IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : foto van je muziekinstrument deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 02-03-2007 14:55 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2007 14:50 schreef waterfiets het volgende:
Leuk dingetje, Schuin fretboard weet nog steeds wat het nut daar van is?


THE NOVAX® FANNED-FRET SYSTEM™ – UNDER LICENSE FROM NOVAX GUITARS®

After years of building basses mostly using the Novax® Fanned-Fret system™, but also some with standard parallel frets, we've come to the conclusion that the use of this technology makes basses better - period. The tension and tone from string to string is more even and low note definition is greatly improved. EQing a bass whose strings are all of a similar tonal character is so much easier than when the low strings have a darker quality and the higher strings have a brighter quality.

Lezen!



Teringlijer
DEATH/GRINDING
Usericon van Teringlijer
Posted 02-03-2007 14:57 by Teringlijer Wijzig reactieProfiel van TeringlijerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/obscuris

.


[Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 02-03-2007 14:58]


OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON!


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-03-2007 17:05 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2007 14:55 schreef Sargatanas het volgende:
THE NOVAX® FANNED-FRET SYSTEM™ – UNDER LICENSE FROM NOVAX GUITARS®

After years of building basses mostly using the Novax® Fanned-Fret system™, but also some with standard parallel frets, we've come to the conclusion that the use of this technology makes basses better - period. The tension and tone from string to string is more even and low note definition is greatly improved. EQing a bass whose strings are all of a similar tonal character is so much easier than when the low strings have a darker quality and the higher strings have a brighter quality.

Lezen!


aah ze zijn wel erg overtuigd van hun systeem


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-03-2007 17:16 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 maart 2007 12:13 schreef broer konijn het volgende:
mijn ouwe hap...



die witte is een jap fender en die sunburst een usa ann. strat. Die zwarte(lol) is een impulsaankoop geweest...
En die London city is m'n ruggebreker maar wat een geluid!




“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 02-03-2007 19:07 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2007 12:59 schreef FRNK het volgende:
da's wel rock&roll dan hehe

'k heb 2 van die bakken gehad. 1tje weer doorverkocht en 1 andere was een beetje omgebouwd, en de "zekering" van dat ding hield in dat als er iets mis ging dat er dan een vonk overspronk tussen 2 koperstaafjes. Dus daar kwam dus af en toe een dikke vonk uit en dan deed ie het weer vrolijk verder. Brute bakken. Strak & hard

Sjezus, jij durft wel dan. Ik durf eigenlijk bijna niet naar m'n verterker te kijken uit angst dattie sterft... Ik ben ook altijd zielsgelukkig als ik de hele rotzooi aansluit en het werkt
Maar het is wel een vet ding iig


Herman van de bakker


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 02-03-2007 19:38 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2007 17:05 schreef waterfiets het volgende:
aah ze zijn wel erg overtuigd van hun systeem


Ze hebben ook recht van spreken.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 02-03-2007 19:40 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2007 19:38 schreef Sargatanas het volgende:
Ze hebben ook recht van spreken.

Natuurlijk hebben ze dat, maar objectief is anders.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 02-03-2007 19:46 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Ooit een Dingwall gehoord?



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 02-03-2007 19:57 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Nee, maar dat zal ongetwijfeld dik in orde zijn.

Ik ben alleen erg skeptisch als het om dit soort Goed-Beter-Best praatjes gaat... in het topsegment is het m.i. eerder een kwestie van Goed-Anders-OokGoed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-03-2007 20:15 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2007 19:57 schreef Jällö het volgende:
Nee, maar dat zal ongetwijfeld dik in orde zijn.

Ik ben alleen erg skeptisch als het om dit soort Goed-Beter-Best praatjes gaat... in het topsegment is het m.i. eerder een kwestie van Goed-Anders-OokGoed.


Nouja het gaat er uiteindelijk ook om wat je zelf goed vind na een bepaalde lat, koop je een amerikaanse fender bass of een rickenbacker?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 02-03-2007 20:59 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Dat is precies wat ik bedoel.
Dat een Rickenbacker beter bij je past, betekent niet dat ie beter is dan een US Fender. Hij is gewoon anderser, maar ook gewoon knettergoed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-03-2007 21:09 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Ja precies, maar dat vergeten mensen vaak!
Er zijn ook veel merken erg underrated vaak ook goedkoper daar door.. sommige goedkopere bassen kunnen kwalitatief net zo goed zijn als de duurdere bekendere merken.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-03-2007 12:53 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2007 13:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nice! Is dat een Pearl kit waar je andere lugs op hebt gezet?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-03-2007 13:38 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Helemaal goed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-03-2007 13:40 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Heb jij geen koebel?



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-03-2007 13:56 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Nope.
Toeters en bellen zijn aan mij niet besteed.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Cees
Usericon van Cees
Posted 05-03-2007 15:45 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht


Mijn dean V'79.


En dit is me Dean evo X.
Ik heb hier ook nog een Stagg beginers ding, maar die ga ik binnenkort weg doen.


The trend is dead.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-03-2007 16:01 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Oeh erg mooie V

quote:
Op 2 maart 2007 19:07 schreef broer konijn het volgende:
Sjezus, jij durft wel dan. Ik durf eigenlijk bijna niet naar m'n verterker te kijken uit angst dattie sterft... Ik ben ook altijd zielsgelukkig als ik de hele rotzooi aansluit en het werkt
Maar het is wel een vet ding iig
Yeps, vette zooi Het mooie van die bakken is dat ze erg simpel in mekaar zitten, alles nog lekker met snoertjes gesoldeerd ipv gepruts met printplaten, dus als er iets mis is, is het erg makkelijk te laten fiksen ook. Degelijk spul.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-03-2007 16:01]


Cees
Usericon van Cees
Posted 05-03-2007 16:09 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2007 16:01 schreef FRNK het volgende:
Oeh erg mooie V

Ja ben er zeker blij mee, alleen altijd wanneer ik bij feedback iets koop, heb ik meestal het showmodel en dat is wel klote. Maar goed, gaat wel weer 30 euro vanaf, plus een gratis dean bag.



The trend is dead.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2007 16:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2007 13:38 schreef Jällö het volgende:
Helemaal goed.


Hehe

Lugs van Lignum toevallig?? Lijken er wel verdacht veel op. Zijn van massief messing.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-03-2007 17:28 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Het zijn geen Lignum lugs; ik heb ze zelf gemaakt (hij verkoopt ze ook niet los).
Ze lijken er sterk op, maar ze zijn een stukje dikker:


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 05-03-2007 18:34 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2007 13:56 schreef Jällö het volgende:
Nope.
Toeters en bellen zijn aan mij niet besteed.

Maar wel een mooie standaard voor de suske en wiske


Herman van de bakker


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 06-03-2007 10:10 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht




Mijn plankie

[Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 06-03-2007 10:15]


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 06-03-2007 13:12 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Dat ik is nog es een vette bas (om te zien iig).


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen