IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Faithless Vorige pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-06-2003 18:01 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik was daar ook aanwezig. Ik stond helemaal achteraan en vond het wel heel indrukwekkend om te zien hoe faithless bijna iedereen mee kreeg..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-06-2003 10:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik ook, had kippevel over m'n armen en stond echt van een afstand te genieten hoe al die mensen helemaal uit hun dak gingen.

Ik ben een Faithless fan, en ik kom er eerlijk voor uit , The Garden is een mooi nummer, maar niet het enige mooie nummer wat ze gemaakt hebben.

En trouwens, wie ook zei dat Maxi Jazz (ja, zo heet de frontman), niet kan zingen... bij heel veel nummers vertelt ie meer een verhaal, doet me af en toe een beetje rap-achtig aan, maar omdat zijn woordenschat wat uitgebreider is dan de gemiddelde Box/Tmf/Mtv rapper klinkt het tenminste als een soortement van gedicht i.p.v. van hersenloos gepoch en geschreeuw.

Voor al die hersenloze "dit is een metal forum" roepers... dit is een algemeen muziek forum, dus lekker

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 24-06-2003 10:54]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-06-2003 10:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 10:52 schreef Phriar het volgende:
Ik ook, had kippevel over m'n armen en stond echt van een afstand te genieten hoe al die mensen helemaal uit hun dak gingen.

Ik ben een Faithless fan, en ik kom er eerlijk voor uit , The Garden is een mooi nummer, maar niet het enige mooie nummer wat ze gemaakt hebben.

En trouwens, wie ook zei dat Maxi Jazz (ja, zo heet de frontman), niet kan zingen... bij heel veel nummers vertelt ie meer een verhaal, doet me af en toe een beetje rap-achtig aan, maar omdat zijn woordenschat wat uitgebreider is dan de gemiddelde Box/Tmf/Mtv rapper klinkt het tenminste als een soortement van gedicht i.p.v. van hersenloos gepoch en geschreeuw.

en... p.s. op al die "dit is een metal forum"-kortzichtigen, dit is een muziek algemeen forum, dus .

Hier sluit ik me volledig bij aan!!

ook hun meesterwerkje Outrospective vind ik geweldig!


I Find That I Am Not There...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-07-2008 10:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Heb nu Sunday 8PM binnen, vandaag komen ook Reverence en Outrospective binnen.

Faithless is gaaaaaf.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-07-2008 21:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Indeed, een van de weinige (dans) acts die ik trek. Was vroeger een van mijn favoriete bands, en luister er nog wel eens naar.



SQT
Usericon van SQT
Posted 12-07-2008 16:55 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik heb Faithless geloof ik vorig jaar live gezien in Amsterdam, dankzij mijn pa die er om een of andere reden heen wilde. Meer dan fantastisch!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen