IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : De eerste(serieuze) muziek die je luisterde.. Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 06-09-2004 11:09 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik wacht nog steeds op m'n eerste 'serieuze' muziek.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-09-2004 11:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

The rolling stones en The kinks.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-09-2004 11:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ayreon


Bruce Banner


Giant
Usericon van Giant
Posted 06-09-2004 11:36 by Giant Wijzig reactieProfiel van GiantQuote dit bericht

Radiohead. OK Computer (1997) rules ook al is dat geen METAL.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-09-2004 14:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Zo'n beetje in deze volgorde:
- Eurithmics
- Kate Bush
- Status Quo
- Deep Purple
- Manowar

@ attila_de_hun

Zeer zeker

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-09-2004 14:11]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-09-2004 14:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 14:00 schreef FireFox het volgende:
Zo'n beetje in deze volgorde:

- Kate Bush




die regeert natuurlijk idd de pannen van het dak af.


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 06-09-2004 14:05 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Roxette, Queen en Eric Clapton.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 06-09-2004 14:14 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Queen...*zuchtje*


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 06-09-2004 14:17 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Blijft goed he, vooral nummers als Love of my life en Innuendo.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 06-09-2004 14:19 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

neil young, rod stewart, the doors, ik begon te kloten met me ouders hun lp's, toen zelf doe maar en no doubt...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-09-2004 14:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Toen ik een ukkie was (6-7) jaar luisterde ik naar Bon Jovi, Europe. Niet veel later volgde Guns & Roses.

Toen ik rond mijn 10e een platenspeler op mijn kamer kreeg ben ik de platencollectie van mijn ouders ingedoken en maakte ik kennis met o.a. Jethro Tull, Deep Purple, King Crimson, Jimi Hendrix, The Doors, Pink Floyd etc.


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-09-2004 16:11 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

De zoon van de beste vriendin van mn moeder paste toen ik een baby was wel vaker op me op. hij draaide altijd slayer voor me...
en toen ik wat ouder was gaf hij me altijd bandjes van vanalles... toen ik 5 was leerde hij me bangen op metallica en vanaf toen was metallica wel een van mn favo's.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 06-09-2004 16:12]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-09-2004 16:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

The Osmonds. Grazy Horses.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-09-2004 16:24]


Bazzio Attacks!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-09-2004 16:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

1982 AC/DC


spelfout weggehaald...


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 06-09-2004 17:09 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Iron Maiden, toen ik 11 was. 17 jaar geleden dus. Eerst vond ik het stoer, een maandje later vond ik de muziek ook echt gaaf, hahaha.

The Devil Made Me Do It !


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 06-09-2004 17:14 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Bon Jovi, gaaf, nog steeds.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-09-2004 17:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Op mijn 11 begon ik eerst zwaar met puur instrumentale keyboardmuziek, omdat ik toen ook zelf op zo'n ding begon te pingelen. Dan kwamen zo de "klassiekers" in de populaire rock uit die tijd...dan op mijn 12 af en toe Headbangers ball enzo beginnen meepikken, wat zich later (na een echt a-muzikale periode,brrr) toch wel geuit heeft, héhé.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 06-09-2004 23:09 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Via m'n vader was dat toch wel:

Dire Straits
Roxy Music
Pink Floyd
Queen
Leonard Cohen


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-09-2004 23:14 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 6 september 2004 17:14 schreef CoenV het volgende:
Bon Jovi, gaaf, nog steeds.


Ook veel geluisterd vroeger, en ik luister er nog steeds vaak naar


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 06-09-2004 23:18 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Hendrix en The incredible string band.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 0:53 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Klinkt old skool, Cheryl


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-09-2004 1:33 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 0:53 schreef Yuddith het volgende:
Klinkt old skool, Cheryl

hehehe, tjah, hippie ouders. ken je nie veel aan doen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-09-2004 10:46 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

the prodigy ten tijde van Jilted Generation


mvg wk10


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 09-09-2004 11:42 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

Metallica, ten tijde van "One" en ik snapte maar niet hoe die drummer zo snel kon roffelen met z`n basdrumpedaaltje


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 09-09-2004 11:44 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik begon in groep 8 met echt muziek luisteren dankzij een nieuwe klasgenoot...

Eerst metallica en megadeth, daarna bands als slayer gemixt met een zooi punk als NOFX



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen