IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Faithless Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-01-2002 1:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2002 21:46 schreef Zash het volgende:
Wel even mijn hulde aan karnivoor, mijn enige medestander in deze topic


Wel godverredomme.

DIT topic!!!!!!!11!!!!11!!111!!111!1!!!1!!


G.
Usericon van G.
Posted 18-01-2002 2:07 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ik heb faithless nu 2x live gezien en ze zijn werkelijk uit m'n dak...zeker geen gewone popmuziek!!!!!!


G.
Usericon van G.
Posted 18-01-2002 2:10 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2002 20:19 schreef Mutilator het volgende:
Probeer eens:

Underworld, Future sound of London, LTJ Bukem, Roni Size, Orbital, Headrillaz, Metalheadz, Goldie, Grooverider, Square Pusher, Amon Tobin etc. etc.


Wat een verschrikkelijke slechte vergelijking Dit heeft allemaal helemaal niets met faithless te maken. Bovendien bijna alles van wat je hier opnoemt heb ik live gezien en niets haalt het bij faitless live!!!1


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-01-2002 2:11 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik heb echt een hekel aan die zanger. Een prototype van iemand die niet kan zingen, maar doordat dat in dat genre niet hoeft, is hij toch goed

heb ik toch liever mensen die daadwerkelijk moeite doen voor een nummer


Zash
Usericon van Zash
Posted 19-01-2002 19:47 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2002 2:11 schreef Bintmeister het volgende:
ik heb echt een hekel aan die zanger. Een prototype van iemand die niet kan zingen, maar doordat dat in dat genre niet hoeft, is hij toch goed

heb ik toch liever mensen die daadwerkelijk moeite doen voor een nummer


, en nu ff duidelijkheid


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2002 20:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2002 2:10 schreef G. het volgende:
Wat een verschrikkelijke slechte vergelijking Dit heeft allemaal helemaal niets met faithless te maken. Bovendien bijna alles van wat je hier opnoemt heb ik live gezien en niets haalt het bij faitless live!!!


Veeeeeeeel te veel eer!!! Alle namen die ik heb genoemd zijn eigenzinniger, avontuurlijker en simpelweg muzikaler!!!! (Maar wel vanuit de dance hoek: hier ligt de vergelijking)
Ik heb het niet over live optredens: ik redeneer naar muziek van cd en alle namen heb ik gecheckt!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-01-2002 9:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 19-01-2002 20:35 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Tsja het is een redelijke band maar toch ben en blijf ik een liefhebber van hard en duister net als de meeste mensen hier


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 19-01-2002 21:02 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik vind ze kut.. ze zingen " THIS IS MY CHURCH"


Godverdommen..


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-01-2002 22:04 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik vind het kut, dat ligt niet aan het genre ofzo, maar ik kan er gewoon niks aan horen wat mij aanspreekt.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 21-01-2002 19:54 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ik vind Faithless ook wel aardig maar ik vind The Prodigy helemaal GEWELDIG!!!! Underworld...dat liedje uit Trainspotting is leuk....


I spy with my little and verrry evil eye.....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-01-2002 19:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 januari 2002 21:02 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ik vind ze kut.. ze zingen " THIS IS MY CHURCH"


kleuter... probeer eens verder te kijken...


Je moeder.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 21-01-2002 19:58 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 19:57 schreef karnivoor het volgende:
kleuter... probeer eens verder te kijken...


En alweer mee eens!!!!!!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Zash
Usericon van Zash
Posted 24-01-2002 20:54 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2002 21:02 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ik vind ze kut.. ze zingen " THIS IS MY CHURCH"




Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 17:15 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Insomia blijft gewoon vet. Wazige clip joh


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-06-2003 17:32 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ik vind faithless zeer goed! lekker chillen op zijn tijd is niet verkeerd! Je moet ze eens live gaan aanschouwen! nog veel beter! en een sfeeertje joh als je met 50.000 man staat op en neer te springen! super cool!

(kgeloof dat ze als headliner op pinkpop stonden 3 jaar terug en toen werd er zo heftig gesprongen door het gehel publiek dat er seismische metingen werden waargenomen, een kleine aardbeving dus!)


I Find That I Am Not There...


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 17:34 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 23 juni 2003 17:32 schreef rvanderholst het volgende:
ik vind faithless zeer goed! lekker chillen op zijn tijd is niet verkeerd! Je moet ze eens live gaan aanschouwen! nog veel beter! en een sfeeertje joh als je met 50.000 man staat op en neer te springen! super cool!

dat was vorig jaar


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-06-2003 17:36 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Faithless vind ik ook leuk! En het kan me niks schelen of het "true" is of niet. Insomnia is erg lekker inderdaad, maar God is a DJ is ook goed te luisteren.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 23-06-2003 17:36 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Rui op met die band man


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-06-2003 17:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het feit dat ze 'This is my church, this is where I heal my wounds" zingen zit me ook niet helemaal lekker nee

En het gestamp in de muziek trouwens ook niet ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-06-2003 17:37 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 17:36 schreef Heer Krieg het volgende:
Rui op met die band man


dat is weer een heerlijke reactie van heer krieg waar je erg veel mee kunt..bedankt joh!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-06-2003 17:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 17:36 schreef Heer Krieg het volgende:
Rui op met die band man

ieder zo zijn smaak he, meneertje krieg!


I Find That I Am Not There...


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 17:39 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 23 juni 2003 17:36 schreef Heer Krieg het volgende:
Rui op met die band man
*offtopic --> DUDE WORD JIJ NOU NIET HELEMAAL GESTOORD VAN AL JE KRITIEK, JE ZINLOSE OPMERKINGEN EN JE EEUWIGE GEZEIK????

Sorry ik kon het niet laten. Wel ff wat stoom afgeblazen. Dank Krieg


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 23-06-2003 17:41 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht



Ik dacht dat dit een M...l forum was

Het is nie hatelijk bedoeld.

Maar deze band hoort nu eenmaal op het Pinkpop-forum thuis


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-06-2003 17:43 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 23 juni 2003 17:41 schreef Heer Krieg het volgende:
Ik dacht dat dit een M...l forum was

Het is nie hatelijk bedoeld.

Maar deze band hoort nu eenmaal op het Pinkpop-forum thuis
Het is je vergeven . Maar probeer gewoon eens wat positiever te zijn..(hoor mij nou )


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 23-06-2003 17:50 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 17:43 schreef Possessedpacman het volgende:
Het is je vergeven . Maar probeer gewoon eens wat positiever te zijn..(hoor mij nou )


Man trek het je niet aan wat ik zeg

Je moet toch zelf weten wat je mooi vind

Ik vind het niet mooi, voldoende dus om die band op te laten ruien want dit is een Metal-forum toch

Ik ben best wel positief hoor
Deze band had ik toevallig vorig jaar nog aan het werk gezien op Pinkpop. Bijna iedereen vloog me aan omdat ik een metalshirt aanhad en nie meedee. Bijna iedereen sprong en danste.
Twee uur later begon Rammstein en toen gingen die zelfde gasjes headbangen dat was wel even lachen.

Headbangen op Rammstein met Faithless shirts

Dansen op Faithless met Rammstein shirts



[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 23-06-2003 17:56]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen