IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Open dagen luchtmacht Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2008 19:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 19:27 schreef Killing Zoe het volgende:
Als wat dan? Vlieger? (Regel 1: zeg nooit, maar dan ook echt nooit piloot...tenzij je wil treiteren natuurlijk ) Sleutelares? Boekhouder?

Vliegtuigjes leren spotten...daar kunnen Beli of ik je vast mee helpen. En anders naar de open dagen dit jaar komen (en zo kom je terug bij de topictitel). Of een spottersboek kopen bij de Slegte
Ja, Beli en jij zijn de enigen met verstand van zaken...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 17-04-2008 19:44 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

O wou jij zeggen dat je ook iets van vliegtuugies wis dan ja?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2008 20:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 19:44 schreef Killing Zoe het volgende:
O wou jij zeggen dat je ook iets van vliegtuugies wis dan ja?
Och...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 17-04-2008 21:04 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 17 april 2008 17:46 schreef karnivoor het volgende:
dan ben ik wel benieuwd wat de beveiliging dan doet bij de luchtmacht? stickpik

Worstebroodjes vreten.
Goedkoop zuipen
Sochtends om 5 uur bij de amerikanen cheeseburgers eten.
Klapstoeltje bij de start landingsbaan vliegtuigjes kijken, hazen jagen op De Peel. Laro`s en Unimogs aan gort rijden. Neergeschote gozer beveiligen. F16 bewaken waar de schietstoel "zomaar"uit schoot met als gevolg 1 dienstplichtige plat.

Lichting 90/91 ftw!!!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2008 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh .. de vooroordelen kloppen toch ..


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-04-2008 22:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 april 2008 16:14 schreef Vikingblood het volgende:
LAch jij maar...Ze gaan de dienstplicht weer terug invoeren...lul.


Dat zou een hele goede zaak zijn.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2008 10:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 17:07 schreef Vikingblood het volgende:
Check eerst maar of je 3 dimensionaal kan zien.
Toen ik gesolliciteerd had voor Stinger schutter kreeg je die test ook voor je kiezen
Wiskunde moet je al helemaal goed kunnen.
Als je iig vliegenier wil worden.
Het is niet alleen in zo`n alluminium bak stappen en gaan.
Maar verwacht psycho test, wiskunde.
Tuurlijk moet je via de omlijningen al een vliegtuig kunnen herkennen.

iig veel succes.


Wiskunde (behalve statistiek) is al een tijdje terug voor mij, maar op de site van de luchtmacht spreken ze alleen over wiskunde A (Havo/ VWO). Er is ook een moeilijkere variant (alleen toegang met VWO) maar daarvoor ben ik te oud (ben 24, en je mag tot 23 jaar instromen). Maar de verhaaltjes (Officier vlieger trouwens) zijn precies hetzelfde op de jaartallen na... Maar de 21ste Mei eerst maar eens naar de voorlichtingsdag natuurlijk.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2008 10:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2008 21:26 schreef Jenje het volgende:
Goh .. de vooroordelen kloppen toch ..

great balls of fire!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-04-2008 19:02 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 17 april 2008 21:26 schreef Jenje het volgende:
Goh .. de vooroordelen kloppen toch ..


yep...Net zoals die over Ambtenaren.

hell als militair ben je ambtenaar

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-04-2008 19:03]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2008 19:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Luchtmacht, wel leuke lui, maar om in de luchtmacht te zitten... nee, lijkt mij niets.



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-04-2008 21:12 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Was het niet "Bij" de luchtmacht??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2008 21:29 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2008 21:12 schreef Vikingblood het volgende:
Was het niet "Bij" de luchtmacht??


Hmmmmmmm, kon nog wel eens ja.... maar leuke apparaten die F16 enzo, ook ingezeten, niet meegevlogen helaas. Wel in de simulator gevlogen, was ook wel gaaf.

Nog maar eens wat oude foto's van de binnenkomst van F16's nadat vliegbasis Leeuwarden gereviseerd was:




[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 18-04-2008 21:30]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-04-2009 19:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Donderdag 16 april de GVSS.
Heb vandaag de PO1 gehaald!
Vorige keer (vorig jaar) ruimtelijk inzicht onvoldoende (ik was te langzaam), nu een 7 (53 goed van de 60), voor coördinatie een 8 en twee 9s, en de selectieve luistertoets opnieuw foutloos.
mocht iemand nog tips voor de GVSS hebben dan hoor ik ze graag


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-04-2009 20:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik woon vlak naast de vliegbasis Leeuwarden, ben vorig jaar dan ook mooi het hele weekend gevlucht voor deze dure onzin... dit jaar is 't gelukkig niet hier geloof ik.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 08-04-2009 20:33 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Open dagen KLU
Geniaal, ik ga er al jaren heen

Ik zou metalfans ook zeker eens aanraden op te gaan kijken. Een straaljager die op een paar 100 meter voorbij komt en de nabranders even lostrekt klinkt ongeveer als SYL ten tijden van City x 451346462.

Ik ben nog niet uit wat ik nu het indrukwekkendst vond. Dat zal gaan tussen de A10 Thunderbolt, de Seaharrier(mijn god, die hing stil in de luchten maakte een buiging met 1000000db) of de Phantom.

Ik heb er NU alweer zin aan(en nu Top Gun kijken)



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 22:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 20:33 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Open dagen KLU
Geniaal, ik ga er al jaren heen

Ik zou metalfans ook zeker eens aanraden op te gaan kijken. Een straaljager die op een paar 100 meter voorbij komt en de nabranders even lostrekt klinkt ongeveer als SYL ten tijden van City x 451346462.

Ik ben nog niet uit wat ik nu het indrukwekkendst vond. Dat zal gaan tussen de A10 Thunderbolt, de Seaharrier(mijn god, die hing stil in de luchten maakte een buiging met 1000000db) of de Phantom.

Ik heb er NU alweer zin aan(en nu Top Gun kijken)

Sjongejonge. Ik ben een paar keer op Volkel geweest, omdat mijn schoonvader daar toen werkte. 90% van de bezoekers bestond uit groot geworden puisterige jongetjes van vroeger die met een verrekijker op de parkeerplaats stonden. Dit verklaart wel je voorkeur voor camouflagekleding en andere wanstaltigheden waar daar de grote kinderen ook in rond liepen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 22:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Vorig jaar "wegens relationele omstandigheden" moeten missen.
Dit jaar echter maar eens tussen de oudere pubers gaan staan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 22:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Er stond een paar jaar terug wel een mooi tractor-pullingvoertuig op de basis. En een unimog. Veel mooier dan al die high-tech modernigheid. De oldtimer-vliegtuigen blijven ook altijd mooi.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 22:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 22:37 schreef bastianus het volgende:
Er stond een paar jaar terug wel een mooi tractor-pullingvoertuig op de basis. En een unimog. Veel mooier dan al die high-tech modernigheid. De oldtimer-vliegtuigen blijven ook altijd mooi.
Was dat die ene tractor met de motor van een Hind?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 22:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 22:38 schreef Greycloak het volgende:
Was dat die ene tractor met de motor van een Hind?

Ja precies, die ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 22:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 22:41 schreef bastianus het volgende:
Ja precies, die ja.
Tijdje terug in de Kijk gestaan, mooi monster dat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 22:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vorig jaar bij het pensioen van mijn schoonvader een rondleiding in de F16-hangar gekregen, waar de monteur een rondleiding gaf en uitlegde hoe een grote beurt van zo'n vliegtuig in zijn werk gaat. Dat was echt interessant, alle motoren, boordbewapening en electronica gezien die er in zo'n apparaat zit. Al blijven oude vliegtuigen toch een stuk echter dan al die high-tech-spullen die boven de pet gaan. Zelfde heb ik met auto's, onderhand moet je ook programmeur zijn om die te kunnen repareren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-04-2009 6:24 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 8 april 2009 22:32 schreef bastianus het volgende:
Sjongejonge. Ik ben een paar keer op Volkel geweest, omdat mijn schoonvader daar toen werkte. 90% van de bezoekers bestond uit groot geworden puisterige jongetjes van vroeger die met een verrekijker op de parkeerplaats stonden. Dit verklaart wel je voorkeur voor camouflagekleding en andere wanstaltigheden waar daar de grote kinderen ook in rond liepen.


Hehe Ik was ook gestationeerd op Volkel.. Met als uitvalbasis " De Peel" in Limbabwe.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2009 8:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Volgens mij wel een leuke plek om te werken. Veel bekenden van me werken daar. Zit toch een ander slag volk dan b.v. bij de zandhazen in Oirschot. Veel muzikanten en liefhebbers van wat hardere muziek in Volkel, in de oefenruimte van mijn band repeteert ook veel personeel van de luchtmacht.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-04-2009 9:00]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-04-2009 16:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2009 19:22 schreef ghoulliette het volgende:
Donderdag 16 april de GVSS.
Heb vandaag de PO1 gehaald!
Vorige keer (vorig jaar) ruimtelijk inzicht onvoldoende (ik was te langzaam), nu een 7 (53 goed van de 60), voor coördinatie een 8 en twee 9s, en de selectieve luistertoets opnieuw foutloos.
mocht iemand nog tips voor de GVSS hebben dan hoor ik ze graag

Goed bezig Beks!



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen