IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : schijt marketingtelefoontjes Volgende pagina
Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 07-04-2006 10:02 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ik word bijna elke avond een of meerdere keren gebeld door callcentres die mij troep proberen aan te smeren. (hypotheken, leningen, verzekringen, kranten en andere stront).
Ik heb in het verleden wel eens meegedaan aan een enquete of prijsvraag, en daar zullen ze mijn gegevens wel van hebben. (Vooral de prijsvragen op ilse zijn berucht).

Op zich is zo'n gesprek erg kort (geen interesse, klik) maar wel erg vervelend.

Er schijnt een site te zijn waar je je nummer kunt invullen en dan zorgen zij ervoor dat je niet meer (zo veel) gebeld word.
Weet iemand de url? En weet iemand of dat uberhaubt werkt?


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-04-2006 10:04 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 10:02 schreef Vomitory het volgende:
Ik word bijna elke avond een of meerdere keren gebeld door callcentres die mij troep proberen aan te smeren. (hypotheken, leningen, verzekringen, kranten en andere stront).
Ik heb in het verleden wel eens meegedaan aan een enquete of prijsvraag, en daar zullen ze mijn gegevens wel van hebben. (Vooral de prijsvragen op ilse zijn berucht).

Op zich is zo'n gesprek erg kort (geen interesse, klik) maar wel erg vervelend.

Er schijnt een site te zijn waar je je nummer kunt invullen en dan zorgen zij ervoor dat je niet meer (zo veel) gebeld word.
Weet iemand de url? En weet iemand of dat uberhaubt werkt?



Hehehe...wel van zo'n site gehoord, maar ook gehoord dat ze 'failliet' zijn en dus opgeheven...


Hatsjikidee!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-04-2006 11:13 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 april 2006 10:02 schreef Vomitory het volgende:
Er schijnt een site te zijn waar je je nummer kunt invullen en dan zorgen zij ervoor dat je niet meer (zo veel) gebeld word.
Weet iemand de url? En weet iemand of dat uberhaubt werkt?



dat is toch helemaal niet nodig? Ik zeg altijd gewoon, ik heb alles al.


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-04-2006 11:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik laat ze altijd terugbellen op een tijdstip waarvan ik weet dat mijn broer thuis is


Bruce Banner


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-04-2006 11:14 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 11:14 schreef Lainedil het volgende:
Ik laat ze altijd terugbellen op een tijdstip waarvan ik weet dat mijn broer thuis is


Evil...


Hatsjikidee!


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 07-04-2006 11:17 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 11:13 schreef skullfuck het volgende:
dat is toch helemaal niet nodig? Ik zeg altijd gewoon, ik heb alles al.


Daar gaat het mij niet om.
Het gaat erom dat ik bijna elke avond gebeld word door zo'n eikel. Als het 1 keer in de week was, zou ik het niet eens zo erg vinden.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2006 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geen vaste lijn nemen ....



Fire
Usericon van Fire
Posted 07-04-2006 11:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Heb wel een site voor je waar je je telefoonnummer in kunt vullen met de garantie dat je vrienden krijgt (van dit soort bedrijven)



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-04-2006 11:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Volgens mij gaat het hierom: http://www.infofilter.nl/


Maareuh? Word je echt zo vaak gebeld? Of dik je het een beetje aan voor dramatisch effect? Ik word niet vaker dan eens per maand gebeld....en ik heb goede redenen om te vermoeden dat ik in veel commerciële databanken sta...

Misschien heb je zaken gedaan met Frisia of Becam of een andere dubieuze toko?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 07-04-2006 11:28 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Wij hadden nadat de foon 2 weken geleden over werd gezet naar kabel telefoon ook opeens heel veel van die marketingtelefoontjes, hier even de helpdesk over gebeld.
op http://www.telefoongids.nl/ naar wijziging van bestaande gegevens gaan hiet en je eigen info zoeken, en het hokje aanvinken van "nergens nummer vermelden".(of nummer niet voor info/marketing gebruiken(zoiets staat er ook nog apart bij)

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 07-04-2006 11:29]


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 07-04-2006 11:28 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 11:22 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij gaat het hierom: http://www.infofilter.nl/
Maareuh? Word je echt zo vaak gebeld? Of dik je het een beetje aan voor dramatisch effect? Ik word niet vaker dan eens per maand gebeld....en ik heb goede redenen om te vermoeden dat ik in veel commerciële databanken sta...
Misschien heb je zaken gedaan met Frisia of Becam of een andere dubieuze toko?


Nee ik dik niks aan, helaas. Het is eigenlijk nog erger, aangezien mijn vriendin ook vaak de telefoon op neemt.
2 Jaar geleden hebben we een huis gekocht en sindsdien (vooral het afgelopen jaar) is het raak.
geen Becam of dergelijke bedrijven.
Wel veel meegedaan aan prijsvragen en enquetes. De oorzaak ken ik dus wel, nu nog de oplossing.
ik zal die link van jou eens checken. Thanks!


Pritt kills the Brazilian glue-scene


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-04-2006 11:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 april 2006 11:17 schreef Vomitory het volgende:
Daar gaat het mij niet om.
Het gaat erom dat ik bijna elke avond gebeld word door zo'n eikel. Als het 1 keer in de week was, zou ik het niet eens zo erg vinden.


LOL dat doe je dus zelf.

quote:
Op 7 april 2006 11:22 schreef Chelman het volgende:
ik heb goede redenen om te vermoeden dat ik in veel commerciële databanken sta...


veel mensen vinden het gek idd als ze gebeld worden. Je moet gewoon zuinig zijn met je info. Spam werkt net zo.

Ik heb nooit last. Edit, ik heb alles al, was toen ik nog thuis woonde.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-04-2006 11:33]


Suck my piss


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-04-2006 11:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 10:02 schreef Vomitory het volgende:
(...)
Er schijnt een site te zijn waar je je nummer kunt invullen en dan zorgen zij ervoor dat je niet meer (zo veel) gebeld word.
Weet iemand de url? En weet iemand of dat uberhaubt werkt?





Jij reply't zeker ook altijd op SPAM-mailtjes om je "af te melden" van hun mailinglijst?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-04-2006 15:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gewoon vragen of ze een momentje hebben, de telefoon ergens neerleggen en iets anders gaan doen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-04-2006 15:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Die is wel gaaf!


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 07-04-2006 15:24 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 11:41 schreef altx het volgende:


Jij reply't zeker ook altijd op SPAM-mailtjes om je "af te melden" van hun mailinglijst?



Jazeker. En ik heb laatst ook een deal gesloten met een Nigeriaanse oliesjeik. Binnenkort ben ik rijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 07-04-2006 15:25]


Pritt kills the Brazilian glue-scene


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-04-2006 15:26 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 7 april 2006 15:16 schreef Schaep het volgende:
Gewoon vragen of ze een momentje hebben, de telefoon ergens neerleggen en iets anders gaan doen.
deed ik wel es als mn ma belde, die praat gewoon door gheghe

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-04-2006 15:26]


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2006 15:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 15:16 schreef Schaep het volgende:
Gewoon vragen of ze een momentje hebben, de telefoon ergens neerleggen en iets anders gaan doen.
Tering die onthoudt ik voor de Jehova's


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-04-2006 16:15 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Doen zij ook al aan telefoonterreur? Hoe modern.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-04-2006 16:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Soms zitten er wel van die brutaaltjes tussen, gister nog een belletje van een of ander hypotheek dingesgedoe.

Ja want die en die kennis van jou is in zee gegaan met ons blablabla en toen dachten wij, goh dat zou ook iets voor Marjolein zijn en daarom doen wij jou dit prachtige aanbod

Ehrr pardon, ik huur.

Oh eh.. oh, ja dan gaat het helaas over. Fijne avond nog.





spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2006 16:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 16:15 schreef Oud Vuil het volgende:
Doen zij ook al aan telefoonterreur? Hoe modern.
Neenee, ik laat ze dan bij de deur wachten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-04-2006 16:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oh, op kantoor laat ik ze altijd weerbellen over een aantal dagen. Na drie keer teruggebeld te hebben geef ik geen intresse aan.



Kantoorhumor.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2006 16:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Met Jehova's ga ik altijd de discussie aan. Ipv dat zij mij proberen te overtuigen, probeer ik hún juist te overtuigen van hun ongelijk. Vinden ze niet leuk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-04-2006 16:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Overigens vind ik ongewenste post ook donders irritant. Dingen van bijvoorbeeld de bank giro loterij waar ik nog nooit lid van ben geweest, die blijven maar geadresseerde zooi sturen. Of de geweldige prijsvraag van puzzelparty (ik puzzel niet) met de lastige invulvraag:

1. Beroep: K.pper
2. Fruit: Aa.dbei
3. Vogel: Lijst.r
4. Meubelstuk: .toel

En als secret codewoord komt er dan het woordje PRIJS uit. En dan moet je die zooi terug sturen en kun je kans maken op een philips flatscreen.. joepiedepoepie!



Nix
Usericon van Nix
Posted 07-04-2006 16:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ares?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-04-2006 16:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 16:32 schreef Nix het volgende:
Ares?


Nee je moet dan 4e letter uit eerste woord, 3e letter uit tweede woord, 5e letter uit derde woord en eerste letter uit laatste woord hebben.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen