IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Endsolution presents: 09-09-06 Lunar Aurora + Graupel (exclusive NL show) Vorige pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-09-2006 23:39 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Weet niet eens meer wat de naam van de eerste band was, maar klonk niet eens zo heel slecht. Weltbrand vond ik iets tegen vallen deze keer, geluid was naar mijn bescheiden mening niet zo heel denderend. Graupel verraste me behoorlijk en was een aangename verrassing. Al vond ik de groupies die ze meegenomen hadden behoorlijk irritant (die kale koppies die van begin tot eind van het concert aan het pitten waren). Lunar Aurora was leuk om een keer te zien, maar was niet spectaculair. Jammer ook dat ze echt stopten nadat het laatst aangekondigde nummer was gespeeld en ze niet nog een nummertje wilden spelen.
Oh en hoorde ik het nou verkeerd of kwam er tijdens Graupel bij 1 van de nummers een aantal malen "Sieg Heil" uit de mond van de zanger? En waar zijn de foto's van die gast met zijn SS-officieren pet? Briljante aktie!
Ik heb me wel vermaakt in ieder geval. Oh en Raymond, bedankt voor den pils.


Op je knie en pijp voor genade!


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 12-09-2006 0:04 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht



De foto's staan online op www.metalshots.com




Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 12-09-2006 0:12 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 11 september 2006 23:39 schreef JuronymouS het volgende:
En waar zijn de foto's van die gast met zijn SS-officieren pet? Briljante aktie!


Hier dus




Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen