IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Fotografie deel V Vorige pagina | Volgende pagina
moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 15-09-2006 15:56 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Mooie compositie/opstelling whatever.
mooie foto in ieder geval.
Niet door mij gemaakt overigens, vond m op occultfest.nl



[Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 15-09-2006 15:59]


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 16-09-2006 21:23 by Griffin Profiel van Griffin

compositie
kiekje, lijkt me


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-09-2006 21:43 by MMayo Profiel van MMayo

Geen idee of ik ze hier had gepost, maarre vakantie kiekjes hehe.



Onweersbuitje komt er aan




[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-09-2006 21:47]


Vixen
Usericon van Vixen
Posted 17-09-2006 12:50 by Vixen Profiel van Vixen

Ik vind die varkentjes-foto ook erg leuk


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-09-2006 12:57 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 september 2006 15:58 schreef FRNK het volgende:
Zo'n buurman hadden wij op Metalcamp :


Ongewervelden heerschen
Rara, welke vlinder heb ik hier op mijn hand zitten?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2006 13:58 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 september 2006 15:56 schreef moon1976 het volgende:
Mooie compositie/opstelling whatever.
mooie foto in ieder geval.
Niet door mij gemaakt overigens, vond m op occultfest.nl




Mijn mening:

Als hier de regel van derden was toegepast en die gast met zijn Death borstreclame iets verder naar links op de foto had gestaan was de compositie beter geweest eigenlijk.

Dan had de persoon rechts er ook helemaal op gestaan en niet half net als de persoon aan de linker kant.
Die Wandelende Death reclame had ik niet verder naar rechts op de foto gezet omdat de persoon rechts boven ( die met de bril) dan heel raar naar een punt buiten de foto lijkt te kijken.

Afgezien daarvan vind ik een foto sowieso meer spreken als je belangrijkste onderwerp niet midden op de foto staat.

Maar dat is natuurlijk puur persoonlijke smaak.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2006 14:04 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 19-09-2006 13:09 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Vakantiekiekjes...








Kort samengevat: Het weer was nogal wisselvallig op Corfu. *grijns!*


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-09-2006 23:01 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 17 september 2006 13:58 schreef XXL het volgende:
Mijn mening:

Als hier de regel van derden was toegepast en die gast met zijn Death borstreclame iets verder naar links op de foto had gestaan was de compositie beter geweest eigenlijk.

Dan had de persoon rechts er ook helemaal op gestaan en niet half net als de persoon aan de linker kant.
Die Wandelende Death reclame had ik niet verder naar rechts op de foto gezet omdat de persoon rechts boven ( die met de bril) dan heel raar naar een punt buiten de foto lijkt te kijken.

Afgezien daarvan vind ik een foto sowieso meer spreken als je belangrijkste onderwerp niet midden op de foto staat.

Maar dat is natuurlijk puur persoonlijke smaak.


Ik vind het een ronduit slechte foto, als je hem technisch beoordeeld (wat natuurlijk niet weg neemt dat het best een leuk kiekje is). De foto is niet alleen saai door het eerder genoemde (geen gulden snede/regel van derden) maar ook nog eens super plat wat had kunnen worden voorkomen met een groot diafragma. Verder is de compositie nu zo dat de mensen links en rechts er naar mijn idee (ook weer persoonlijk denk ik) net te weinig op staan. Bij zo'n klein randje mens gaat bij mij de virtuele schaar er langs, bij net iets meer mens had het nog leuk kunnen zijn door het streven naar enige symmetrie ..

Maar het hele bovenstaande verhaal is natuurlijk nergens voor nodig, aangezien de fotograaf waarschijnlijk nooit gestreefd heeft naar wat dan ook behalve een leuke foto van de death-reclamezuil.



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-09-2006 23:01]


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-09-2006 23:03 by watery black Profiel van watery black

die beker had ik nog niet eens gezien


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-09-2006 23:06 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

[quote]Op 17 september 2006 13:58 schreef XXL het volgende:
Mijn mening:


Die Wandelende Death reclame had ik niet verder naar rechts op de foto gezet omdat de persoon rechts boven ( die met de bril) dan heel raar naar een punt buiten de foto lijkt te kijken.

[quote]

Jenje kijkt altijd raar naar een punt buiten wat dan ook.



watery black
Usericon van watery black
Posted 19-09-2006 23:07 by watery black Profiel van watery black

jij staat er natuurlijk weer erg charmant op



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-09-2006 23:09 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 september 2006 23:07 schreef watery black het volgende:
jij staat er natuurlijk weer erg charmant op




Ach, heb veel veel ergere gezien.

Ik ben niet echt ehhhhhhhhhhhhhh fotogeniek?



watery black
Usericon van watery black
Posted 19-09-2006 23:11 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 19 september 2006 23:09 schreef blonde rockgod het volgende:
Ach, heb veel veel ergere gezien.

Ik ben niet echt ehhhhhhhhhhhhhh fotogeniek?


heel ernstig issie inferdaad niet nee. eerder schattig


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-09-2006 23:15 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Ahhhhhhhhh



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-09-2006 23:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Een paar foto's uit Madrid:


Een stukje Jugendstille in een hotel in Madrid, een koepel van onderaf gefotografeerd, enigszins geabstraheerd door het geheel zo te kaderen dat het koepelidee niet meer goed te zien is en diepte ook een beetje verdwijnt. De koepel zelf vond ik overigens niet bepaald mooi ofzo.


Een nazomerzonnetje als tegenlicht geplaatst achter een straatartiest. Het mooie van lage zon vind ik altijd de enorme schaduwen die dat oplevert.


Een duif wast zich in een fontein op een plein welke tijdens de Spaanse inquisitie nog voor minder vredelievende bezigheden ingericht was. Vond de symboliek wel leuk.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 20-09-2006 8:23 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 17 september 2006 12:57 schreef Beli Mawr het volgende:
Ongewervelden heerschen
Rara, welke vlinder heb ik hier op mijn hand zitten?



wist je dat vlinders op de geur van urine afkomen


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-09-2006 13:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 september 2006 23:16 schreef Valorian het volgende:
Een paar foto's uit Madrid:


Een stukje Jugendstille in een hotel in Madrid, een koepel van onderaf gefotografeerd, enigszins geabstraheerd door het geheel zo te kaderen dat het koepelidee niet meer goed te zien is en diepte ook een beetje verdwijnt. De koepel zelf vond ik overigens niet bepaald mooi ofzo.


Een nazomerzonnetje als tegenlicht geplaatst achter een straatartiest. Het mooie van lage zon vind ik altijd de enorme schaduwen die dat oplevert.


Een duif wast zich in een fontein op een plein welke tijdens de Spaanse inquisitie nog voor minder vredelievende bezigheden ingericht was. Vond de symboliek wel leuk.

Gaaf Vin. Erg mooi. Heb je het leuk gehad?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-09-2006 18:17 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 september 2006 13:08 schreef zillah-morte het volgende:
Gaaf Vin. Erg mooi. Heb je het leuk gehad?


Yep. Madrid is een erg leuke stad voor zo'n weekendje met het hele bedrijf. Geen echte toeristenpleisters zoals in Rome, Parijs of Barcelona, maar overal de stad is dan ook nog relatief jong (t.o.v. de eerdergenoemde steden).


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-09-2006 18:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 september 2006 18:17 schreef Valorian het volgende:
Yep. Madrid is een erg leuke stad voor zo'n weekendje met het hele bedrijf. Geen echte toeristenpleisters zoals in Rome, Parijs of Barcelona, maar overal de stad is dan ook nog relatief jong (t.o.v. de eerdergenoemde steden).



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 21-09-2006 13:34 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 19 september 2006 23:01 schreef Valorian het volgende:
Bij zo'n klein randje mens gaat bij mij de virtuele schaar er langs, bij net iets meer mens had het nog leuk kunnen zijn door het streven naar enige symmetrie ..

Maar het hele bovenstaande verhaal is natuurlijk nergens voor nodig, aangezien de fotograaf waarschijnlijk nooit gestreefd heeft naar wat dan ook behalve een leuke foto van de death-reclamezuil.



Ik vond het randje van de twee heren juist wel leuk,
een foto hoeft niet persé aan regeltjes te voldoen om een mooie foto te kunnen zijn.
Fuck the rules en fuck vooral de gulden snede regel!!!
Ik houd wel van net een beetje anders.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2006 14:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 september 2006 13:58 schreef XXL het volgende:
Mijn mening:

Als hier de regel van derden was toegepast en die gast met zijn Death borstreclame iets verder naar links op de foto had gestaan was de compositie beter geweest eigenlijk.

Dan had de persoon rechts er ook helemaal op gestaan en niet half net als de persoon aan de linker kant.
Die Wandelende Death reclame had ik niet verder naar rechts op de foto gezet omdat de persoon rechts boven ( die met de bril) dan heel raar naar een punt buiten de foto lijkt te kijken.

Afgezien daarvan vind ik een foto sowieso meer spreken als je belangrijkste onderwerp niet midden op de foto staat.

Maar dat is natuurlijk puur persoonlijke smaak.

Glenn is gewoon een belangrijk onderwerp haha, wel grappige foto. En daarnaast met wat randjes weghalen zijn die halve mensen er ook af


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-09-2006 9:41 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Gisteren naar het strand geweest. Tegenlicht aan zee, my favourite!



“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2006 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

België?


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-09-2006 10:28 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Het naakte kindje zette je op het verkeerde been, vrees ik. Dit is gewoon Egmond aan Zee.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen