IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers Deel 2: Crusty the Dreadlock strikes again. Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 14:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 maart 2006 14:16 schreef jbassist het volgende:
Je reikt nu weer naar extremen natuurlijk, maar ik vind dat we soms te krampachtig aan de wet vasthouden.
O.A watbetreft krakers, en zo zijn er nog tal van dingen.
Ik vind kraken ook vrij extreem...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-03-2006 14:42 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 maart 2006 13:44 schreef psychopath het volgende:
Het was een reactie hierop:

Ik heb ook idealen ... dus adn mag ik jouw spullen inpalmen?

Maargoed ik bedoelde alleen te zeggen dat krakers ook positieve dingen doen. Dit vervolg daarop is verder zinloos.


Ik heb ook idealen, maar als ik daar mee te koop ga lopen, of ik uit ze te extreem ben ik een gevaar voor de samenleving, en dan heb ik nog niks ondernomen kun je na gaan, ook jou krakers vrienden helpen daar stevast aan mee. Krakers die van plan zijn om ME'ers te verwonden met ijzer en brandspiritus verdienen een stuk hout in de nek, en het gros van de kraker is zo. Ik kan het weten, want ik ben er regelmatig mee in aanraking geweest. Dus flikker maar een eind dood met je "goede idealen"



Against God and Government


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-03-2006 14:50 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 22 maart 2006 13:29 schreef Morghodius het volgende:
Ga eens 40 jaar terug de tijd in wil je.


Mooi, was die tijd.



Suck my piss


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-03-2006 15:14 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com





Against God and Government


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-03-2006 15:19 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

LOL


Suck my piss


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-03-2006 15:34 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 22 maart 2006 15:19 schreef skullfuck het volgende:
LOL


Mortal Kombat ownage...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 22-03-2006 15:59 by Morghodius Profiel van Morghodius

quote:
Op 22 maart 2006 14:16 schreef Chelman het volgende:
Je bent anders nog steeds niet op mijn post van 9 maart 2006 23:56 ingegaan waarin ik wel op je 'andere kant inga'. Je hebt ook niet op de post van 17-03-2006 11:32 gereageerd waarin ik op 'diefstal van ruimte inga'.

Geeft niet hoor. Ik snap dat het makkelijker is om te herhalen: 'ze begrijpen ons niet' dan daadwerkelijk op de bezwaren in te gaan.

Ook heb ik de pro-krakerts geen afkeurende woorden horen spreken over het geweld wat gisteren door de krakers gebruikt is die zich tegen een UITSPRAAK VAN DE RECHTER verzetten en over het geweld waartoe door de krakerts opgeroepen wordt. Blijkbaar worden dit soort acties gesteund.


Op indymedia staat het niet ineens, zegt genoeg over ze.



Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 22-03-2006 16:01 by Morghodius Profiel van Morghodius

quote:
Op 22 maart 2006 14:50 schreef skullfuck het volgende:
Mooi, was die tijd.



hmm vind ik eigenlijk van niet, stel hoeren toen, ze namen geen verantwoordelijkheid voor hun achterlijke devolutie.

en wat heeft dat plaatje te betekenen ?


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 22-03-2006 16:02 by Morghodius Profiel van Morghodius

quote:
Op 22 maart 2006 15:14 schreef Rotzak het volgende:




eerste douche van het jaar


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-03-2006 16:03 by psychopath Profiel van psychopath

quote:
Op 22 maart 2006 14:42 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb ook idealen, maar als ik daar mee te koop ga lopen, of ik uit ze te extreem ben ik een gevaar voor de samenleving, en dan heb ik nog niks ondernomen kun je na gaan, ook jou krakers vrienden helpen daar stevast aan mee. Krakers die van plan zijn om ME'ers te verwonden met ijzer en brandspiritus verdienen een stuk hout in de nek, en het gros van de kraker is zo. Ik kan het weten, want ik ben er regelmatig mee in aanraking geweest. Dus flikker maar een eind dood met je "goede idealen"




Ik had het dan ook niet over de agressieve krakers waar jij het over heb.
Maargoed ik ga me er niet druk om maken, ik kan het van beide kanten bekijken. Er valt voor alles wat te zeggen. Ik gaf alleen aan dat het niet allemaal zo zwartgallig is als het in dit topic geschetst wordt.


it ain't so bad to be a psychopath


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 16:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 maart 2006 16:01 schreef Morghodius het volgende:
hmm vind ik eigenlijk van niet, stel hoeren toen, ze namen geen verantwoordelijkheid voor hun achterlijke devolutie.

en wat heeft dat plaatje te betekenen ?



Chiel Montagne - Mooi was die tijd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-03-2006 17:01 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Show 'em Dave!


Suck my piss


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-03-2006 17:23 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 maart 2006 16:03 schreef psychopath het volgende:
Ik had het dan ook niet over de agressieve krakers waar jij het over heb.
Maargoed ik ga me er niet druk om maken, ik kan het van beide kanten bekijken. Er valt voor alles wat te zeggen. Ik gaf alleen aan dat het niet allemaal zo zwartgallig is als het in dit topic geschetst wordt.


Nou overtuig me maar eens, ik heb nog geen enkel argument van jou gezien, waardoor ik mijn opinie wat betreft krakers verander.


Against God and Government


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-03-2006 18:09 by psychopath Profiel van psychopath

quote:
Op 22 maart 2006 17:23 schreef Rotzak het volgende:
Nou overtuig me maar eens, ik heb nog geen enkel argument van jou gezien, waardoor ik mijn opinie wat betreft krakers verander.


Ik vrees dat jou mening zover naar de negatieve kant neigd dat ik met argumenten niet ver zal komen. Kom eens gezellig naar een kraakfeestje in Amsterdam of Haarlem. Of ga eens naar het kraakspreekuur. Ik denk dat alleen jou eigen ervaringen jou mening nog kunnen beinvloeden.


it ain't so bad to be a psychopath


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-03-2006 19:45 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 maart 2006 18:09 schreef psychopath het volgende:
Ik vrees dat jou mening zover naar de negatieve kant neigd dat ik met argumenten niet ver zal komen. Kom eens gezellig naar een kraakfeestje in Amsterdam of Haarlem. Of ga eens naar het kraakspreekuur. Ik denk dat alleen jou eigen ervaringen jou mening nog kunnen beinvloeden.







Dit zijn de meeste recente ontmoetingen die ik heb gehad met het krakerscircuit van Amsterdam, inderdaad erg aardige mensen

Even voor de duidelijkheid, ik sta er zelf niet op.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-03-2006 19:45]


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2006 19:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ze zorgen iig niet goed voor de tanden ...


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 22-03-2006 19:47 by Saphire Profiel van Saphire

Ah joh juist wel, met al die sjaatjes voor de mond zorgen ze dat hun parelwitte tandjes geen kou vatten! Lief joh!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2006 8:38 by Argus Profiel van Argus

Zal het niet zijn dat het zo met al die doeken en sjaals niet opvalt dat ze zichzelf al eeuwen niet gewassen hebben?

Het lijkt wel een Hamas conferentie...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2006 8:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ook mooi om te zien dat dus die kraker meteen mept bij een confrontatie ... dat sociale gezicht is dus ook alleen voor wat ze zelf goed vinden ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-03-2006 9:11 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 maart 2006 8:47 schreef Jenje het volgende:
Ook mooi om te zien dat dus die kraker meteen mept bij een confrontatie ... dat sociale gezicht is dus ook alleen voor wat ze zelf goed vinden ...


Er werd inderdaad gelijk gemept, die jonge die klappen krijgt werd later nog eens door meer dan 5 man geslagen, deze knaap was hooguit 1,60 en net 16 jaar.
Later kwam er een man aanlopen, in bezit van een vlaamse vlag. Deze werd zo hard geslagen dat hij onder begeleiding van de politie naar het ziekenhuis is gebracht.



Meegenomen door de Politie voor zijn veiligheid, dit is de man met de vlaamse vlag. Het was namelijk zo dat de politie onze veiligheid niet meer kon garanderen


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2006 9:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heel sociaal idd

Ik vind beide partijen eigenlijk te walgelijk voor woorden, maar iedereen in Nederland mag protesteren, als een zogenaamd sociale beweging dat voorkomt beperken zij imho de andere partij in hun grondwettelijk rechten en zijn zij strafbaar, maar ja, de algemene opinie en die van justitie vind rechts maar gevaarlijk en links altijd goed.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-03-2006 10:58 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Precies, dat wil ik er ook mee zeggen, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat geeft je geen recht om de ander zijn smoel te verbouwen.


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2006 17:17 by Chelman Profiel van Chelman


quote:

Mondjes dicht!!/Keep your Mouth shut
Arrestantengroep Amsterdam - 22.03.2006 17:10

Aan allen: inmiddels is duidelijk dat de autoriteiten de gebeurtenissen van gisteren tijdens de ontruiming van bilderdijkstraat 82-1 hoog opnemen.
sssshht!!!
To all; in the course of today, it became clear that the authorities are taking the eviction of the bilderdijkstraat 82-1 very seriously.sssshht!!!!


Aan allen: inmiddels is duidelijk dat de autoriteiten de gebeurtenissen van gisteren tijdens de ontruiming van bilderdijkstraat 82-1 hoog opnemen.
Er is een onderzoek gestart naar de identiteit van de personen die zich tijdens de ontruiming in het pand bevonden.
Wij doen een oproep aan iedereen om NIET te speculeren over wie, wat of waar en geen onnodige verhalen te vertellen in de kroeg,over de telefoon of waardan ook. Spreek elkaar erop aan als dit wel gebeurt!
We zijn er niet om justitie te helpen bij hun werk. De meest waarschijnlijke manier waarop ze mensen gaan vinden is door informatie die wij ze (onbewust) geven. sssshht!!!

To all; in the course of today, it became clear that the authorities are taking the eviction of the bilderdijkstraat 82-1 very seriously. An investigation has been started to find the people that were inside the house during the eviction.
We call on everyone NOT to speculate on the Who/What and where of yesterday and NOT to tell unnecessary stories in the bar, on the telephone or anywhere. If you hear people doing this, speak up!
We are not here to help the justice department or the police to do their job. The most likely way that they will find those people is through information that we (accidentally) supply them. sssshht!!!!


Hier de rest van hun discussie.

Gisteren heb ik dat bericht over de scherpe stokken en brandbaar spul zonder enig commentaar daar geplaatst, gewoon nieuwsgaring zoals de indymedia dat graag ziet. Ze hebben het wel gepubliceerd maar nu is het inmiddels weg.

Fijne jongens die krakerts.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2006 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL wat een mietjes daar


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-03-2006 17:33 by jbassist Profiel van jbassist

Ik had dat soort lui ook absoluut niet willen beschermen op zo'n manier btw.
En ik vind het slecht dat ze het doen, die lui gingen veel tever..


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen