IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting 9 december 2006 - deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-12-2006 20:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat een feestje gisteren. In tegenstelling tot mijn planning ben ik helaas toch kanonnezat geworden. Voor het eerst ook dat ik eens met veel ZM'ers heb heouwehoerd
Van bandjes heb ik het volgende gezien:
AETERNUS: erg gaaf maar alleen jammer dat het geluid TE hard stond. Jammer dat de band alweer zo vroeg weg moest...(ze hadden later die avond nog een optreden staan in Duitsland). In ieder geval een hoogtepunt voor mij, dit optreden.
ANCIENT RITES: slechts enkele minuten van gezien helaas...kwam teveel bekenden tegen haha
NECROPHOBIC: erg gaaf hoewel ik dit optreden al niet meer geheel op waarde kon schatten door overmatig geconsumeer van gerstenat haha...maar voor mij, in die dronken staat, vond ik het erg goed.
ANATHEMA: magistraal!!! Geweldig om ze weer live gezien te hebben...jammer dat ik te dronken was om goede fotoos te maken...allemaal mislukt dus hehe. Maar in ieder geval een erg gaaf optreden met een zeer goede setlist...hoewel ik "Comfortable numb" ook graag had gehoord.

Verder niks van bands gezien, teveel geouwehoerd en gezopen hehehe. Al met al een zeer geslaagd zaterdagje metal. Komend jaar weer


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-12-2006 20:48]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 20:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

koen is wel lekker van het rellen de laatste tijd zeg hehe


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-12-2006 20:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat ziet dat wijf van Arch Enemy er trouwens belabberd uit op die foto op de voorgaande pagina...snap niet dat hele volksstammen metalheads hier op geilen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 20:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

het is uberhaupt een vrouw, dat zal het zijn


Je moeder.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2006 20:50 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:40 schreef Domicella het volgende:
Namens Koen heb ik het volgende te melden:

Deze gozer heeft meerdere waarschuwing van Koen en andere mensen gehad, deze werden genegeerd en hij ging gewoon door met zich zwaar te misdragen en heeft hierbij Koen zijn gezicht open gekrabt. Koen was het zeer eens met Trevoc en heeft hem daarna een knal voor zijn bek gegeven en helaas heeft hij hierbij Trevoc schampt.



De klap was heel erg raak, omdat meneer idd huilend weg liep en er zelfs geruchten gingen dat meneer een gebroken neus had ...



Waren die krassen op Koen's gezicht van die gast?!


Subtiel kamerolifantje


Domicella
Usericon van Domicella
Posted 10-12-2006 20:52 by Domicella Wijzig reactieProfiel van DomicellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:50 schreef stigma het volgende:
Waren die krassen op Koen's gezicht van die gast?!


Correct!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 20:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oeh oeh meer details van elkaar meppende mannen, spannunnnnnd!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2006 20:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:52 schreef Domicella het volgende:
Correct!!
Wat een retard! Dat waren flinke krabben!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-12-2006 20:55]


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 20:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:55 schreef stigma het volgende:
Wat een retard! Dat waren flinke krabben!


Als het fiks open lag (met bloed en ontvelt enzo) krijg je er prachtige rode langdurige littekens van, voor vermindering hiervan.. calendulan creme gebruiken.

Anyway, volgend jaar hopelijk weer een heerschende editie!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-12-2006 20:58]


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2006 20:58 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Calendulan...je lijkt mn ma wel.

Maar littekens zijn vet metal!


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 20:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:58 schreef stigma het volgende:
Calendulan...je lijkt mn ma wel.

Maar littekens zijn vet metal!


Hehe werkt serieus goed, uit ervaring.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 20:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

scarface


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 21:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:59 schreef karnivoor het volgende:
scarface


Gewoon daar baardhaar kweken..


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 10-12-2006 21:00 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:58 schreef stigma het volgende:
Calendulan...je lijkt mn ma wel.

Maar littekens zijn vet metal!


ik heb er een in m'n onderrug, komt bruin spul uit. erg smerig




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2006 21:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tenzij het op zn voorhoofd was


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-12-2006 21:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

ff laatste update voor mayo betreffende XXL na concerten.

Arnhem Metal Meeting. ---> Stortebeker -----> Hotel Bosch -----> Station in een toestand gelijkend aan die in Rijssen vorige week maar dit keer zonder . Ergens daar tussenin mijn slaapplek voor die nacht kwijt geraakt.

Aldaar 2 uur geslapen onder in de redelijk verwarmde parkeer garage (Tip). Half Negen thuis en lekker mijn bed in gekropen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 21:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:00 schreef Bonnie het volgende:
ik heb er een in m'n onderrug, komt bruin spul uit. erg smerig


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 21:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:00 schreef XXL het volgende:
ff laatste update voor mayo betreffende XXL na concerten.

Arnhem Metal Meeting. ---> Stortebeker -----> Hotel Bosch -----> Station in een toestand gelijkend aan die in Rijssen vorige week maar dit keer zonder . Ergens daar tussenin mijn slaapplek voor die nacht kwijt geraakt.

Aldaar 2 uur geslapen onder in de redelijk verwarmde parkeer garage (Tip). Half Negen thuis en lekker mijn bed in gekropen.


Ik ben trots op je XXL.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2006 21:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 21:00 schreef karnivoor het volgende:
tenzij het op zn voorhoofd was


Gewoon kweken, harstikke sexy joh.

quote:
Op 10 december 2006 21:00 schreef Bonnie het volgende:
ik heb er een in m'n onderrug, komt bruin spul uit. erg smerig


Bonnie, dat is je onderrug niet.. dat is je poepgaatje. Tijdig naar toilet en goed afvegen will do..


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 10-12-2006 21:35 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Godver, wat was het gisteren weer een gezellige dag!

Thronar was wel leuk, al was het niet helemaal mijn ding...

Flesh Made Sin was weer ongelooflijk vet! Ik heb nog steeds last van mijn nek en stem van FMS

Moonsorrow was ook niet mijn ding, maar het was wel erg grappig om samen met Moordlustige Hamster de rondedans te doen

Skyforger was leuk, maar jammer dat het geluid zo ongelooflijk slecht was dat ik gewoon na twee nummers weer weggegaan ben...

Tankard was zoals verwacht geweldig. Ik heb me kostelijk geamuseerd de eerste twee nummers... Daarna vond iemand het nodig om mijn (kapotte) enkel te vertrappen waardoor ik met veel pijn de zaal uitgelopen ben omvervolgens even later aan de zijkant te staan.

Helaas ben ik na Tankard naar huis gegaan vanwege mijn enkel, maar ik heb desalniettemin een leuke dag gehad.

Ook nog erg veel ZM-ers gezien en gesproken trouwens... Ik ga geen namen noemen (Audio)...


FREEZE


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 10-12-2006 21:54 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 10 december 2006 20:37 schreef Mutilator het volgende:
Hmm...voor een battle metal band moet hij dus nog wel ff leren mikken
Was het muzikaal nog wat?

Muzikaal gezien vond ik het geweldig, de sfeer was na afloop van dit incident dan ook weer erg goed



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-12-2006 22:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het geluid was enkel op het kelderpodium goed te noemen. In de beide grote zalen was het een drama met enkel Moonsorrow als positieve uitschieter. Optredens van Aeternus, Necrophobic en Melechesh kwamen hierdoor maar erg matig uit de verf.

Verder veel bekenden en veel gezelligheid dus ik heb me uitstekend vermaakt



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-12-2006 22:04 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Weet je zeker dat je in het Musis Sacrum stond?


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-12-2006 22:07 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 22:04 schreef Iskariot het volgende:
Weet je zeker dat je in het Musis Sacrum stond?


Dat vroeg ik me ook al af. Het geluid in beide grote zalen stond over het algemeen veel te hard, maar in die kelder was de kwaliteit van het geluid gewoon beroerd!


Op je knie en pijp voor genade!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-12-2006 22:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 17:11 schreef varanus het volgende:
Wat een feest. Voor het eerst sinds tijden gekotst van de drank. Kutjagermeister ghehe. Ancient Rites en Anathema waren heersch. En Heerenveen gaan roepen in een nachtbus vol dronken vitesse fans die onderling al ruzie hadden, was niet slim. Tegels door de ramen, drie politieauto's derbij, ja, dat was feest En Stortebeker heerscht!! Verder teringveel bekenden gezien, en mee gezopen
En in de MacDonalds vonden ze ons niet zo lief


Gast

Te gek hehe.

Tjonge ik zit nog steeds na te genieten van gister. Anathema was voor mij wel de band van de dag. Kippevel tot en met, Anathema wordt de komende weken hier grijsgedraaid!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen