IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : foto van je muziekinstrument deel III Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 22-09-2006 19:54 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Die bas omda'k zelf baslijnen wil bedenken/opnemen voor onze nrs. als leidraad voor een echte bassist


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-09-2006 0:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vraag het me al een tijdje af, en ik zie het hier nu weer: waarom staat het halselement op sommige instrumenten schuin?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-09-2006 0:07 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 september 2006 17:38 schreef jbassist het volgende:
Idd best coole kleur

HQ:




Lastig om met je voet dat pedaal aan en uit te trappen.



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-09-2006 8:44 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

@jbassist: volgens mij staat je linker speaker niet echt veilig zo...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-09-2006 9:45 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

@Jbassist: Leuk spul man!! Ziet dr goed uit.. Alleen een paar speakerstands zijn geen overbodige luxe Hoe bevallen die speakers? Alesis's toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 23-09-2006 9:46]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


renYek
Usericon van renYek
Posted 23-09-2006 11:01 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2006 0:01 schreef aerodis het volgende:
Ik vraag het me al een tijdje af, en ik zie het hier nu weer: waarom staat het halselement op sommige instrumenten schuin?


O, dat vertellen we je wel als je wat meer van muziek snapt. Het is anders geen doen om dat helemaal uit te gaan leggen...





















*heeftookgeenflauwidee*


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2006 11:42 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Het poppetje dat ik aan wil gaan schaffen:



88 gewogen toetsen.. heerlijk. Heb zelfs op Ebay al een schitterend exemplaar gezien met houten Steinway toetsen..

Once you go weighted, there's no turning back!

Edit: Zo dan, tering de tering.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-09-2006 11:49]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-09-2006 11:45 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Welk poppetje?


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-09-2006 11:46 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ik vind ze ook lelijk! Jackson RX10D ftw!


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-09-2006 12:04 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 23 september 2006 0:01 schreef aerodis het volgende:
Ik vraag het me al een tijdje af, en ik zie het hier nu weer: waarom staat het halselement op sommige instrumenten schuin?
Omdat het geluid op elk plekje anders wordt opgepikt.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-09-2006 13:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2006 9:45 schreef Ethereal het volgende:
@Jbassist: Leuk spul man!! Ziet dr goed uit.. Alleen een paar speakerstands zijn geen overbodige luxe Hoe bevallen die speakers? Alesis's toch?


en hier komt deze maandag nog een Audient Asp008 bij
Ik moet idd aan de speakerstands, waar heb jij de jouwe gekocht? zien er handig/cool uit!
en het zijn idd de alesis, voor de prijs echt tegek maar je moet ze wel een beetje leren kennen.(zoals met alle speaker natuurlijk)
het grote voordeel vind ik dat ze vrijwel niet vermoeiend zijn voor de oren


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 23-09-2006 15:20 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 23:02 schreef NecroNoud het volgende:
Vintage?
Tja, dan kun je beter je leven wagen met een BC Rich.


Neuh ik ben best trots op m'n basjes

Aria pro 2 tsb 400 24jaar oud maar , het klinkt nog steeds geweldig imo


ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 24-09-2006 17:02 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

damn wat een vette gear heeft iedereen toch O_o voel me spontaan nogal armzalig

Nouja.. hier is mijn speelgoed =)





Pearl P110TW twinpedal (maar zoals je ziet is ie tijdelijk nog ff enkel aangezien ik toch nog niet met dubbele pedalen kan werken)

Yamaha C665 / Yamaha C845 boomstand's (crash / ride)

Dubbele ride is inderdaad een beetje maf, maar me set had al een Pearl ride toen ik hem kocht, en heb er net 3 dagen geleden maar eens een echte Sabian ride bijgekocht. Pearl ride was niet echt wat waard dus heb ik maar besloten hem te houden

Toms staan niet heel erg optimaal.. maar gebruik ze niet zo heel veel eigenlijks.

hmm en nu maar sparen voor een Sabian AA regular high-hat (oja, en wat skills creëren )

-Edit-

Tis een Pearl CX300 Crash/ride... dat was van het plaatje verdwenen O_o. Damn wat ist hier opeens stil

[Dit bericht is gewijzigd door ThaTyger op 25-09-2006 15:22]


kwaliteit > kwantiteit


yelmer
Usericon van yelmer
Posted 29-09-2006 10:08 by yelmer Wijzig reactieProfiel van yelmerQuote dit berichthttp://erebus.nl

quote:
Toms staan niet heel erg optimaal.. maar gebruik ze niet zo heel veel eigenlijks.


Zou ik wel doen, anders ben je snel genijgd om alles op je snare te doen, wat op ten duur toch beperkingen heeft



ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 30-09-2006 13:17 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 10:08 schreef yelmer het volgende:
Zou ik wel doen, anders ben je snel genijgd om alles op je snare te doen, wat op ten duur toch beperkingen heeft


hmm heb je wel een goed punt inderdaad. Ik heb alleen het probleem dat ik ze niet zo krijg dat het lekker aanvoelt als ik speel.

Wat is een goed uitgangspunt voor het afstellen van je toms? Of is het gewoon een kwestie van wennen?



kwaliteit > kwantiteit


yelmer
Usericon van yelmer
Posted 01-10-2006 12:26 by yelmer Wijzig reactieProfiel van yelmerQuote dit berichthttp://erebus.nl

quote:
Wat is een goed uitgangspunt voor het afstellen van je toms? Of is het gewoon een kwestie van wennen?


Maak het jezelf makkelijk, niet te ver, niet te dichtbij, en zorg dat t raak vlak ongeveer 90 graden is ten opzichte van je stok.



Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 01-10-2006 13:03 by Omi Wijzig reactieProfiel van OmiQuote dit bericht



Mijn mooie OLP stingray 5 snaar .



Mijn versterker. Binnenkort komt hier een Behringer monster voor in de plaats .



Instrumenten die we gaan gebruiken in ons folk metal project .



Groeit op voor galg en rad.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-10-2006 13:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 13:17 schreef ThaTyger het volgende:
hmm heb je wel een goed punt inderdaad. Ik heb alleen het probleem dat ik ze niet zo krijg dat het lekker aanvoelt als ik speel.

Wat is een goed uitgangspunt voor het afstellen van je toms? Of is het gewoon een kwestie van wennen?




Ik heb hier een reactie op je vraag geplaatst, das daar meer op zijn plek


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-10-2006 23:23 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Nog maar eens wat fotootjes van mijn 17-jarige (!?) Pearl kitje.

Eerst maar eens gewoon.


Hier 1 met flits, om het effect van de prints op mijn bass-vellen te zien.


En hier gezien van de plek waar je zit. Gewoon lekker basic, zonder al te veel poespas.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-10-2006 23:42 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 1 oktober 2006 23:23 schreef Fat Bastard het volgende:
Nog maar eens wat fotootjes van mijn 17-jarige (!?) Pearl kitje.

Eerst maar eens gewoon.


Hier 1 met flits, om het effect van de prints op mijn bass-vellen te zien.


En hier gezien van de plek waar je zit. Gewoon lekker basic, zonder al te veel poespas.



Kijk aan, een Mick Tucker drumstel!!

"The man with the golden arm"




Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-10-2006 23:50 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 23:42 schreef ratje het volgende:
Kijk aan, een Mick Tucker drumstel!!

"The man with the golden arm"




Hahaha!

Mick Tucker mocht willen, dat hij er nog achter kon zitten!


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-10-2006 23:59 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 1 oktober 2006 23:50 schreef Fat Bastard het volgende:
Hahaha!

Mick Tucker mocht willen, dat hij er nog achter kon zitten!


hahahaha idd, want dan moet ie toch ff uit zn graf komen!!



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 02-10-2006 0:05 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 23:59 schreef ratje het volgende:
hahahaha idd, want dan moet ie toch ff uit zn graf komen!!


Maar hij is inderdaad aardig bling bling.
Een glam-band als The Sweet zou het niet misstaan!


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-10-2006 0:06 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 2 oktober 2006 0:05 schreef Fat Bastard het volgende:
Maar hij is inderdaad aardig bling bling.
Een glam-band als The Sweet zou het niet misstaan!


Profane goes The Sweet?

hahahha



ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 02-10-2006 7:54 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

quote:

Hier 1 met flits, om het effect van de prints op mijn bass-vellen te zien.




Inderdaad niet de eerste keer dat ik die foto voorbij zie komen... die front vellen zijn zo vet


kwaliteit > kwantiteit


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen