IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : metal voor beginners/beginnertjes Vorige pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-01-2007 23:31 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2007 22:46 schreef Emperor het volgende:
De volgende zijn goed voor een muziekale ontwikkeling IMHO (niet allemaal metal):



* Enigma (MCMXC A.D., sta niet achter de teksten, maar muziek is wel gaaf, New Age genre)


Lekker afwisselende stijlen


Ja erg zo cd waar satan niet vereerd wordt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 18-01-2007 1:02 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2007 23:31 schreef Smoochy het volgende:
Ja erg zo cd waar satan niet vereerd wordt.

Voor zover ik zie is New Age gewoon een vorm van Satanisme in een 'modern' (maatschappelijk aanvaard) jasje. Juist dat komt een klein beetje in de teksten terug.

En hoewel niet iedereen de muziek uit mijn lijstje zal kunnen waarderen is het naar mijn bescheiden mening in elk geval een gevarieerd lijstje met best wel wat verschillende stijlen en voor de muziekale ontwikkeling lijkt het me goed om met zoveel mogelijk stijlen bekend te zijn. Wat dat betreft kan het me ook niet zo veel schelen wat jullie van het lijstje vinden, het is gewoon een suggestie voor Julia.

Daarnaast: ik heb vroeger ook een tijd (ergens tussen de 5 tot 10 jaar) alleen maar naar Metal geluisterd, maar je loopt toch een hoop andere goede muziek mis als je alleen op het metal wereldje gefocused blijft, en dat gebeurt volgens mij al snel bij veel metal liefhebbers.

[Dit bericht is gewijzigd door Emperor op 18-01-2007 1:05]


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Windir
Usericon van Windir
Posted 18-01-2007 12:20 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2007 14:57 schreef Gnosis het volgende:
Een metal gitarist die nauwelijks van open akkoorden gehoord heeft kan ik dan ook moeilijk serieus nemen.


zo hoor ik het graag! Maar jammer genoeg zijn er inderdaad maar al te veel gitaristen die direct metal willen spelen en gans die evolutie niet doormaken. Open akkoorden en barreƩ-akkoorden zijn wat mij betreft verplichte basis voor elke gitarist.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen