IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Top 10 van 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2006 20:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

maar hij luistert metal


Je moeder.


Morbius
Usericon van Morbius
Posted 11-10-2006 21:00 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 20:51 schreef Hypnos het volgende:
wat is dat?


Vaag maar wel lollig. Luister het eens zou ik zeggen.
Panic is een beetje tam maar het pakt met duffe refreintjes die blijven hangen.

Matchbook Romance is iets dat ik hoorde op Harder than Hell (die zender is dat bij lange na niet, maar goed) en wel leuk vond.


"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-10-2006 21:00 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

nou nou....welke vrouwelijke zm-ers spreek jij "in het echt" die ook mental "in het echt" kennen?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-10-2006 21:00 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Panic at the Disco is een Emo-bandje


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morbius
Usericon van Morbius
Posted 11-10-2006 21:01 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:00 schreef BitchSlap het volgende:
nou nou....welke vrouwelijke zm-ers spreek jij "in het echt" die ook mental "in het echt" kennen?


beter ZM lezen en je weet het!!


"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2006 21:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

alleen linda en nathalie waarschijnlijk


Je moeder.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-10-2006 21:01 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:00 schreef Smoochy het volgende:
Panic at the Disco is een Emo-bandje


ik hou ervan en ga d'r volgende week naartoe! HA!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-10-2006 21:02 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:01 schreef Morbius het volgende:
beter ZM lezen en je weet het!!


je loopt ergens mee tepochten....doe dan niet zo kinderachtig en get to the piont en geef antwoord op m'n vraag....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2006 21:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 oktober 2006 21:00 schreef Smoochy het volgende:
Panic at the Disco is een Emo-bandje


mwa, erg poppy emo dan, echte emo is wel iets harder dan dat, meer hardcore. en de zang van hun irriteert me aardig


Je moeder.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-10-2006 21:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:01 schreef Morbius het volgende:
beter ZM lezen en je weet het!!


Nee..................vertel het ons oh vrouwengoeroe der Z-Emmers


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morbius
Usericon van Morbius
Posted 11-10-2006 21:03 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:01 schreef karnivoor het volgende:
alleen linda en nathalie waarschijnlijk


BINGO!! We hebben een winnaar!! ik zie velen van jullie (uit deze kant van nederland) vanzelf in de nabije toekomst.

Ik kijk er al naar uit. Ben benieuwd wat voor figuren hier rondhangen.


"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 11-10-2006 21:03 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:03 schreef Morbius het volgende:
BINGO!! We hebben een winnaar!! ik zie velen van jullie (uit deze kant van nederland) vanzelf in de nabije toekomst.

Ik kijk er al naar uit. Ben benieuwd wat voor figuren hier rondhangen.


die hebben mental nog nooit in het echt gesproken


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-10-2006 21:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik ga door het leven als figuurzaagfiguur..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morbius
Usericon van Morbius
Posted 11-10-2006 21:06 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:02 schreef karnivoor het volgende:
mwa, erg poppy emo dan, echte emo is wel iets harder dan dat, meer hardcore. en de zang van hun irriteert me aardig


Precies wat ik in eerste instantie vond!!

Later begon ik het een stuk leuker te vinden, maar weet niet precies waarom, moet ik zeggen. De refreintjes blijven geinig denk ik.

Vonden jullie de rest van mijn lijstje tracks (en idd geen albums, had niet door dat dat de bedoeling was) geen metal?

NU-Metal is toch ook metal??


"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2006 21:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nope

afhankelijk van wat je nu-metal noemt trouwens, slipknot zou ik geen nu metal noemen maar wel metal, linkin park en die ellende noem ik geen metal meer

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-10-2006 21:07]


Je moeder.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-10-2006 21:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ontopic stelletje zwijnen...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morbius
Usericon van Morbius
Posted 11-10-2006 21:09 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 21:03 schreef BitchSlap het volgende:
die hebben mental nog nooit in het echt gesproken


Linda draait hier al wat langer mee geloof ik en gaf me die indruk. Zal het haar morgen vragen, maar ik geloof je op je woord.

Maar kom op joh, Mental is niet de snuggerste hierzo.


"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-10-2006 21:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Jij ook niet kan je niet lezen...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morbius
Usericon van Morbius
Posted 11-10-2006 21:10 by Morbius Wijzig reactieProfiel van MorbiusQuote dit bericht

T ouché


"All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-10-2006 22:32 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 11 oktober 2006 18:47 schreef Melk is Goed het volgende:
- Morrissey: Ringleader.....
- Gathering: Home
- Isis: Absence of Truth (mooie comeback na het voor mij althans tegenvallende Panopticon)
- Suffocation: Suffocation
- Dim Mak: Knives of Ice (als ik dan toch echt een plaat van het jaar moet kiezen, is het toch wel deze)
- Khoma: The Second Wave
- Russian Circles: Enter (voor de Pelican fans)
- Mono: You Are There


Ook in jouw lijstje zal "The Smell of a Life that Could Have Been" van Lingua niet misstaan. Gaat een beetje richting Khoma, maar is een stuk explosiever...

edit: ik neem hem wel mee van het weekend

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 11-10-2006 22:36]


no text supplied


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2006 0:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ehhhh wat vond ik übercool tot nu toe... Ik hou het ff bij metal, het is hier tenslotte een metalforum nietwaar.

Anaal-Nathrakh - Eschaton (onbetwiste nummer 1)
Suffocation - Suffocation
Enslaved - RUUN (onbetwiste nummer 1 )
Necrophobic - Hrimthursum
Aborym - Generator
Katharsis - Vvorldvvithoutend
Keep of Kalessin - Armada
Scar Symmetry - Pitch Black Progress
The Deviant - Ravenous Deathworship
Mastodon - Blood Mountain

En dat is 10, met die Mastodon, maar ik ben vast een en ander vergeten.

Wat zit er nog in het vat? Nieuwe Shining, Dodheimsgard, Augury, Immolation? Of wordt dat 2007....

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-10-2006 0:02]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 12-10-2006 0:18 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 22:32 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ook in jouw lijstje zal "The Smell of a Life that Could Have Been" van Lingua niet misstaan. Gaat een beetje richting Khoma, maar is een stuk explosiever...

edit: ik neem hem wel mee van het weekend


Is goed kerel. Ben benieuwd. Van de samples op hun site word ik niet veel wijzer want die klinken beyond kloten. Zie je zaterdag.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 12-10-2006 0:23 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Oh en Lykle, ga jij nou eens "A Dead Sinking Story" van Envy luisteren. Word tijd. Is vet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2006 0:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je ziet alweer van ver aankomen dat Mastodon cd van het jaar zal worden... vind er niks aan


signature


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-10-2006 1:34 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 12 oktober 2006 0:23 schreef Melk is Goed het volgende:
Oh en Lykle, ga jij nou eens "A Dead Sinking Story" van Envy luisteren. Word tijd. Is vet.


Ja ja, alles op zijn tijd


no text supplied


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen