IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Destruction Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2005 0:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2005 0:01 schreef Oud Vuil het volgende:
Haha, wat een anthrax haat.

Ik vond ze toen wel goed, fistful of metal en spreading the disease vond ik echt goed, toen ze uitkwamen. Among the living werd al minder, zeker met dat vreselijke indians. Imitation of life was wel een goed nummer.

Dat "grappige" gedoe, tsja. Dat was jammer.

Gelukkig ben ik niet door anthrax naar punk/hardcore gaan luisteren, dat kwam door metallica, die dat soort shirts droegen.

edit: de eerste sod heerscht. Wát een geluid!


de eerste drie van anthrax vind ik super omdat ze retestrak speelden. maar dat rapgedoe was ik al heel snel beu. en de eerste van SOD is een superklassieker.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 11-07-2005 0:05 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

Dat nieuwe nummer Alliance Of Hellhounds is echt vet!!! ze hadden er op Bang Your Head ontzettend gave performance erbij!!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-07-2005 0:06 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 juli 2005 0:04 schreef attila_de_hun het volgende:
de eerste drie van anthrax vind ik super omdat ze retestrak speelden. maar dat rapgedoe was ik al heel snel beu. en de eerste van SOD is een superklassieker.


Precies!

En op de aardschokdag '87 zuigden ze. Denk ik tenminste. Wat een baggergeluid. Nee, dan metallica en celtic frost en laaz rockit!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-07-2005 0:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

SOD vond ik zeker gaaf toendertijd. Jammer dat Scott Ian daar in zat, maar het was lang niet zo blij als Anthrax toendertijd. Charlie Benante en die andere gast uit Anthrax waar ik de naam van kwijt ben zaten er ook in. Nadat ik de LP van SOD had, hahaha, ik had zelfs SOD als groot rugembleem op mijn spijkerhesje nadat ik die van Venom eraf had gehaald, ben ik ook meer richting hardcore gegaan, Cryptic Slaughter, Napalm Death, DRI, Heresy, Misfits, Terrorizer, Carcass, Unseen Terror, Satanic Malfunctions, Septic Death, Sore Throat, Siege, Extreme Noise Terror, Defecation en van uit de grindcore ben ik weer richting reguliere hardcore gegaan. Muzikaal gezien heb ik best een interessant leven geleid.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2005 0:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2005 0:08 schreef Heiden het volgende:
SOD vond ik zeker gaaf toendertijd. Jammer dat Scott Ian daar in zat, maar het was lang niet zo blij als Anthrax toendertijd. Charlie Benante en die andere gast uit Anthrax waar ik de naam van kwijt ben zaten er ook in. Nadat ik de LP van SOD had, hahaha, ik had zelfs SOD als groot rugembleem op mijn spijkerhesje nadat ik die van Venom eraf had gehaald, ben ik ook meer richting hardcore gegaan, Cryptic Slaughter, Napalm Death, DRI, Heresy, Misfits, Terrorizer, Carcass, Unseen Terror, Satanic Malfunctions, Septic Death, Sore Throat, Siege, Extreme Noise Terror, Defecation en van uit de grindcore ben ik weer richting reguliere hardcore gegaan. Muzikaal gezien heb ik best een interessant leven geleid.


je bedoelt Dan Lilker. Die heeft alleenmaar op de eerste plaat van Anthrax meegedaan en daarn vooral actoef geweest in Nuclear assault en Brutal truth.

aargh, Venom als je eens wist hoe erg ik daar fan van was vroeger. Ik vind hun oude werk nog ongelooflijk hard, lomp. de "jeugd van tegenwoordig" zal dit mogelijk niet erkennen maar zonder Venom had heel de metal er anders uitgezien want vernieuwend waren ze wel.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-07-2005 0:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat ben ik met je eens, Venom was lomp, snel en hard. Belangrijke band, maar dat waren ze allemaal. Neem een van die bands weg en dan had metal waarschijnlijk anders geklonken. Ik vind ook dat hardcore tot op de dag van vandaag zwaar word onderschat in de metalscene. Bands als Slayer en Metallica luisterden voornamelijk naar hardcore en haalden daar hun snelheid en agressie vandaan. Anders was metal nu waarschijnlijk nog muziek van het kaliber Kiss, gespeeld door mensen die geen mate weten te houden met haarlak.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 11-07-2005 0:55 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Ik vind oude Anthrax wel degelijk supergaaf, juist vooral het nummer Indians!

Luister nu naar Poltergeist, waarvan de zanger nog op Cracked brain heeft gezongen. Best aardige thrash, Depression is het album wat nu opstaat. Akkoord, vernieuwend is het niet te noemen, maar toch ook zeker niet slecht!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-07-2005 9:18 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ANTHRAX is een van mijn favoriete oude thrash bands, ze hebben nummers geschreven waar andere bands alleen maar van kunnen dromen!



Orion
Usericon van Orion
Posted 11-07-2005 14:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2005 0:40 schreef Heiden het volgende:
Dat ben ik met je eens, Venom was lomp, snel en hard. Belangrijke band, maar dat waren ze allemaal. Neem een van die bands weg en dan had metal waarschijnlijk anders geklonken. Ik vind ook dat hardcore tot op de dag van vandaag zwaar word onderschat in de metalscene. Bands als Slayer en Metallica luisterden voornamelijk naar hardcore en haalden daar hun snelheid en agressie vandaan. Anders was metal nu waarschijnlijk nog muziek van het kaliber Kiss, gespeeld door mensen die geen mate weten te houden met haarlak.


Aan slayer hoor je idd dat ze hun snelheid/agressie uit de hardcore/punk scene hebben gehaald (black flag D.R.I Agnostic Front Exploited enz enz)
Metallica haalde hun snelheid/agressie dan weer uit de NWOBHM (angel Witch ,Judas Priest, Diamond head, Motorhead)
tsjah hun om de beurt zullen natuurlijk ook wel beinvloed zijn door punk/HC bands.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2005 18:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Heeft iemand de nieuwe Destruction al gehoord?? En zoja, is het wat???


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 13-08-2005 18:34 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Vooral de eerste drie nummers zijn goed, daarn ais het leuk, maar niet zelfde niveau als begn van de plaat, en ze zijn wat meer richting een modern US thrash geluid gegaan (let op: richting, niet precies als). Je zal wel kunnen raden waar ergens een review van de nieuwe Destruction staat Attila


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-08-2005 18:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 18:34 schreef Vampire John het volgende:
Vooral de eerste drie nummers zijn goed, daarn ais het leuk, maar niet zelfde niveau als begn van de plaat, en ze zijn wat meer richting een modern US thrash geluid gegaan (let op: richting, niet precies als). Je zal wel kunnen raden waar ergens een review van de nieuwe Destruction staat Attila


okee ik heb het gelezen en ben nieuwsgierig geworden!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-10-2005 11:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik heb Inventor of Evil gisternacht binnengehaald om te luisteren. En ik vind het best lekker klinken ondanks dat ik geen grote trashfan ben is dit wel een cdtje die ik orgineel zou aanschaffen voor de collectie.
Ik ga destruction even nachecken of ze nog meer platen hebben en zeker blijf ik deze band volgen.

Wat ik dan wel een beetje jammer vind op de plaat is dat er nummer weg faden...dat vind ik persoonlijk een iets van hmm we wisten geen goed einde dus we faden away..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 26-10-2005 12:10 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

ik heb de nieuwe destruction nu ook, maar om eerlijk te zijn vind ik m tegenvallen, heel jammer


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-10-2005 13:26 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb em een paar maanden geleden gereviewd en k vind best een goede plaat! Natuurlijk niet zo goed als de oudere maar het komt toch redelijk in de buurt!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-09-2006 17:09 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Heb eergister Live Discharge aangeschaft. Blij van; heerschding! Lekker veel ouder spul. Nieuwer werk van The Antichrist enz. is natuurlijk ook lekker, maar toch blijven nummers van Infernal Overkill en Eternal Devestation m'n favorieten. ("Curse....the gods!", die gil; geweldig)


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-09-2006 18:00 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 3 september 2006 17:09 schreef Metalhead22 het volgende:
("Curse....the gods!", die gil; geweldig)
*zin in volgende week zin in volgende week!!*


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-09-2006 21:14 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Als ik daar nou eens naartoe kon ja.........maar nee hoor
*baalt...heel erg*


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-05-2007 13:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Haha, LOL:

May 2, 2007 12:18 PM
Subject All incl. Metal Holiday trip with DESTRUCTION!
Body: My dear friends,

strange headline? Right! But we are doin´ this tour next month and we
thought some of you may be interested in a little different holiday trip this year, here are the dates:



11.05.2007 - GER - Essen - TUROCK

12.05.2007 - France - Nancy, Pagney / Chez Paulette with "Insane"

14.05.2007 - France - Toulouse @ Havana with Sabaton + Thunderbolt

15.05.2007 - Spain - Irun (Tunk) - TBC

16.05.2007 - Spain - Vigo, Sala A

17.05.2007 - Spain - Gijon (Sala Albeniz)

18.05.2007 - Spain - El Prat de Llobregat (Metal Circus Fest - La Capsa)

19.05.2007 - Spain - Murcia (El Nuevo Garaje de la Tia Maria)

20.05.2007 - Spain - Madrid (Ritmo y Compás)


As our bus is far to big for us alone, we though we give some people the chance to travel with us. Usually a bed in a luxery tour bus is arround a 100 € a day. But you won´t have to pay that much. We´ll take only 800€ contribution towards expenses! See the list of x-tras included below---->

*a ten days trip in a first class tour bus ( Germany/France/Spain)
*one day stop at the beach in south france and one day at the beach in barcelona (hotel incl. in Barca)
*VIP Backstage Pass for all the shows
*luxery liner bed in the tour bus with the band
*all drinks for free
*all food for free
*special treatment from our tourmanager Alf
*special fan package with special tour shirt, VIP Pass, tour poster, CD and signed items from the band

You can mail to our tourmanger Alf (nopassion@gmx.de or www.myspace.com/nopassion) if you are really interested!

PLEASE ONLY WRITE BACK IF YOU ARE INTERSTED!!!

We only have a max. of 4 beds to give away and we hit the road on may 11th already.


Didn´t you always wanna travel in a tourbus with a REAL Metal band?

Take your chance now - you better be fast... ;--)

France and Spain in May - this will be a fantastic trip!

International valid Passport needed!


Join the trip of your LIFE! ;-)


Cheers!

Your

DESTRUCTION-ADMIN Team!

www.destruction.de



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-05-2007 14:50 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

haha jeetje, hebben ze geen budget meer voor roadies ofzo?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


de laar
Usericon van de laar
Posted 02-05-2007 18:38 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Roadies kosten maar geld.
De echte fans betalen er zelfs voor om spullen te sjouwen.

Dat zo iets al niet veel eerder bedacht is...


KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 09-08-2008 22:44 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht

Nieuw album D.E.V.O.L.U.T.I.O.N.

iemand het al beluisterd?

hopelijk goeie oude duitse thrash zonder zich al te veel aan te trekken van de nieuwere sounds


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-08-2008 22:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2007 13:26 schreef blonde rockgod het volgende:



Didn´t you always wanna travel in a tourbus with a REAL Metal band?





Nou...


Liever niet, nee.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 27-10-2009 20:38 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

'Release From Agony' weer eens uit de kast gehaald....jeugdsentiment (!) die hoes blijft intrigerend


en wat zien ik? Ze komen op tour met Arch Enemy? Eens kijken of Rijssen gaat lukken.


10.10.1942 - 20.11.2011


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-10-2009 20:55 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hele gave hoes en cd ja. Met Arch Enemy spelen ze wat ik weet sowieso in de Melkweg. Helaas is Arch Enemy dan ook headliner.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen