|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
AiC en souindgarden zijn anders wel 100X beter dan homo europe |
|
quote: Neen, dat zijn ze niet. En ik heb altijd gelijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nietus Ik heb gelijk enm ik lieg nooit |
|
zouden jullie discussies over het al dan niet zuigen van bands daar de betreffende topics voor willen benutten? dank U Bruce Banner |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 0:00] |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 0:01] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 0:01] |
|
[off topic] zie een paar posts eerder [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 0:02] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 0:04] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 0:05] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Zij hadden het denk ik over Europe en de grunge bandjes die imand noemde. Weldegelijk ontopic.... Ach. Ik geef op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee, Chelman. *grmbl* als je goed had meegelezen, had je gezien dat het enkel uitingen van het kaliber "maar Europe zuigt", met antwoorden als "nietes, ik heb gelijk". vandaar het verzoek om dat ergens anders voort te zetten. mooi dat je opgeeft! ik ben je gezeur meer dan zat! on topic: *geef vol schaamte toe dat ik alle bon jovi cd's tot aan "These Days" had * Bruce Banner |
|
Lain de punkrocker |
|
quote: hehehe, die cd's heb ik allemaal verkocht en weggegeven Bruce Banner |
|
quote:Goeie zaak (mits ingeruild voor Metal natuurlijk ), ik heb nog een verzamelalbum van Bad Religion, luisterde ik vroeger erg vaak (nu af en toe hehehe) |
|
gay punkrock is gaaf Suck my piss |
|
quote: Ik heb al die Bon Jovi cd's nog steeds Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: heb ze aan mn vriendin gegeven, die ze ook nooit luistert daarnaast veel naar Dire Straits, Simon & Garfunkel, en CCR geluisterd Bruce Banner |
|
Led Zepplin, Queen en GnR Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: TeeHee! Mee-eens Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Bach, beethoven. F*ck hippies |
|
Eerste single ( ja jongens en meisjes, die zwarte dingen) Love is all , Roger glover and guests, zang Ronnie James Dio) vroeger...... Toen de lucht nog schoon was en sex vies....... |
|
Bad Religion - All Ages (verzamel album). Daar begon het mee |
|
De eerste serieuze muziek die ik beluisterde was Death, Paradise Lost, Dream Theater, en Machine Head. Eerste serieuze CD die ik zelf kocht was Deliverance van Opeth "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |