IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 13-5-06 Enschede Flatrock IX: Bier 75 ct & Plork en de Aannemers, Steal Sessions, Irmin, Shattered Hope, Bloodsin Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-05-2006 22:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Schop!
Wie o wie gaan er heen.. met of zonder tent?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2006 11:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik ga er heen, zonder tent, met bas, kabels en bakje! Verder denk ik dat chriz er ook heen gaat, zonder tent, met drumstokjes, drumkruk, bekkens en pedalen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 12:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vragenvuurtje!


1. Voorzieningen zoals een plee aanwezig of in de buurt? Is dit met of zonder plee papier? 's Nachts toegankelijk? Voor de vrouwen uiteraard.
2. Regels? Hoe laat kun je je tent neer plempen, hoe laat moet je weer ophoeren. Mag je eigen bier en zooi meeslepen en een BBQ ofzo? Doen ze moeilijk over een kratje bier (flesjes dus)
3. Hoeveel lui stonden er voorgaande jaren? Hoorde dat er weinig stonden.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2006 14:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 12:56 schreef MMayo het volgende:
Vragenvuurtje!


1. Voorzieningen zoals een plee aanwezig of in de buurt? Is dit met of zonder plee papier? 's Nachts toegankelijk? Voor de vrouwen uiteraard.
2. Regels? Hoe laat kun je je tent neer plempen, hoe laat moet je weer ophoeren. Mag je eigen bier en zooi meeslepen en een BBQ ofzo? Doen ze moeilijk over een kratje bier (flesjes dus)
3. Hoeveel lui stonden er voorgaande jaren? Hoorde dat er weinig stonden.

1. Als ik het goed heb kun je de plee van Calslaan 18 gebruiken. Als ik het goed heb is deze niet erg schoon WC papier weet ik niet, maar goed, ik zou dan gewoon zelf een rolletje meenemen.
2. Tent? Geen idee, eigenlijk. Ik denk niet dat ze moeilijk doe over eigen bier, maar voor 75 ct per Grolsch zou ik de moeite niet doen
3. Weinig lijkt me een goed schatting.

Goed, dat was dus weinig informatierijk. Ik heb een mailtje naar een van de organisatoren gestuurd met je vragen, en anders weet iemand anders het hier vast wel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 14:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja dat van die plee wist ik ongeveer maar eh ook snachts te betreden dan? Enne dat bier, tsja.. na het festival ook nog wat drinken is wel leuk.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2006 15:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 14:59 schreef MMayo het volgende:
Ja dat van die plee wist ik ongeveer maar eh ook snachts te betreden dan? Enne dat bier, tsja.. na het festival ook nog wat drinken is wel leuk.
Van dat 's nachts weet ik echt niet, maar dat hoor ik vast in dat mailtje.

Nou ja, het lijkt me dat je sowieso bier mag meenemen naar je tent natuurlijk. Het zal in ieder geval niet aan de organisatie van Flatrock liggen. En je zit op een campus, he, daar is openbaar dronkenschap heel normaal Zolang je geen rotzooi trapt zal de campuswacht niet snel wat doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 15:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 15:06 schreef ZelThoR het volgende:
Van dat 's nachts weet ik echt niet, maar dat hoor ik vast in dat mailtje.

Nou ja, het lijkt me dat je sowieso bier mag meenemen naar je tent natuurlijk. Het zal in ieder geval niet aan de organisatie van Flatrock liggen. En je zit op een campus, he, daar is openbaar dronkenschap heel normaal Zolang je geen rotzooi trapt zal de campuswacht niet snel wat doen.


Jaja I know..
Maar toch he, niet eerder geweest en nergens echt info te vinden behalve wat er speelt enz enz. Ik verwacht er niet veel van hoor, maar toch altijd wel fijn om te weten dat er voor de vrouwen in de nacht een plee aanwezig is. Wild zeiken ben ik niet zo weg van


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2006 15:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 15:08 schreef MMayo het volgende:
Jaja I know..
Maar toch he, niet eerder geweest en nergens echt info te vinden behalve wat er speelt enz enz. Ik verwacht er niet veel van hoor, maar toch altijd wel fijn om te weten dat er voor de vrouwen in de nacht een plee aanwezig is. Wild zeiken ben ik niet zo weg van
Nee, qua infovoorziening hoef je niet veel te verwachten. Het is ook allemaal zeer informeel geregeld, ook vele malen meer dan bij andere flatfeesten op de campus. Er was ooit een aanzet tot website, maar die is ook foetsjie. Meeste info/promo wordt toch via-via gedaan. Maar goed, dat maakt het er inderdaad niet makkelijker op.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-05-2006 15:11]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 15:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 15:11 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, qua infovoorziening hoef je niet veel te verwachten. Het is ook allemaal zeer informeel geregeld, ook vele malen meer dan bij andere flatfeesten op de campus. Er was ooit een aanzet tot website, maar die is ook foetsjie. Meeste info/promo wordt toch via-via gedaan. Maar goed, dat maakt het er inderdaad niet makkelijker op.


Inderdaad, niet als je wat wil vragen nee haha. Ahja zo is Occultfest ook ongeveer begonnen, maar dan met eigen bier meenemen


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-05-2006 15:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

op flatrock is het wel fijn dat je altijd wel iemand in een flatrock-shirt kan aanklampen om iets geregeld te krijgen

dus als je dat gewoon doet als je aankomt, kun je vast wel regelen dat de voordeur s'nachts open blijft en je dus naar de wc kan, want op de campus kunnen de individuele kamers toch allemaal op slot



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 15:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm das nog eens een idee inderdaad.
Nouja als wij al snachts gaan blijven, het liefst terug naar huis.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-05-2006 15:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Laatste trein naar Zwolle vertrekt om 23:10 van Enschede Drienerlo. Dat wordt dus met de auto?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 15:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 15:49 schreef ZelThoR het volgende:
Laatste trein naar Zwolle vertrekt om 23:10 van Enschede Drienerlo. Dat wordt dus met de auto?


....
Ik weet het ja, auto gaat niet wat worden. Nouja het duurt nog even haha.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2006 17:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

uhm, geloof dat er wat volk gaat twijfelen of ze mee willen kamperen


Je moeder.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-05-2006 17:58 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

hoor net dat de wc's open zijn zolang iemand van het huis nog wakker is

edit: uurtje of 3

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 06-05-2006 18:06]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 18:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 17:33 schreef karnivoor het volgende:
uhm, geloof dat er wat volk gaat twijfelen of ze mee willen kamperen


Wie dan?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 18:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 17:58 schreef chriz het volgende:
hoor net dat de wc's open zijn zolang iemand van het huis nog wakker is

edit: uurtje of 3


Anders wakker maken


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2006 18:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 mei 2006 18:08 schreef MMayo het volgende:
Wie dan?


de gebruikelijke groep


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 18:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 18:11 schreef karnivoor het volgende:
de gebruikelijke groep


Eh de gebruikelijke groep die naar Flatrock gaat of de gebruikelijke groep die naar de meeste festivals gaat

edit: Ah ik weet het al

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-05-2006 18:23]


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 06-05-2006 18:26 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 6 mei 2006 15:06 schreef ZelThoR het volgende:
Van dat 's nachts weet ik echt niet, maar dat hoor ik vast in dat mailtje.

Nou ja, het lijkt me dat je sowieso bier mag meenemen naar je tent natuurlijk. Het zal in ieder geval niet aan de organisatie van Flatrock liggen. En je zit op een campus, he, daar is openbaar dronkenschap heel normaal Zolang je geen rotzooi trapt zal de campuswacht niet snel wat doen.
Als ik het goed herinner hadden ze vorig jaar op de website toch nog staan dat ze liever hadden dat je de afterparty maar ging houden in de vestingbar, omdat ze niet 's nachts ook nog geluidsoverlast wilden veroorzaken.

Ter informatie voor de niet-enschedeers: de vestingbar is een kroeg vlakbij die tot een uur of 6 wel open is op dit soort dagen, met schone wc's (vergeleken met calslaan 18 iig ) en redelijk goedkoop bier (1 euro voor een stapelglas) en een vrij groot aanbod speciaalbier. Ligt op ongeveer 5 minuten lopen vanaf het festivalterrein.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2006 18:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh sounds good


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-05-2006 19:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owja, Da's waar ik vorig jaar 's morgens ben wakker geworden.
Op een tafel.
In een nagenoeg lege kroeg.
Die voor zover ik me herinner al ongeveer was schoongemaakt tegen dat tijdstip.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-05-2006 16:32 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik denk dat ik wel ga. Ik twijfel nog over tent mee of logeren bij broer die helemaal aan de andere kant van Enschede woont.
Kamperen kan daar gewoon? Heb geen probleem met wildplassen. Wil wc-rol wel met Mayo delen.


Bla


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2006 21:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zo groot is Enschede niet Wat is dat, een half uur fietsen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2006 21:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wordt een bbq hoor ik net, helaas


Je moeder.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen