IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Misty Mourning demo & website Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-07-2006 14:26 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik heb ze allemaal helemaal geluisterd, en blijf alsnog bij mijn commentaar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 19-07-2006 14:27 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Nou ja, ieder zijn meug toch?



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 19-07-2006 14:27 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

ja gelukkig wel



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zeur dan niet als mensen het vals en uit de maat vinden ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-07-2006 14:27 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 19 juli 2006 14:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Doe ik toch ook? Ik maak er niets persoonlijks van, ik zeur niet, ik discussieer gewoon mee, en als JIJ dat niet kan hebben moet je mischien maar niet in mijn topic posten.


Jouw topic..je kan deze zooi ook wel posten in Laat je band eens horen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-07-2006 14:29 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ach, wellicht dat ik wat teveel gehecht ben aan bepaalde basisregels.. maar goed, ik ben dan ook wel van mening dat die een bepaald doel dienen.

Zo wordt de overgang van een dissonant naar een consonant ervaren als een 'kloppende oplossing', en geeft een bepaald gevoel van rust/afsluiting. Zeg maar.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als je een band wilt horen waar een drummer apart en strak drumt, check Confessor. Hier in is ook de zangern apart bezig, maar wel loepzuiver ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-07-2006 14:31 by Smoochy Profiel van Smoochy

Of spastic Ink


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Voordeel va confessor is dat het doom is waardoor je het beter kunt horen


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 19-07-2006 14:41 by Cpt.Chaos Profiel van Cpt.Chaoshttp://www.chaos.antisociaal.nl

misschien inmiddels overbodig... maar tis nix... je mist gewoon wat... ook al denk ik alles wel recht en kloppend mis je nog steeds wat... helaas...

trouwens vind ik het wel heeeeel erg vreemd dat je je tempo aan andere bands aanpast. zou krijg je dus toch echt geen eigen sound... want ook tempo hoort daarbij...


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 19-07-2006 14:47 by stalinorgel Profiel van stalinorgel

quote:
Op 19 juli 2006 14:27 schreef Smoochy het volgende:
Jouw topic..je kan deze zooi ook wel posten in Laat je band eens horen..


+1

had sowieso moeten gebeuren. Beetje waste om 1 heel topic te wijden aan deze meuk. In het LJBEH topic staat veel betere shit.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 19-07-2006 14:47 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Lijkt me wel wat..... de ene fan die beweert dat we een deathmetalband zijn en mot krijgt met de ander die beweert dat we een grungeband zijn waarop ze besluiten samen een concert uit te checken om te kijken wie er gelijk heeft en vervolgens onder de indruk zijn omdat we iedere show weer anders spelen waardoor het nut heeft om meerdere shows achter elkaar te gaan kijken. Is toch ook een vorm van eigen stijl hebben, of ken jij nog andere bands die dat doen?

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 19-07-2006 14:48]



Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 19-07-2006 14:50 by Cpt.Chaos Profiel van Cpt.Chaoshttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 19 juli 2006 14:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Lijkt me wel wat..... de ene fan die beweert dat we een deathmetalband zijn en mot krijgt met de ander die beweert dat we een grungeband zijn waarop ze besluiten samen een concert uit te checken om te kijken wie er gelijk heeft en vervolgens onder de indruk zijn omdat we iedere show weer anders spelen waardoor het nut heeft om meerdere shows achter elkaar te gaan kijken. Is toch ook een vorm van eigen stijl hebben, of ken jij nog andere bands die dat doen?


mij lijkt het niets... ga je naar een concert voor een vette grunt en rete snel en strakke shit voor je bek, krijg je zeikzang en slowmotion muziek... zucht... nee lijtk mij niets zoals gezegd..

en ja ken wel bands die ieredere keer anders klinken, maar dat komt dan hoofdzakelijk omdat ze zo slecht zijn...


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


Stainthorpe
Usericon van Stainthorpe
Posted 19-07-2006 14:53 by Stainthorpe Profiel van Stainthorpehttp://www.doom-metal.com

quote:
Op 19 juli 2006 14:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Lijkt me wel wat..... de ene fan die beweert dat we een deathmetalband zijn en mot krijgt met de ander die beweert dat we een grungeband zijn waarop ze besluiten samen een concert uit te checken om te kijken wie er gelijk heeft en vervolgens onder de indruk zijn omdat we iedere show weer anders spelen waardoor het nut heeft om meerdere shows achter elkaar te gaan kijken. Is toch ook een vorm van eigen stijl hebben, of ken jij nog andere bands die dat doen?


Denk je dat er een grote markt is voor mensen die helemaal weg zijn van zowel Death metal als Grunge dan?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-07-2006 14:55 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 19 juli 2006 14:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Doe ik toch ook? Ik maak er niets persoonlijks van, ik zeur niet, ik discussieer gewoon mee, en als JIJ dat niet kan hebben moet je mischien maar niet in mijn topic posten.


Ik ga ervan uit dat deze naar mij toe gericht is.

Ik ga het hierbij laten, je vroeg om een onderbouwde mening, die heb ik je gegeven, en de muziek is totaal niet mijn ding.

Ik ga me verder ook niet meer bemoeien met dit topic, veel succes verder met je band.

edit: over je stukje mbt tot grunge en death metal, als je dat lukt en fatsoenlijk opneemt ben ik erg benieuwd hoe het klinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 19-07-2006 14:56]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Father Damian
Usericon van Father Damian
Posted 19-07-2006 15:10 by Father Damian Profiel van Father Damian

quote:
Op 19 juli 2006 14:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Lijkt me wel wat..... de ene fan die beweert dat we een deathmetalband zijn en mot krijgt met de ander die beweert dat we een grungeband zijn waarop ze besluiten samen een concert uit te checken om te kijken wie er gelijk heeft en vervolgens onder de indruk zijn omdat we iedere show weer anders spelen waardoor het nut heeft om meerdere shows achter elkaar te gaan kijken. Is toch ook een vorm van eigen stijl hebben, of ken jij nog andere bands die dat doen?



DE ENE FAN!
EIGEN STIJL?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-07-2006 15:11 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik zeg niks...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2006 15:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 juli 2006 16:53 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Och, ben gewoon te vernieuwend voor jullie hehehehehe.
Wacht maar, over een eeuw vindt iedereen ons de meest geweldige band ooit. lol

edit:effe spelfouten...... anders krijg ik dat ook weer.


Niet met deze zang. Muzikaal is het allemaal wel okee maar de zang bedrft de pret toch echt. denk nu zelf eens.. Zou jullie muziek niet onmiddellijk naar "een hoger plan" worden getild als er een dijk van een zanger(es) (of het nu clean of grunten is) aanwezig zou zijn.
Goed, hetis slechtd mijn mening, veel succes er verder mee!


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 19-07-2006 15:27 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Yo dude... Misty mourning komt, ga je mee?

Nee man, ze spelen samen met zo'n grunge band, ik wacht wel tot ze samen met Ablaze of Cypher staan ofzo.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 19-07-2006 15:28 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Maar ja, een geniale zanger zou cool zijn, weet jij iemand?



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-07-2006 15:32 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Tja. Het is maar wat je onder 'eigen stijl' rekent..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2006 15:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2006 15:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Maar ja, een geniale zanger zou cool zijn, weet jij iemand?


Ja, "dio" maar die zal wel geen tijd hebben. serieus, nee, sorry , maar als je zoekt dan vind je op een gegeven moment iemand. Ik zou dat echt doen als ik jullie was.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 juli 2006 15:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Maar ja, een geniale zanger zou cool zijn, weet jij iemand?
Laat je zanger zingen zoals het lekker zijn bek uit komt en pas daar je muziek op aan .. schijt aan andere bands!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2006 15:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2006 15:43 schreef Jenje het volgende:
Laat je zanger zingen zoals het lekker zijn bek uit komt en pas daar je muziek op aan .. schijt aan andere bands!


ik denk dat dat natuurlijk ook maar ten dele werkt Jenje. Als je gezoon niet kunt zingen, dan is het heel moeilijk om daar fatsoenlijke muziek omheen te schrijven (los van het feit dat je misschien muziek moet gaan schrijven waarvan de stijl je niet aanspreekt). Ik denk zelf dat, als MM een goede cleane zanger vind, die tevens ruig uit de hoek kan komen, dat dat een heel end in de goede richting zal zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Emotieloos en geforceerd zingen komt imho vaak omdat je dan niet "lekker los" bezig bent ...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen