IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Destruction Vorige pagina
BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 11-07-2020 14:07 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2020 13:37 schreef F.Jacobse het volgende:
Alcoholist en ook aan doodgegaan, geloof ik, ja. Niet best.

Ik vond die obsessed by cruelty back in the days zo slecht en niet voor mij dat ik na die plaat nooit meer de moeite heb genomen om die platen die jij noemt te gaan beluisteren. Toen was er nog geen internet en dan had ik echt in de platenzaak moeten vragen of de platenzaakmeneer een van die platen van sodom op de platenspeler wilde leggen en dat heb ik simpelweg nooit gedaan. Nu zou ik heel makkelijk wat kunnen beluisteren via youtube. Misschien doe ik dat vanavond wel even, hehe.

Ik kan me trouwens helemaal niet herinneren dat ik cd's ging luisteren in platenzaken. Alleen vinyl. Wat raar, eigenlijk.





'Persecution Mania' gemist ? Eigenlijk ben ik jaloers op je, dat je nog klassiekers kunt ontdekken in 2020



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-07-2020 14:18 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou ja, misschien vind ik die platen gewoon kut, wie zal het zeggen. Ik vond niet alle thrash uit die tijd goed. Deathrow, Exorcist, Maniac, (even gauw uit het hoofd) ik vond het niets.

Maar ik ga het wel een keer een kans geven.

Ik had dat een jaar of wat geleden met Leviathan's Desire, de ep van protector. Ik heb in die tijd al hun platen gewoon gekocht toen die uitkwamen, maar die ep had ik op de één of andere manier gemist, geen idee waarom. Maar dat is dan wel tof, a blast from the past.

Cd's. De eerste die ik kocht was M.O.D. - surfing M.O.D. 1988 lees ik nu.

Dat ging heel fout, ik dacht dat m'n cd speler niet goed werkte oid. Niet de beste cd om als eerste te kopen:

-"The Movie" (track 1) which is a spoken word story featuring actual songs in between the dialogue for a fake movie.

-"The Sound Track Without The Movie" (tracks 2-8). It is the actual music from the movie separated into tracks and without all the dialogue.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 01-01-2021 13:30 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 03-08-2021 18:24 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen