IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting 9 december 2006 - deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 10-12-2006 17:20 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Haha, wat een orange grip heeft Günther daar


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 10-12-2006 17:31 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Was zeker de moeite waard gisteren.


Thronar
Absoluut niet mijn ding en kon me dus ook niet echt boeien

Aeternus
Een woord : KUT. Ongeinspireerde meuk met de zanger als absolute genadeslag.

Flesh made sin
Lekker livebandje, lekker beuken. Eerste leuke band van de dag.

Melechesh
Geni-modderfukking-aal. Roste live minstens even hard als op plaat. Zwaar uit mijn dak gegaan.

Pungent Stench
En met deze mannen ging het feestje lekker door. Ook hier was het genieten in de pit, bij deze enthousiaste liveband. Samen met Melechesh band van de dag.

Moonsorrow
Half nummer van gekeken en dat vond ik niet boeiend genoeg om te blijven kijken. En aangezien je op alleen bier niet kan leven werd dat dus een mooi eetmoment.

Necrophobic
Lekker muziekje. Ken niet echt veel van deze band maar wat ze live deden kon me zeker bekoren.

Tankard
Lekkere simpele thrash; zou er niet vlug een cd van kopen of naar een concert van gaan maar op een festival als dit is het zeker genietbaar; leuke festivalact.

General Surgery
Gaaf. Verschrikkelijk gaaf. Mijn laatste energie die ik nog in me had eruit gebeukt.

Arch Enemy
De geoliede machine Arch Enemy deed vervolgens wat er van ze verwacht werd. En das altijd fijn, maar echte verrassingen hoef je er niet van te verwachten.

Immolation
Natuurlijk was dat gaaf en stond dat als een huis. Jammer dat dat laatste niet meer van mij gezegd kon worden. Ik was gewoon heel erg moe en heb tegen het hek gehangen kijkend naar deze heersband. Bangen zat er echt ff niet meer in.




Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-12-2006 17:33 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Hij ziet er daar wel erg oud uit en hij had z`n haar wel mogen scheren


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-12-2006 18:26 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 11:07 schreef Basement het volgende:
Hoe heette die band die als Arch Enemy (support) op het programma stond?


Flesh Made Sin? Op het D&T podium, of bedoel je Aeternus op het Nuon podium? Die zijn namelijk omgewisseld en dat stond niet op het speelschema dat werd uitgedeeld. Tijdens Aeternus, vroeg iemand me ook al "wie zijn dit eigenlijk"...

Verder heb ik me redelijk vermaakt, ondanks het feit dat ik de lul... uhhh, de BOB was.
Alleen de garderobe was niet zo handig geplaatst en het geluid stond af en toe wel erg hard (gelukkig oordoppen bij).
Thronar was wel geinig, Aeternus goed, Flesh Made Sin speelde gelijkwaardig aan het optreden op BOA, slechts de laatste twee nummers van Ancient Rites gezien, die eigenlijk wel heel aangenaam klonken. Na een geslaagd optreden van Melechesh deed Antaeus me niet zo veel en na 1 nummer dan ook maar naar Pungent Stench gegaan wat een stuk beter klonk. Tijdens Moonsorrow voornamelijk gegeten en vanuit de deuropening mee geluisterd/gekeken.
Daarna het geflierefluit van Skyforger aanschouwd. Best grappig, maar dat vind ik op cd beter te pruimen. Toen maar naar Necrophobic en dat was achteraf gezien niet eens zo'n slecht idee, want dat was erg aangenaam. Vervolgens me prima vermaakt bij Tankard (iets waar ik nu pijn van heb aan de nekspieren). Toen met de intentie om even 1 of 2 nummers van General Surgery te kijken, erg lang moeten wachten en dat duurde zo lang dat ik naar Anathema ben gegaan, alwaar ik net het eerste nummer had gemist, maar verder wel een erg gave show heb kunnen aanschouwen. Arch Enemy deed me niet veel en begon me behoorlijk te vervelen. Was ook al enigzins pissig omdat er een glas Jägermeister over m'n shirt/broek was gelopen, toen 1 of andere onverlaat de bar kantelde...
Een hele dag staan is toch niet goed voor je fysieke gesteldheid, dus slechts een paar deuntjes van Immolation meegepikt (wat zeer goed klonk overigens) en toen maar vroegtijdig vertrokken.
Tot volgend jaar! Iemand al enig idee welke bands er dan spelen? Oh ik ben zo nieuwsgierig!!!


Op je knie en pijp voor genade!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2006 18:48 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik heb mij goed vermaakt daar.


Is iemand trouwens zijn telefoon kwijt? Ik heb er een en die is dus niet van mij....


Subtiel kamerolifantje


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 18:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je kon dus uiteindelijk toch gaan, nog knokken met nix dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-12-2006 18:54 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

yeah, we willen nu wel eens weten hoe het zit


Fuck the world and fuck you


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2006 18:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Heb het kaartje opgehaald en ben alleen gegaan. Heb haar niet gesproken. Dus...that's it. oehoe! Hoe ZM-soap verantwoord.


Subtiel kamerolifantje


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 18:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

NIxie helemaal verdrietig.. nou ja zeg!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-12-2006 18:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 18:48 schreef stigma het volgende:
Ik heb mij goed vermaakt daar.


Is iemand trouwens zijn telefoon kwijt? Ik heb er een en die is dus niet van mij....


Die is denk ik van die Kim uit groningen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


metallica92
Usericon van metallica92
Posted 10-12-2006 18:57 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Weet iemand toevallig wat er dan aan de hand was met 2 van die gasten tijdens het concert van Moonsorrow?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-12-2006 19:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Die met dat lange haar en dat zwarte shirt aan bedoel je?

Geen idee.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


metallica92
Usericon van metallica92
Posted 10-12-2006 19:05 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Ja, en zo'n andere kerel met kort krullend haar, stond in 1 keer te janken.

Edit: Er waren zoveel gasten met lang haar, en een zwart shirt!

[Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 10-12-2006 19:07]


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 19:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lol@XXL


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 10-12-2006 19:10 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 18:48 schreef stigma het volgende:
Ik heb mij goed vermaakt daar.


Is iemand trouwens zijn telefoon kwijt? Ik heb er een en die is dus niet van mij....


Ja! Er was zeker wel iemand die haar telefoon kwijt was. Diegene zal wel erg blij zijn met dit nieuws.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2006 19:13 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik heb contact emt haar. Wat een geluk voor haar dat ik een hippie ben.


Subtiel kamerolifantje


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 10-12-2006 19:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 19:13 schreef stigma het volgende:
Ik heb contact emt haar. Wat een geluk voor haar dat ik een hippie ben.


Ja, vertel mij wat. Weer een drama opgelost en dat voor een metal weekend.


de laar
Usericon van de laar
Posted 10-12-2006 19:21 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 19:05 schreef metallica92 het volgende:
Edit: Er waren zoveel gasten met lang haar, en een zwart shirt!

Echt waar?
Wat een vreemde snuiters liepen daar allemaal wel niet rond?


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 10-12-2006 20:05 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 10 december 2006 18:57 schreef metallica92 het volgende:
Weet iemand toevallig wat er dan aan de hand was met 2 van die gasten tijdens het concert van Moonsorrow?


Ja, die stond vrij lijp te doen (ellebogen en vuisten) en heb ik bij de tweede keer dat hij dat deed maar naar de grond gewerkt, en hierbij helaas nog een halve ros van de zanger van Thronar opgavangen.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2006 20:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 december 2006 20:05 schreef Trevoc het volgende:
Ja, die stond vrij lijp te doen (ellebogen en vuisten) en heb ik bij de tweede keer dat hij dat deed maar naar de grond gewerkt, en hierbij helaas nog een halve ros van de zanger van Thronar opgavangen.


Ha; Koen was het niet zo met je actie eens of ging het per ongeluk?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 10-12-2006 20:29 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Hij was het júist met mijn actie eens en wilde die knakker een ram verkopen, maar schampte hierbij mijn oor



I.c.e Motion
Usericon van I.c.e Motion
Posted 10-12-2006 20:37 by I.c.e Motion Wijzig reactieProfiel van I.c.e MotionQuote dit berichthttp://www.icemotion.nl

En nog meer mensen met foto's melden zich :D

Ancient Rites:


Melechesh:


Pungent Stench (tijdens het beschrijven van Arch Enemy):


Moonsorrow:


Anathema:


en Arch Enemy:


www.icemotion.nl



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-12-2006 20:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 december 2006 20:29 schreef Trevoc het volgende:
Hij was het júist met mijn actie eens en wilde die knakker een ram verkopen, maar schampte hierbij mijn oor


Hmm...voor een battle metal band moet hij dus nog wel ff leren mikken
Was het muzikaal nog wat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Domicella
Usericon van Domicella
Posted 10-12-2006 20:40 by Domicella Wijzig reactieProfiel van DomicellaQuote dit bericht

Namens Koen heb ik het volgende te melden:

Deze gozer heeft meerdere waarschuwing van Koen en andere mensen gehad, deze werden genegeerd en hij ging gewoon door met zich zwaar te misdragen en heeft hierbij Koen zijn gezicht open gekrabt. Koen was het zeer eens met Trevoc en heeft hem daarna een knal voor zijn bek gegeven en helaas heeft hij hierbij Trevoc schampt.

quote:
Op 10 december 2006 20:37 schreef Mutilator het volgende:
Hmm...voor een battle metal band moet hij dus nog wel ff leren mikken
Was het muzikaal nog wat?


De klap was heel erg raak, omdat meneer idd huilend weg liep en er zelfs geruchten gingen dat meneer een gebroken neus had ...


[Dit bericht is gewijzigd door Domicella op 10-12-2006 20:49]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-12-2006 20:45 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

O.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen