IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Top 10 van 2006 Vorige pagina
waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 25-12-2006 2:36 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 2:31 schreef Ishtar het volgende:
Hey geweldig zeg, wat ga je studeren? Doe je al vooropleiding?
Ik geef les aan een privemuziekschool in Utrecht dus ik loop er wel steeds langs, maar ik ben er nog nooit binnen geweest want ze hebben geen klassieke gitaarafdeling meer.
Wel in het centrum enzo; beter dan Den Haag.

Bas gitaar + Piano, ik zit al enkele jaren op een muziek school..
Klassiek, waarom heb je daar eigenlijk voor gekozen?


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 25-12-2006 2:51 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Piano als bijvak? Da's heel zinvol!
En het is aan te raden om van tevoren iets aan solfège te doen (vooral begeleid en onbegeleid zingen oefenen, en ritmes tikken) want daar wil je niet op zakken als je hard gestudeerd hebt! De jazzkant (of pop?) zal wel wat anders in elkaar zitten maar het blijft noodzaak.

En klassiek heb ik gekozen omdat dat hetgeen is wat ik geleerd heb; ten eerste ligt mijn talent daar en ten tweede heb ik nooit de overgang gemaakt naar electrisch zoals ik dat in de eerste instantie van plan was. Ik ben er eigenlijk vrij vanzelf ingerold. Op mijn 20e nam ik na 2 jaar opnieuw les bij een andere en betere docent en die was zo aardig om mij de nodige techniek bij te brengen, en dat jaar daarna ben ik begonnen in Amsterdam. Ik moest wel eerst vooropleiding doen want ik was nog niet ver genoeg. Klassiek is gewoon het leukst om te spelen omdat het een soort van algehele perfectie nastreeft (in klank, compositie, etc) en dat ligt mij veel meer dan pop. Wat compositie betreft is popmuziek gewoon vrij primitief. Zij hebben natuurlijk weer andere esthetische waarden.
(Ik vermijd op dit tijdstip iedere vorm van discussie)


~ By the fallen one I shall arise ~


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 25-12-2006 2:56 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 2:51 schreef Ishtar het volgende:
Piano als bijvak? Da's heel zinvol!
En het is aan te raden om van tevoren iets aan solfège te doen (vooral begeleid en onbegeleid zingen oefenen, en ritmes tikken) want daar wil je niet op zakken als je hard gestudeerd hebt! De jazzkant (of pop?) zal wel wat anders in elkaar zitten maar het blijft noodzaak.

En klassiek heb ik gekozen omdat dat hetgeen is wat ik geleerd heb; ten eerste ligt mijn talent daar en ten tweede heb ik nooit de overgang gemaakt naar electrisch zoals ik dat in de eerste instantie van plan was. Ik ben er eigenlijk vrij vanzelf ingerold. Op mijn 20e nam ik na 2 jaar opnieuw les bij een andere en betere docent en die was zo aardig om mij de nodige techniek bij te brengen, en dat jaar daarna ben ik begonnen in Amsterdam. Ik moest wel eerst vooropleiding doen want ik was nog niet ver genoeg. Klassiek is gewoon het leukst om te spelen omdat het een soort van algehele perfectie nastreeft (in klank, compositie, etc) en dat ligt mij veel meer dan pop. Wat compositie betreft is popmuziek gewoon vrij primitief. Zij hebben natuurlijk weer andere esthetische waarden.
(Ik vermijd op dit tijdstip iedere vorm van discussie)


Je kan het zo ingewikkeld maken als je wilt hoor , De "perfectie" is ook het nadeel van Klassiek Imo, Klassieke spelers worden meer machines dan muzikanten, maar zoals je zegt tis maar wat je wilt


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 25-12-2006 3:00 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ja er zijn helaas veel spelers die vooral technisch geweldig zijn maar vergeten om muziek te maken. Op de dag dat ik mezelf daar op zou betrappen ga ik een andere hobby zoeken. Alleen is het toch wel lastig omdat je gewoon op routine gaat spelen, terwijl het op gevoel moet.


~ By the fallen one I shall arise ~


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 25-12-2006 3:01 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 3:00 schreef Ishtar het volgende:
Ja er zijn helaas veel spelers die vooral technisch geweldig zijn maar vergeten om muziek te maken. Op de dag dat ik mezelf daar op zou betrappen ga ik een andere hobby zoeken. Alleen is het toch wel lastig omdat je gewoon op routine gaat spelen, terwijl het op gevoel moet.

En als je op je gevoel nou heel technisch speelt ?


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 25-12-2006 3:03 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ja slapen jij!


~ By the fallen one I shall arise ~


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 25-12-2006 3:04 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Erg ontopic zijn we niet


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 25-12-2006 3:05 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Hebben de mods wat te doen morgen.


~ By the fallen one I shall arise ~


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 25-12-2006 3:06 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Mod is in het Metalspel topic ook niet on topic dus Boooyah


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 25-12-2006 10:34 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

1. Scar Symmetry - Pitch Black Progress
2. Mercenary - The hours that remain
3. Cult Of Luna - Somewhere along the highway
4. Melechesh - Emissaries
5. Nachtmystium - Instinct:Decay
6. Satyricon - Now,Diabolical
7. Muse - Black holes and revelations
8. Enslaved - RUUN
9. Hatebreed - Supremacy
10. Slayer - Christ Illusion
11. Walls of Jericho - With devils amongst us all
12. Spawn of possession - Noctambulant
13. Psychroptic - Symbols of failure
14. Spektr - The near death experience
15. The Gathering - Home
16. GUT - The Cumback
17. Kampfar - Kvass
18. I - Between two worlds
19. Keep of Kalessin - Armada
20. Raised Fist - Sound of the republic

Zoiets dus ongeveer maar eig nog pak bands die ik wou vermelden
Een greep dan maar: Koldbrann, Urgehal, Lair of the minotaur, Aborym, ...


Member of the iso-betawuste crew!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-12-2006 15:26 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Drawn and Quartered - Hail Infernal Darkness
Decapitated - Organic Halluncinosis
Anaal Nathrakh - Eschaton
The Deviant - Ravenous Deathworship
Misery Index - Discordia
Drudkh - Blood in Our Wells
Satyricon - Now, Diabolical
Psycroptic - Symbols of Failure
Raised Fist - Sound of the Republic
Hatebreed - Supremacy
Panzerchrist - Battalion beast
Deicide - The Stench of Redemption



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-12-2006 16:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2006 15:26 schreef Nimbus het volgende:
Drawn and Quartered - Hail Infernal Darkness
Decapitated - Organic Halluncinosis
Anaal Nathrakh - Eschaton
The Deviant - Ravenous Deathworship
Misery Index - Discordia
Drudkh - Blood in Our Wells
Satyricon - Now, Diabolical
Psycroptic - Symbols of Failure
Raised Fist - Sound of the Republic
Hatebreed - Supremacy
Panzerchrist - Battalion beast
Deicide - The Stench of Redemption



Jij woont toch op de campnus? Veel van je platen hierboven kan ik niet op Campusnet vinden, regel dat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 26-12-2006 20:38 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

1. Urgehal - Goatcraft Torment
2. Melechesh - Emissaries
3. Ancient Rites - Rvbicon
4. Kampfar - Kvass
5. Satyricon - Now, Diabolical
6. Gorgoroth - Ad majorem Sathanas Gloriam
7. Deicide - The Stench of Redemption
8. Setherial - Death Triumphant
9. I - Between Two Worlds
10. ????


don't mistake lack of talent for genius


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-12-2006 9:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2006 20:38 schreef NecroNoud het volgende:
10. ????


Secrets of the Moon - Antithesis

Nou ja, die komt dan op 1, en de rest schuift netjes door.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen