IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Docu's en andere non-fiction films. Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 03-03-2019 13:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2019 16:51 schreef Fusion het volgende:
Wil m ook toch wel eens zien.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-03-2019 16:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2019 10:51 schreef Bub het volgende:
Het net. Even zoeken.



Ik doe niet meer aan torrent, maar even wachten dan.


... hoe de hazen lopen ...


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 03-03-2019 17:15 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Misschien is een kratje bier mee en bij Bub gaan kijken een optie.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-03-2019 3:42 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

nvm

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 04-03-2019 10:27]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-03-2019 20:49 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-03-2019 9:17 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 2 maart 2019 0:13 schreef Ethereal het volgende:
Nu bezig met Making A Murderer. Over surrealistisch gesproken... Pas 4 afleveringen onderweg maar te bizar voor woorden. Verhaal is vast bekend, maar tot zover dikke aanrader.


5 dagen en 15 afleveringen verder, volgens mij nog nooit in zo'n vaart door een serie heen geknald. Vanavond seizoensfinale van het tweede seizoen kijken. Wat de fok, echt een bizar verhaal.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-03-2019 9:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



BLACKHEARTS follows three black metal diehard fans from Colombia, Iran and Greece as they risk their life, end up in jail and sell their soul to Satan as they pursue the dream of bringing their band to the unholy birthplace of black metal — Norway.

Balanceert een beetje op de rand van de "cringe" soms. Vooral die Colombianen met hun Satanische rituelen en de "toevallig geplande" onmoeting met Nocturno Culto en die gast uit Iran.



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-03-2019 9:55 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 7 maart 2019 9:43 schreef Count Usher het volgende:


BLACKHEARTS follows three black metal diehard fans from Colombia, Iran and Greece as they risk their life, end up in jail and sell their soul to Satan as they pursue the dream of bringing their band to the unholy birthplace of black metal — Norway.

Balanceert een beetje op de rand van de "cringe" soms. Vooral die Colombianen met hun Satanische rituelen en de "toevallig geplande" onmoeting met Nocturno Culto en die gast uit Iran.





Hehehe, dat laatste shot in die trailer

Lijkt me verder, op die overdreven zaken na idd, wel eens het kijken waard, thanks!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-03-2019 10:00 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

4 uur eenzijdige getuigenissen van twee kerels die als kind seksueel misbruikt zouden zijn door ze king of pop was wat te veel van het goede voor mij. Uiteindelijk even in slaap gevallen, maar wel de nodige vetzakkerij aanhoord. Omdat Jackson zo'n suikerzoet popicoon is/was, is de val des te harder en dieper. Maar daarvoor ga ik zijn muziek nog niet minder goed vinden. Uiteindelijk was hij duidelijk ook een zeer eenzaam, ongelukkig mens.

(die gloeiende vinger krijgt nu wel een andere connotatie)



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-03-2019 10:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik snap ook niet dat mensen nu opeens zijn muziek niet meer draaien door deze documentaire. Er zijn in de afgelopen 30 jaar genoeg aanwijzingen geweest dat de man pedo was, maar op basis van deze eenzijdige docu een oordeel vellen is ronduit debiel. Journalistiek stelde dit niks voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-03-2019 10:16]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2019 13:05 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik draai al jaren met veel plezier de muziek van Gary Glitter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-03-2019 13:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2019 13:05 schreef bastianus het volgende:
Ik draai al jaren met veel plezier de muziek van Gary Glitter.


Over misdaden gesproken.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-03-2019 14:34 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 11 maart 2019 10:00 schreef PandroidJack het volgende:
4 uur eenzijdige getuigenissen van twee kerels die als kind seksueel misbruikt zouden zijn door ze king of pop was wat te veel van het goede voor mij. Uiteindelijk even in slaap gevallen, maar wel de nodige vetzakkerij aanhoord. Omdat Jackson zo'n suikerzoet popicoon is/was, is de val des te harder en dieper. Maar daarvoor ga ik zijn muziek nog niet minder goed vinden. Uiteindelijk was hij duidelijk ook een zeer eenzaam, ongelukkig mens.

(die gloeiende vinger krijgt nu wel een andere connotatie)




Heb de eerste helft gekeken en als ik heel eerlijk ben was ik niet echt onder de indruk. 10 jaar FBI-onderzoek met camera's, getuigenissen en een onschuldig-verklaring op 14 (!) punten tegenover twee volgens-velen-niet-geheel-betrouwbare slachtoffers.

Zie bijvoorbeeld https://www.reddit.com/r/MichaelJackson/comments/ay42cx/a_condensed_version_of_the_major_credibility/

Dat het een verknipte geest (of excentrieke kerel, hoe je het ook wil noemen) was moge duidelijk zijn, maar deze documentaire overtuigde me absoluut niet. Eerder makkelijk scoren met schokkende verhalen zonder enig bewijs.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-03-2019 13:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2019 14:34 schreef Ethereal het volgende:
Heb de eerste helft gekeken en als ik heel eerlijk ben was ik niet echt onder de indruk. 10 jaar FBI-onderzoek met camera's, getuigenissen en een onschuldig-verklaring op 14 (!) punten tegenover twee volgens-velen-niet-geheel-betrouwbare slachtoffers.

Zie bijvoorbeeld https://www.reddit.com/r/MichaelJackson/comments/ay42cx/a_condensed_version_of_the_major_credibility/

Dat het een verknipte geest (of excentrieke kerel, hoe je het ook wil noemen) was moge duidelijk zijn, maar deze documentaire overtuigde me absoluut niet. Eerder makkelijk scoren met schokkende verhalen zonder enig bewijs.


Ik heb gisteravond deel 1 gekeken. Journalistiek eenzijdig ja, maar ik vind het wel authentiek overkomen. Dat het verklaringen zijn van twee vermeende slachtoffers die tot in de kleinste details gelijkenissen vertonen helpt daar ook bij.


... hoe de hazen lopen ...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-03-2019 10:57 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De cherubijntjes zullen het in ieder geval geweten hebben nu.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-03-2019 11:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ben halverwege die Lords of Chaos film, best goed gedaan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2019 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Michael Jackson ook gezien.

Natuuurlijk is hij een vettig manneke.
Natuurlijk moeten die ouders (met name de moeders) afgetuigd worden omdat ze hun kind vrijwillig lieten slapen met een oudere man.

En ja, gezond was dat niet voor die kinderen, al dat seksgedoe. Vooral mentaal en emotioneel dan, op latere leeftijd. Ik had eerlijk gezegd wel zoiets van "als je op je achtste danst als Michael Jackson, dan ben je gewoon homo, en Michael had de mentale en emotionele leeftijd van een achtjarige, dus eigenlijk was het gewoon lekker prutsen voor die mannetjes zoals veel kinderen doen onder elkaar". Dus in hoeverre hebben die getuigen door de media-aandacht en de criminalisering van de feiten gene trauma opgelopen? Je bent soms maar slachtoffer als de daden omschreven worden als misbruik.

Veel te kort door de bocht natuurlijk en wellicht te bot voor woorden, maar toch.

En MJ was gewoon een fucking creep. En zijn muziek? The Girl is mine ed klinken eveneens fucked up.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-03-2019 13:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

of Beat It, tja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-03-2019 13:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

don't stop 'till you get enough...


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2019 13:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2019 13:13 schreef spectre het volgende:
of Beat It, tja


:')


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-03-2019 14:00 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

No, that's ignorant.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-03-2019 14:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 maart 2019 11:03 schreef spectre het volgende:
Ben halverwege die Lords of Chaos film, best goed gedaan


Heb hem in twee stukken gekeken, gisteren de tweede helft. Inderdaad best goed gedaan. Natuurlijk ken je de verhalen al en natuurlijk kloppen er dingen niet of zijn ze geromantiseerd, maar als film is hij zeker onderhoudend.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-03-2019 14:08 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 maart 2019 12:51 schreef Hypnos het volgende:
Natuuurlijk is hij een vettig manneke.


Zo dik was 'ie nou toch ook niet?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2019 14:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vet was ie niet nee.
vettig wel.
iets met glibberigheid.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-03-2019 14:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2019 14:07 schreef Ralph het volgende:
Natuurlijk ken je de verhalen al en natuurlijk kloppen er dingen niet of zijn ze geromantiseerd, maar als film is hij zeker onderhoudend.


Tuurlijk, maar dat is altijd zo.. bij elke biopic. Denk dat het nog redelijk dicht bij de waarheid zit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen