IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Vanavond 10 sept. SBS 6 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 0:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het was een neger! Dat viel mij op
En de ouders waren blank, dat was op zijn minst dubieus

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 0:49]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 11-09-2006 0:51 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 0:49 schreef spectre het volgende:
Het was een neger! Dat viel mij op
En de ouders waren blank, dat was op zijn minst dubieus



Het was vast een satanskind, die zijn altijd zwart.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Blurgh, ik haat dat volk dat negers adopteert enzo. Geitewollen sokken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2006 1:07 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Voor een dertienjarig kereltje kwam 'ie nog aardig welbespraakt over, vooral aangezien Engels niet z'n moedertaal is, en hij nam zichzelf niet te serieus. Nee, dat knaapje is stukken beter dan die sneue slayer roepende, bierdrinkende dwazen die alleen maar moeten 'heerschen' en 'headbangen' die je op dat beeldmateriaal bij festivals zag.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:07 schreef nuclearwarfare het volgende:
Voor een dertienjarig kereltje kwam 'ie nog aardig welbespraakt over, vooral aangezien Engels niet z'n moedertaal is, en hij nam zichzelf niet te serieus. Nee, dat knaapje is stukken beter dan die sneue slayer roepende, bierdrinkende dwazen die alleen maar moeten 'heerschen' en 'headbangen' die je op dat beeldmateriaal bij festivals zag.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies
Die ma heerst trouwens ook flink, ondanks wat Heidon claimt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:08 schreef spectre het volgende:
Precies
Die ma heerst trouwens ook flink, ondanks wat Heidon claimt

Inderdaad, precies de goede pedagogische instelling!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-09-2006 1:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Rijpe vrouwen heersen.


Fuck the world and fuck you


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:11 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik denk dat een heleboel 'laat-opblijvende-en-SBS6-kijkende-papa's en mama's-van-metalliefhebbende-tieners' zich vanavond helemaal de tering zijn geschrokken.

Maar fijn dat het zelfs 'wetenschappelijk' bewezen blijkt dat niet de heavy metal muziek kinderen naar de klote helpt, maar andere factoren .

Edit: En die ma was idd stoer ja, lekker nuchter .

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-09-2006 1:12]


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Daar gaat mijn image


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:11 schreef Immortella het volgende:
Ik denk dat een heleboel 'laat-opblijvende-en-SBS6-kijkende-papa's en mama's-van-metalliefhebbende-tieners' zich vanavond helemaal de tering zijn geschrokken.

Maar fijn dat het zelfs 'wetenschappelijk' bewezen blijkt dat niet de heavy metal muziek kinderen naar de klote helpt, maar andere factoren .

Ach, metal is gewoon een van de vele zaken waarmee ouders en opvoeders mooi de schuld ergens anders kunnen plaatsen. Overigens klopt het mijns inziens wel volledig dat metal een kind wat de aanleg al heeft kan laten ontsporen. Ik zou het ook in de gaten gaan houden als mijn (nog niet bestaande) kind opeens naar metal zou luisteren en te veel over satanisme begint te babbelen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind de neiging naar NS een stuk gevaarlijker dan Satan binnen metal.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:15 schreef spectre het volgende:
Ik vind de neiging naar NS een stuk gevaarlijker dan Satan binnen metal.

Goed punt. Nog een reden om het in de gaten te houden

Ik bedoelde dan ook niet zozeer Satan, maar het daarbij komende gevoel wat die Italiaanse leipo's hebben uitgedragen/uitgevoerd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:07 schreef nuclearwarfare het volgende:
Voor een dertienjarig kereltje kwam 'ie nog aardig welbespraakt over, vooral aangezien Engels niet z'n moedertaal is, en hij nam zichzelf niet te serieus. Nee, dat knaapje is stukken beter dan die sneue slayer roepende, bierdrinkende dwazen die alleen maar moeten 'heerschen' en 'headbangen' die je op dat beeldmateriaal bij festivals zag.


Ik wil eerst wel eens zien of zo'n over het paard getild kutknaapje het langer kan volhouden dan tot zijn zestiende. Ik geef hem weinig kans.
Dan ben ik liever een sneue, Slayer roepende, bierdrinkende dwaas die alleen maar moet 'heerschen' en 'headbangen'.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

*proest*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:15 schreef spectre het volgende:
Ik vind de neiging naar NS een stuk gevaarlijker dan Satan binnen metal.


*Agree*


@Zelthor: Inderdaad, ik zou ws. hetzelfde doen bij mijn (tevens nog niet geboren) kind. Metal luisteren, prima. Maar al te raren dingen doen/zeggen, dat zou ik toch in de gaten gaan houden.

En, mijn ouders weten intussen gelukkig beter, maar als zij deze (of soortgelijke) documentaires hadden gezien toen ik 12/13 was en flink met death/black metal luisteren begon, waren ze ook wel ff geschrokken denk ik . Aangezien het in het dorp waar ik vandaan kwam nou niet echt aan de orde van de dag was om zwartgeklede mensen met spikes en bloederige teksten op de shirts te zien lopen.

Ik denk dat het voor heel wat ouders (zeker de niet zo ruimdenkende) een schok kan zijn.


..."Hate can only create more hate"...


McKillem
Feuerschwanz
Usericon van McKillem
Posted 11-09-2006 1:20 by McKillem Wijzig reactieProfiel van McKillemQuote dit berichthttp://www.kevindebie.nl

quote:
Op 11 september 2006 1:13 schreef ZelThoR het volgende:
Ach, metal is gewoon een van de vele zaken waarmee ouders en opvoeders mooi de schuld ergens anders kunnen plaatsen. Overigens klopt het mijns inziens wel volledig dat metal een kind wat de aanleg al heeft kan laten ontsporen. Ik zou het ook in de gaten gaan houden als mijn (nog niet bestaande) kind opeens naar metal zou luisteren en te veel over satanisme begint te babbelen.


Ik vind/denk niet dat metal specifiek een trigger is voor mensen met een verminderde mentale stabiliteit.
Dit kan net zo goed getriggerd worden door bijvoorbeeld een nieuwsbericht over de zoveelste bomaanslag in bagdad.

Correct me if im wrong

Derhalve kan je metal niets, maar dan ook helemaal _niets_ verwijten. Hetgeen wat dus wel gebeurd...
Majah doorgaans wel door mensen die niet verder kijken dan hun neus lang (of de bijbel dik) is dus daar kan ik ook niet echt om rauwen als ik heel eerlijk ben.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

@Immo:
quote:
Op 11 september 2006 1:20 schreef McKillem het volgende:
Ik vind/denk niet dat metal specifiek een trigger is voor mensen met een verminderde mentale stabiliteit.
Dit kan net zo goed getriggerd worden door bijvoorbeeld een nieuwsbericht over de zoveelste bomaanslag in bagdad.

Correct me if im wrong

Derhalve kan je metal niets, maar dan ook helemaal _niets_ verwijten. Hetgeen wat dus wel gebeurd...
Majah doorgaans wel door mensen die niet verder kijken dan hun neus lang (of de bijbel dik) is dus daar kan ik ook niet echt om rauwen als ik heel eerlijk ben.

Dat kun je dus wel!

Dat het "net zo goed" door iets anders getriggerd kan worden doet niets af aan het feit dat metal dus een slechte invloed kan hebben. Daarbij neem ik aan dat ook jij meer vervoerd raakt van metal dan van een nieuwsbericht


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2006 1:23 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:17 schreef Heiden het volgende:
Ik wil eerst wel eens zien of zo'n over het paard getild kutknaapje het langer kan volhouden dan tot zijn zestiende. Ik geef hem weinig kans.
Dan ben ik liever een sneue, Slayer roepende, bierdrinkende dwaas die alleen maar moet 'heerschen' en 'headbangen'.


Oke, dan ga ik wel chillen met de 'neger'.

Even serieus, dat huis van die 'neger' en z'n familie is een discussieplatform voor intellectuelen vergeleken met het gemiddelde niveau op een metalfestival.. krijg al plaatsvervangende schaamte als ik naar die hersendode idioten kijk die met hun tong uit hun muil lopen te gillen als een peuter van 3.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mijn god kevin, er moeten toch mensen headbangen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik begrijp niet waar dat "over het paard getild" vandaan komt. Ik zag een uiterst bescheiden jongentje met een mooie dosis zelfkennis en intelligentie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-09-2006 1:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:15 schreef spectre het volgende:
Ik vind de neiging naar NS een stuk gevaarlijker dan Satan binnen metal.


Mooie ontwikkeling toch? Ik vind het veel gevaarlijker als het niet zou gebeuren en men vrolijk blijft verdergrappen over Satan en Lucifer.
De mensheid staat op het randje van gigantische rassenoorlogen en we leven in tijden van belangrijke keuzes en polarisatie. Mensen moeten langzaam hun kant gaan kiezen want straks gaat het los.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-09-2006 1:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@ Z: psst.. neger

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-09-2006 1:27]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


McKillem
Feuerschwanz
Usericon van McKillem
Posted 11-09-2006 1:28 by McKillem Wijzig reactieProfiel van McKillemQuote dit berichthttp://www.kevindebie.nl

quote:
Op 11 september 2006 1:22 schreef ZelThoR het volgende:
@Immo:

Dat kun je dus wel!

Dat het "net zo goed" door iets anders getriggerd kan worden doet niets af aan het feit dat metal dus een slechte invloed kan hebben. Daarbij neem ik aan dat ook jij meer vervoerd raakt van metal dan van een nieuwsbericht


Ik denk dat ik moet rectificeren. Post is inderdaad ietwat tegenstrijdig.
Het zou inderdaad kunnen, wat ik eigenlijk probeer te benadrukken is dat er meer is dan metal wat mensen door kan laten draaien.
Ik zie echter dat daar bijna nooit aandacht aan geschonken word.
Metal is hard dus is het _de_ reden dat mensen doordraaien.
Daar vind ik gewoon geen zak van kloppen

Edit:

In dat perspectief vind ik dat metal dus niets te verwijten valt.

[Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 1:29]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:27 schreef spectre het volgende:
@ Z: psst.. neger

Je bent zelf een neger! Met je wiet!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen