IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Onverdoofde biggencastratie Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-01-2007 13:20 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik las een tijdje geleden op de site van Wakker Dier dat voor onder andere de Hema varkensvlees word gebruikt van biggen die vlak na de geboorte zonder verdoving worden gecastreerd, ik zelf vind het onmenselijk en onnodig diermishandelen.
om even idee te krijgen: http://www.wakkerdier.nl/biggencastratie/index2.ph
en dit is waar ze het voor doen: http://www.wakkerdier.nl/biggencastratie/index3.php

Wat zijn jullie meningen hierover?


Why doesn't my music get me all the chicks?


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2007 13:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 13:20 schreef GrindMaster het volgende:
ik zelf vind het onmenselijk
Het zijn biggen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-01-2007 13:24 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

grapjas


Why doesn't my music get me all the chicks?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-01-2007 13:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Wie is hier nou de grapjes

Dit is al zo oud als de nacht.


Suck my piss


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-01-2007 13:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Been there, done that.....



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-01-2007 13:27 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Hey lieverd,

Wist je dat al het varkensvlees van biggen komt die na hun geboorte zonder verdoving zijn gecastreerd? Weet je trouwens ook hoe hun staart eraf gaat? Met een hete pook, soort soldeerbout. En de injectie die ze krijgen is ook niet fijn.
Oftewel je moet geen varkensvlees eten. Eigelijk helemaal geen vlees...geen schoen dragen...geen bontjassen...geen...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-01-2007 13:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Zeg, net onder een steen vandaan gekropen sjors?


Subtiel kamerolifantje


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-01-2007 13:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 13:24 schreef GrindMaster het volgende:
grapjas
Jij maakt de fout, ik niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-01-2007 13:30 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 13:27 schreef goblinjester het volgende:
Hey lieverd,

Wist je dat al het varkensvlees van biggen komt die na hun geboorte zonder verdoving zijn gecastreerd? Weet je trouwens ook hoe hun staart eraf gaat? Met een hete pook, soort soldeerbout. En de injectie die ze krijgen is ook niet fijn.
Oftewel je moet geen varkensvlees eten. Eigelijk helemaal geen vlees...geen schoen dragen...geen bontjassen...geen...

Wist je dat na enkele testen aangetoont is dat planten wel degelijk vormen van gevoelens hebben? Ik zeg, we worden fruitariër!

Grindmaster, face it, het leven voor vee in Nederland is doorgaans kut. Eet dan geen vlees. Er gebeuren wel meer dingen die wij zielig vinden voor de dieren. En om eerlijk te zijn, hoewel het waarschijnlijk erg pijnlijk is voor die biggen om gecastreerd te worden, dat pijn tijdelijk is. Ik vind het dan nog weer lulliger dat hun hele leven een grote depressie is. Maarja.


Subtiel kamerolifantje


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-01-2007 13:33 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ik ben btw al vegetarier dus.. maar ik vind het fout om dit zomaar weg te wijven met: face it, het is nou eenmaal zo.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 07-01-2007 13:33 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

wist je dat ik nu steeds meer trek krijg in lekker sappig stukje vleesch



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-01-2007 13:38 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

^^ MET SAUS!!


Suck my piss


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-01-2007 13:40 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



KNOR KNOR


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2007 13:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Dan moet je die ballen er zelf even over uitknijpen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-01-2007 13:44 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 13:33 schreef GrindMaster het volgende:
ik ben btw al vegetarier dus.. maar ik vind het fout om dit zomaar weg te wijven met: face it, het is nou eenmaal zo.

Ik ben zelf ook vegetariër dus.... puntjepuntjepuntjewatchitbaby!

Het is nou eenmaal zo dat ik mijn steentje bijdraag maar we er gewoon niets aan kunnen doen. Je bent echt niet de eerste die aan komt zeilen met 'Oeh wat gemeen! Dat mag niet!'. Er zijn al meerdere organisaties mee bezig. Het is nou eenmaal zo dat in Nederland regels op het gebied van verbetering van de levensomstandigheden voor dieren met een productiedoel moeilijk gemaakt worden. En nog moeilijker nageleeft worden. Wat wil je dan doen? Alle varkenshouderijen gaan bestormen? Soms moet je gewoon inzien dat de dingen gaan zoals ze gaan en dat je dat erg klote kan vinden en tegen kan zijn, maar dat je er niet echt iets aan kan veranderen.


Subtiel kamerolifantje


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-01-2007 13:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nederlander = goedkoop.
Verantwoord vlees = duur.
Oplossing = doe je ding.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-01-2007 13:50 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 januari 2007 13:44 schreef stigma het volgende:
dat je dat erg klote kan vinden


Ik vind je woordkeuze met inachtneming van de topictitel vrij geniaal.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2007 13:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als ik me daar allemaal druk om zou moeten maken kan ik dus ook geen vlees meer halen bij de turkse slager om de hoek? (Op gepaste wijze geslacht, ja.)


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2007 14:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Juist wel. Die heeft geen biggen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2007 14:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Sterk punt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-01-2007 14:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2007 14:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nu ik jouw nickname zie krijg ik opeens zin en shoarma.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-01-2007 14:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ja, en veel mensen drukken ook zo een spin dood, of meppen een vlieg kapot!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2007 14:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat bruut. Ik heb zo'n vliegenlamp dat ze onder stroom komen te staan.

The Green Mile meets The Fly


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-01-2007 14:34 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En eten dan die beesten niet eens op! Dat is pas zinloos.



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-01-2007 14:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Zinloos geweldig.


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen