eigenlijk niet hadden verwijderd moeten worden, en dan is het probleem toch opgelost??

Waarom altijd beginnen met kotsen en moeilijk doen, als het makkelijk kan?

PS: mede leider van de vorige alliantie? Ok, weet je ook wrm de leider er zelf niet meer verder mee wilde? D8 het niet . Je mist achtergrond info.

En nu gewoon verder, geef die namen, klaar.


Hij wil mij vertellen als medeleider en persoon die nog geen 200 meter bij Lain vandaan woont dat ík achtergrondinfo mis.

Hij is gewoon lachwekkend, kom op, dit kán niemand toch werkelijk menen zonder met een enorme grijns achter de pc te zitten?!?

Ik wil wedden dat hij niet eens door de dienstkeuring heenkwam maar wel heeft geprobeerd en nu de KL een beetje te kakken probeert te zetten.

En Rensyk of Monk, als je hem ooit irl tegenkomt, schop hem dan ook even eentje in zn ribben namens mij ok?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-03-2006 16:39 by Schaep Profiel van Schaep

Oeh, belediging rapporteren?

Damn, ons oude alliantielid staat nu positie 43, hopelijk komt hij terug!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2006 16:40 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-03-2006 16:42 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 23 maart 2006 10:14 schreef Schaep het volgende:
Kom op jongens, het is maar een spelletje, en zo te lezen brengt die gast tenminste wel wat leven in de brouwerij.


Yeah, ik deel Chelmans standpunten, straks word ik ook rijk en rook ik sigaren!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2006 17:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2006 16:40 schreef Chelman het volgende:

Maar daarom mogen we hem toch nog wel doodschoppen?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-03-2006 17:23 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 23 maart 2006 17:21 schreef Greycloak het volgende:
Maar daarom mogen we hem toch nog wel doodschoppen?


Dat is toch ook een leuk spelletje?


FREEZE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2006 17:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2006 17:23 schreef Phantom Lord het volgende:
Dat is toch ook een leuk spelletje?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 18:22 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Grey, moet ik dat bericht ff op het forum gooien, ik kan er nog wel op en hij wordt dan wel geplaatst...

En die shadow is een beste lafaard, hij durft niet te reageren op de pm die ik m gestuurd heb, terwijl ik daar toch heel rustig in bleef en alleen om wat uitleg vroeg (ok, en vertelde dat ie eerst zelf eens het leger in moets en op uitzending voordat ie daar zn bekover open durft te trekken...)

En ja hoor, ik schoffel m graag tussen zn ribben voor je


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-03-2006 18:31 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Heheheheh stuur ik snaackmans 3 k kristal ipv de gevraagde deut...goed lezen blijft moeilijk..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2006 19:10 by Snaack Profiel van Snaack

En ik met 2 anderen al deut geruild.

Desalnietteminx bedankt

[stuur je wel wat terug ok ]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-03-2006 19:11 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Offtopic: Snaacksel! Ruimte ?

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-03-2006 19:11]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2006 19:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2006 18:22 schreef Murdering Monk het volgende:
Grey, moet ik dat bericht ff op het forum gooien, ik kan er nog wel op en hij wordt dan wel geplaatst...

En die shadow is een beste lafaard, hij durft niet te reageren op de pm die ik m gestuurd heb, terwijl ik daar toch heel rustig in bleef en alleen om wat uitleg vroeg (ok, en vertelde dat ie eerst zelf eens het leger in moets en op uitzending voordat ie daar zn bekover open durft te trekken...)

En ja hoor, ik schoffel m graag tussen zn ribben voor je
Gozer, ik draag je voor als medebeheerder van de wing.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 19:50 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, laat maar, ben al naat BTwing gegaan


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-03-2006 20:40 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 23 maart 2006 19:10 schreef Snaack het volgende:
En ik met 2 anderen al deut geruild.

Desalnietteminx bedankt

[stuur je wel wat terug ok ]


Geef je vrijdagavond wel een lekkere tongzoen... en wederom een biertje


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2006 21:15 by Smoochy Profiel van Smoochy

Gaan we nu een eigen allie opzetten dan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 21:32 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik weet niet, maar ik ga terug naar de DSwing, wordt daar mede wingleider..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2006 21:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 23 maart 2006 21:32 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik weet niet, maar ik ga terug naar de DSwing, wordt daar mede wingleider..


oh maak mij dan ook maar weer lid


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-03-2006 21:44 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

moet je je weer ff aanmelden, ik laat wel ff weten waneer dat ik die rechten heb en dan regelen we dat ff

edit: killingmachine is weer gewoon wingmember, dus dat is ook opgelost, hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 23-03-2006 21:45]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2006 21:45 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 23 maart 2006 21:44 schreef Murdering Monk het volgende:
moet je je weer ff aanmelden, ik laat wel ff weten waneer dat ik die rechten heb en dan regelen we dat ff

edit: killingmachine is weer gewoon wingmember, dus dat is ook opgelost, hehe


ok


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 24-03-2006 1:35 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
0 Metaal, 0 Kristal en -1 Deuterium


wrf


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-03-2006 1:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2006 21:44 schreef Murdering Monk het volgende:
moet je je weer ff aanmelden, ik laat wel ff weten waneer dat ik die rechten heb en dan regelen we dat ff

edit: killingmachine is weer gewoon wingmember, dus dat is ook opgelost, hehe
*gniffel*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen