IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bløf Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-02-2007 14:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nee, dit topic open ik niet omdat ik dit een geweldige band vind. Sterker nog, ik walg van dit zeikorkestje. Bij ons op het werk staat de godganse dag Q music aan. Zo'n beetje élk uur komt dat misselijke Bløf voorbij. Zeikdeuntjes met die irritant serieus kijkende dwerg met zijn walgelijke rijmelarij over zout water. Was het niet hun drummer die is verongelukt met de motor? Wat mij betreft had de rest van de band destijds in de zijspan mogen zitten. Nog meer mensen die een gruwelijke afkeer van dit antiperistaltische bewegingen opwekkend kutbandje hebben?


spelfout weggehaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2007 14:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het latere werk is echt goed spul.. maarja, jij bent metal huh.. krijg je dat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-02-2007 14:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja, gelukkig staat op mijn werk Veronica aan. Dat is wel verantwoord!


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-02-2007 14:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 14:05 schreef spectre het volgende:
Het latere werk is echt goed spul.. maarja, jij bent metal huh.. krijg je dat


Luister naast metal best nog andere muziek, maar deze massahysterie wil er bij mij echt niet in. Wat een troep.


spelfout weggehaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2007 14:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vengaboys is troep, dit niet. Al moet ik zeggen dat het eerste werk niet echt geweldig is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-02-2007 14:09 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik haat ze niet.


Dat van die zijspan was leuk om te lezen.


Suck my piss


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-02-2007 14:09 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Bløf is ook troep. Met hun teksten.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-02-2007 14:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 14:03 schreef varanus het volgende:
Was het niet hun drummer die is verongelukt met de motor? Wat mij betreft had de rest van de band destijds in de zijspan mogen zitten.


Ohhh Varanus toch!

quote:
Op 8 februari 2007 14:09 schreef spectre het volgende:
vengaboys is troep, dit niet. Al moet ik zeggen dat het eerste werk niet echt geweldig is.


Laten we "Boom, boom, boom, boom!!" niet vergeten, dat nummer was niet onprettig om naar te luisteren.

Sterker nog, ik heb het leren spelen op gitaarles en het zit technisch gezien ook echtwel goed in elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-02-2007 14:17]


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-02-2007 14:20 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Blauwe Ruis is een meesterlijk album, verder hier en daar zijn er goeie nummers bij, maar ik word inderdaad stapelgek van die singles waarmee ze je doodgooien op de radio.

Mijn moeder is helaas obsessief fanaat... 12x live bezocht en er wordt LETTERLIJK niets anders gedraaid wat haar betreft



spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2007 14:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 14:14 schreef Schaep het volgende:
Laten we "Boom, boom, boom, boom!!" niet vergeten, dat nummer was niet onprettig om naar te luisteren.

Sterker nog, ik heb het leren spelen op gitaarles en het zit technisch gezien ook echtwel goed in elkaar.


lol: gitaar een vengaboys


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-02-2007 14:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ach Blof is best een aardig bandje, maar is qua teksten inderdaad nogal over the top, bij pretentieus "poetisch". Maar ze hebben best aardige songs ("Blauwe Ruis" en "Hier" bvb).

Verder boeit het bijzonder weinig.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 08-02-2007 14:58]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-02-2007 15:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind 'Mooie dag' wel een erg goed nummer, verder doet het me niet zoveel. Luister op mijn werk voornamelijk BBC1 pre-recordings via internet radio (Chris Moyes enz).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-02-2007 16:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 8 februari 2007 14:03 schreef varanus het volgende:
Nog meer mensen die een gruwelijke afkeer van dit antiperistaltische bewegingen opwekkend kutbandje hebben?


Wat denk je zelf?........



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-02-2007 16:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Van mij hoeft dat ook niet zo. De Dijk, prima, Van Dik hout, hardstikke oké, maar Bløf mogen ze opdoeken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-02-2007 16:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Acda en de Munnik dan?

En het regeeent zonnestraleeen.



Argh
Usericon van Argh
Posted 08-02-2007 16:44 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Bløf zong het volgende:
M'n schoenen zijn gejat, Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat


Die tekst zegt al genoeg over deze pleurisband. Kan het persoonlijk ook niet uitstaan, en die tekst hierboven slaat echt alles!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-02-2007 16:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Af en toe is het lekker om negatief te zijn. Uit mijn hart gegrepen dit topic. Wat een ellende, al die nederpopbands met hun vreselijke spruitjesmuziek en dan die tenenkrommende teksten... Van Dik Hout, Volumia!, Blif, Blaf en Bluf, ik ben er zoooo mee doodgegooid in de studentenhuizen waar ik gewoond heb. Trauma. Ik kan die muziek nog steeds niet uitstaan, terwijl ik bv. Spinvis wel weer cool vind.

voor Varanus!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-02-2007 17:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht


Heerlijk! Echt heerlijk, al deze reacties en gedeelde meningen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2007 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 14:05 schreef spectre het volgende:
Het latere werk is echt goed spul.. maarja, jij bent metal huh.. krijg je dat
Goed spul .. want?

Ze kunnen misschien best een leuk riedeltje in elkaar zetten, maar echte kwaliteit of vernieuwing zit er niet in ..


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-02-2007 17:03 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 8 februari 2007 16:40 schreef Schaep het volgende:
Acda en de Munnik dan?



Damaging force-feeding is not the same as the normal medical feeding procedure that is used to save lives. The persecutors in China use it as a cruel torture to force practitioners to give up their belief. Hence, this force-feeding is very brutal. According to reports, there have been up to 100 practitioners who died as a result of brutal force-feedings administered by non-professional persons (including prisoners), and a large number of practitioners experience serious side effects from these force-feedings.

Some practitioners are force-fed highly-concentrated salt solutions, chilli soup, high-proof liquor, detergent, and even urine and faeces. Some police instruct prisoners to torture practitioners who are being force-fed, such as forcing air into the tube, then stepping on the practitioner's stomach, which results in highly-concentrated salt solution spraying up from the stomach, burning the practitioner's eyes and nose. Some persecutors do not allow the practitioner to use the toilet, instead hanging the practitioner upside down, forcing them to urinate and defecate on themselves (see next illustration).


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-02-2007 17:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Oh ja, dat was ik nog vergeten, wat maakt Bløf een kutmuziek zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-02-2007 17:05]


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2007 17:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 17:02 schreef Jenje het volgende:
Goed spul .. want?



Omdat ik dat zeg! Duh!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2007 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 17:04 schreef spectre het volgende:
Omdat ik dat zeg! Duh!
Ah, gelukkig is daar ook een oordeel aan te hangen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2007 17:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee ik heb geen zin omdat uit te gaan leggen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2007 17:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gelukkig, heb er geen zin in om op te moeten reageren.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-02-2007 17:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

iedereen blij
ontopic; Bløf is kut


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen