IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 4-4 Caliban + The Agony Scene + Neaera + Maintain @ Goudvishal, Arnhem Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-03-2006 23:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



I'm there!!! Kaarten zijn gereserveerd

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 22-03-2006 23:33]


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 23-03-2006 0:21 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Neaera is gaaf!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-03-2006 6:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

pffff waarom zijn alle flyers die NIET-metal zijn 10x gaver en mooier dan die cliche metal flyers....


Je moeder.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 23-03-2006 9:51 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

de Vissekom kan altijd mensen gebruiken voor dat werk, dus als je leuke ideeen hebt...


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2006 10:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is toch gewoon de hoes van laatste caliban?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-03-2006 10:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 6:14 schreef karnivoor het volgende:
pffff waarom zijn alle flyers die NIET-metal zijn 10x gaver en mooier dan die cliche metal flyers....


nog nooit de Vera posters gezien? ik heb nog een erg mooie en zeker niet cliche poster van mij gig met Cephalic Carnage en eigenlijk al hun posters zijn (meestal) tof!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-03-2006 10:13 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Heersch! Wil ik wel bij zijn!

Gaat me wel lukken opzich... Nu nog kaartje binnenhalen en dan... Jummie


FREEZE


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-03-2006 10:17 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

En jezus....

Maintain?

Daar hebben we in denemarken 3 dagen mee doorgebracht... wat een ontzettend saaie gasten!! allemaal ontzettend krampachtig Straight edge willen zijn en al lag het uitgaansleven van kopenhagen op 2 minuten afstand, men ging nog steeds elke dag 10/11 uur op bed


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 23-03-2006 10:20 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Slapen is gaaf!



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-03-2006 17:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

uitslapen wel ja

Maar HMMM op zich.. *telt GVH-muntjes*.. HMMMM


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-03-2006 22:41 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

mja kut


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-03-2006 0:23 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

nee mooi zoepn en vette benties kiek'n


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-03-2006 0:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 10:17 schreef jbassist het volgende:
En jezus....

Maintain?

Daar hebben we in denemarken 3 dagen mee doorgebracht... wat een ontzettend saaie gasten!! allemaal ontzettend krampachtig Straight edge willen zijn en al lag het uitgaansleven van kopenhagen op 2 minuten afstand, men ging nog steeds elke dag 10/11 uur op bed

wat is dr lachwekkend aan vroeg naar bed gaan ? nou ???


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-03-2006 10:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 0:26 schreef mental het volgende:
wat is dr lachwekkend aan vroeg naar bed gaan ? nou ???


Doordeweeks en als je moet werken niks.
Maar als je met je bandje weg bent naar denemarken/kopenhagen ga je niet braaf 10 uur op bed
Dan moet je Zoep'n en achter de wief'n an tot 5 uur s'ochtends!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2006 10:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 10:14 schreef jbassist het volgende:
Doordeweeks en als je moet werken niks.
Maar als je met je bandje weg bent naar denemarken/kopenhagen ga je niet braaf 10 uur op bed
Dan moet je Zoep'n en achter de wief'n an tot 5 uur s'ochtends!!


Doe dat maar eens een hele tour lang... Dat ga je niet volhouden


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-03-2006 10:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ze gingen maar 3 dagen mee
Maar idd, een hele tour kun je zulks niet flikken.
Dan kom je weer op het punt werk terecht


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-03-2006 11:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

btw, snaack.. volgens mij ga jij http://www.soundclick.com/pro/view/03/default.cfm?bandID=147108&content=music
helemaal geweldig vinden.
check "sinus"


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-03-2006 11:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Jbassist wilde gewoon even laten zien hoe ruig hij wel neit was... geen enkel probleem toch?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-03-2006 11:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Saikers zelfs ik ben ruig in vergelijking met hen, ik voel me weer helemaal goed nu


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-03-2006 11:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tsja, als je dat nodig hebt....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 24-03-2006 15:10 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 0:23 schreef FRNK het volgende:
nee mooi zoepn en vette benties kiek'n
Mja, mot 's-avonds werken

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 24-03-2006 15:10]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 29-03-2006 22:54 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

En ik ben dan ook gewoon aanwezig!

Zie je Ghoul: ik kan het wel! En bij Op Volle Snoeren ben ik er ook wel


FREEZE


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-04-2006 17:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Aanwezig waarschijnlijk

Met mart in de auto en bij maintain op de gastenlijst ghehehehe..


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2006 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wow .. stoer


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-04-2006 18:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

saikers, naar een caliban show gaan maakt je instantly tuff


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-04-2006 18:21 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Gaaf. Neaera is vet, caliban is ook wel ok

Helaas is mijn beurs net niet dik genoeg voor entree+trein+bier



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen