IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 13-5-06 Enschede Flatrock IX: Bier 75 ct & Plork en de Aannemers, Steal Sessions, Irmin, Shattered Hope, Bloodsin Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 21:50 schreef karnivoor het volgende:
wordt een bbq hoor ik net, helaas


Oh je gaat helemaal niet meer?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2006 23:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nope, bbq bij vik


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2006 23:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:10 schreef karnivoor het volgende:
nope, bbq bij vik


Pff afhaker! Alweer he.
Had Doomy toch gelijk.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2006 23:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

karni komt niet?!?

quote:
Op 8 maart 2006 0:30 schreef ZelThoR het volgende:
Dan ga ik jou eens even aan proberen te spreken (be afraid!)


quote:
Op 8 maart 2006 0:31 schreef karnivoor het volgende:
heb je vorig jaar ook niet gedaan

waarschijnlijk komt h-k dan ook wel mee, zit hem al sinds de vorige editie over te halen, helemaal als plork e.d. zouden komen hehe


En dan mij een beetje beschuldigen dat ik hem niet aanspreek (terwijl ik er sowieso niet was), tuig!



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2006 23:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe niet miepen

wil opzich nog steeds wel even gaan maarja, keuzes


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2006 23:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 23:24 schreef karnivoor het volgende:
hehe niet miepen

wil opzich nog steeds wel even gaan maarja, keuzes


17:00 Shattered Hope, dikke aanrader


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2006 0:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan ben ik boodschappen aan het doen bij de hanos


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 0:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Slechte planning!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2006 0:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe idd

nouja misschien begin van de middag even


Je moeder.


BVT
Usericon van BVT
Posted 08-05-2006 11:19 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Een Bloodsin live clipje om alvast op te warmen...

http://www.youtube.com/watch?v=DHlb8Diexho&search=Bloodsin[/url



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2006 15:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 12:56 schreef MMayo het volgende:
Vragenvuurtje!


1. Voorzieningen zoals een plee aanwezig of in de buurt? Is dit met of zonder plee papier? 's Nachts toegankelijk? Voor de vrouwen uiteraard.
2. Regels? Hoe laat kun je je tent neer plempen, hoe laat moet je weer ophoeren. Mag je eigen bier en zooi meeslepen en een BBQ ofzo? Doen ze moeilijk over een kratje bier (flesjes dus)
3. Hoeveel lui stonden er voorgaande jaren? Hoorde dat er weinig stonden.

Ik heb reactie gehad van flatrock-organisatie:

De antwoorden op jouw vraagjes:

1. Er is wel een wc waar ook wc-papier aanwezig is. De wc's zijn in de flat. De flat is op slot en om de wc te openen moet je iemand van de flat even vragen om hem open te doen. Flatpersonen zijn te herkennen aan een Flatrock t-shirts. Er zijn ook mensen die niet op de flat wonen die een flatrock t-shirt hebben (ze worden namelijk gewoon verkocht), maar vaak kan iemand je wel doorverwijzen naar iemand die wel een sleutel heeft of anders moet je het gewoon bij iemand anders proberen.
De wc's zijn geopend totdat de flatbewoners naar bed gaan, meestal is dat rond een uurtje of 3. De volgende dag wordt rond een uurtje of 12 weer opgeruimd, dus dan kan je weer naar de wc.


2. Bij die camping moet je je niet zo heel veel voorstellen hoor. Het is gewoon een grasveld bij de flat waar je je tent kan opzetten. Wanneer je het daar neerzet en hoe laat je weg gaat kan ons niet zo veel schelen. Alhoewel het op zich wel rielaxed zou zijn als mensen niet langer dan 1 nacht blijven camperen Het feest begint zo 14:00. Als je dat wil mag je ook best eerder komen, maar dan zijn wij nog wel bezig met voorbereidingen, dus of het gezellig is... Vanaf 14:00 is er in ieder geval bier verkrijgbaar
Je mag je eigen bier enzo best meenemen van mij. Het bier op Flatrock is natuurlijk wel maar 75 cent! Bbq-en lijkt mij niet zo'n heel goed plan. Omdat iedereen daar bij kan komen en wij dan weer iets extra's hebben om op te letten. Misschien is het wel een plan, als er mensen zijn die behoefte hebben aan ontbijt, om dat zelf mee te nemen. Wij hebben namenlijk 'sochtend geen voorzieningen meer qua eten en drinken enzo.


3. Vorig jaar waren er geloof ik zo rond de 5 tentjes.

Hopelijk heb ik zo een beetje de vragen beantwoord.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2006 15:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2006 15:49 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb reactie gehad van flatrock-organisatie:

De antwoorden op jouw vraagjes:

1. Er is wel een wc waar ook wc-papier aanwezig is. De wc's zijn in de flat. De flat is op slot en om de wc te openen moet je iemand van de flat even vragen om hem open te doen. Flatpersonen zijn te herkennen aan een Flatrock t-shirts. Er zijn ook mensen die niet op de flat wonen die een flatrock t-shirt hebben (ze worden namelijk gewoon verkocht), maar vaak kan iemand je wel doorverwijzen naar iemand die wel een sleutel heeft of anders moet je het gewoon bij iemand anders proberen.
De wc's zijn geopend totdat de flatbewoners naar bed gaan, meestal is dat rond een uurtje of 3. De volgende dag wordt rond een uurtje of 12 weer opgeruimd, dus dan kan je weer naar de wc.


2. Bij die camping moet je je niet zo heel veel voorstellen hoor. Het is gewoon een grasveld bij de flat waar je je tent kan opzetten. Wanneer je het daar neerzet en hoe laat je weg gaat kan ons niet zo veel schelen. Alhoewel het op zich wel rielaxed zou zijn als mensen niet langer dan 1 nacht blijven camperen Het feest begint zo 14:00. Als je dat wil mag je ook best eerder komen, maar dan zijn wij nog wel bezig met voorbereidingen, dus of het gezellig is... Vanaf 14:00 is er in ieder geval bier verkrijgbaar
Je mag je eigen bier enzo best meenemen van mij. Het bier op Flatrock is natuurlijk wel maar 75 cent! Bbq-en lijkt mij niet zo'n heel goed plan. Omdat iedereen daar bij kan komen en wij dan weer iets extra's hebben om op te letten. Misschien is het wel een plan, als er mensen zijn die behoefte hebben aan ontbijt, om dat zelf mee te nemen. Wij hebben namenlijk 'sochtend geen voorzieningen meer qua eten en drinken enzo.


3. Vorig jaar waren er geloof ik zo rond de 5 tentjes.

Hopelijk heb ik zo een beetje de vragen beantwoord.



Harstikke mooi, thnx!
Ik wilde in ieder geval mijn camera meenemen om wat foto's te maken voor http://www.bierdrinkenenkutroepen.nl/

Als het weer een beetje gaat meewerken wordt het een harstikke mooi feestje dacht ik zo. Enne dan ga ik zondag BBQ-en, moederdag BBQ heuj!


BVT
Usericon van BVT
Posted 10-05-2006 20:07 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

* Schop *

Hoop dat mn verkoudheid over is...

Anders word het een mooi hees gruntje.



MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 10-05-2006 20:53 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

't is 5 km van het treinstation of niet? Hoe komen we daar met de bus? Weet iemand een busnummer? Dat zal wel stressen worden om de laatste trein naar 't noorden te halen. De voorspelling is regen dus die tent zie ik niet echt zitten...


Bla


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2006 20:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 20:53 schreef MischiefMira het volgende:
't is 5 km van het treinstation of niet? Hoe komen we daar met de bus? Weet iemand een busnummer? Dat zal wel stressen worden om de laatste trein naar 't noorden te halen. De voorspelling is regen dus die tent zie ik niet echt zitten...


Hmm ja wellicht wel handig ja..

Maar eh was het niet stationnetje bij Cinestar waar men uit moet stappen (Enske Drienerlo ofzo)? Overigens is het grootste gedeelte tent mensen uut Zwolle al afgehaakt dus eh wij gaan nu uit logeren


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-05-2006 20:59 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 20:53 schreef MischiefMira het volgende:
't is 5 km van het treinstation of niet? Hoe komen we daar met de bus? Weet iemand een busnummer? Dat zal wel stressen worden om de laatste trein naar 't noorden te halen. De voorspelling is regen dus die tent zie ik niet echt zitten...



quote:
Op 10 mei 2006 20:56 schreef MMayo het volgende:
Hmm ja wellicht wel handig ja..

Maar eh was het niet stationnetje bij Cinestar waar men uit moet stappen (Enske Drienerlo ofzo)? Overigens is het grootste gedeelte tent mensen uut Zwolle al afgehaakt dus eh wij gaan nu uit logeren


Als je vanaf Enschede zelf komt is het wel 5km, dan moet je bus lijn 1 nemen, die gaat ook de campus op.

Maar dichterbij is inderdaad station Drienerlo, dan moet je een kwartiertje lopen, of geluk hebben dat lijn 1 er net langs komt, moet ie wel naar UT/langenkampweg gaan en niet naar de Wesselerbrink


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2006 21:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 20:59 schreef Nimbus het volgende:
Als je vanaf Enschede zelf komt is het wel 5km, dan moet je bus lijn 1 nemen, die gaat ook de campus op.

Maar dichterbij is inderdaad station Drienerlo, dan moet je een kwartiertje lopen, of geluk hebben dat lijn 1 er net langs komt, moet ie wel naar UT/langenkampweg gaan en niet naar de Wesselerbrink


Lopen of gokken op een bus? Hmm, dan ga ik wel in Enske naar die bus lijn 1.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-05-2006 21:06 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ja dat kan, maar dat stukje lopen is niet erg hoor Doe het bijna elke zondag.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-05-2006 21:07 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

ow ook nog gehoer met een bus?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2006 21:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 21:07 schreef Doomy het volgende:
ow ook nog gehoer met een bus?


Nee, je kunt er ook voor kiezen om te lopen. Of je blijft er slapen met een tent.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-05-2006 21:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

mja


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2006 21:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 21:14 schreef Doomy het volgende:
mja


Jaja heb je geen zin in, I know..


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-05-2006 21:18 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hmmm, misschien toch maar Morphia kijken dan


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2006 21:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja das zondag pas.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-05-2006 21:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

mja


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen