IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Thorr's Hammer Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 14:35 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Zie :

Ik ben al een tijdje op zoek naar die mini-cd van ze, maar volgens mij is-ie niet meer te krijgen.
Kent iemand de muziek van deze band wellicht?

[edit]ff linkje weggehaald dat niet meer op het topic sloeg(met dank aan Asgorath)[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 20-03-2002 19:35]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 14:54 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb al een mp3 gevonden en ben nu aan het downloaden...wachten maar.

Thorr's Hammer : Norge

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 27-01-2002 14:55]


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 27-01-2002 15:00 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Is dat niet NS black metal?
mjah ik zal het eens beluisteren.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 15:02 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Pleur op!! het is doom metal man.
En wat heeft de NS er nu weer mee te maken?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-01-2002 15:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

WoO heeft gelijk McDoom. Er zijn 2 bands met die naam. De ene is doom en de ander is NS black metal. (aangesloten bij het Pagan front als ik me niet vergis)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 16:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ach ja, dat wist ik niet. Maar wel lekker gejat zeker die naam. Vuile klootzakken!
Maar met een link naar doom-metal.com is het toch duidelijk?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-01-2002 20:37 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

helemaal niks gejat
Het is Thorr´s Hammer en Thor´s Hammer


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 27-01-2002 20:45 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Thor's Hammer is een project van Capricornus (drummer van Graveland).


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


kakker
Usericon van kakker
Posted 27-01-2002 20:49 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 27 januari 2002 20:45 schreef Nuclearbastard het volgende:
Thor's Hammer is een project van Capricornus (drummer van Graveland).


Nee, helaas!! Dit is met 2 r's en dit is of een Amerikaanse Doom Metal band of een Noorse (volgens mij) Trash Metal band!!


Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 27-01-2002 20:56 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 20:49 schreef kakker het volgende:
Nee, helaas!! Dit is met 2 r's en dit is of een Amerikaanse Doom Metal band of een Noorse (volgens mij) Trash Metal band!!


Awel kakkerke. Ge heb gelijk daarin, he.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-01-2002 21:03 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Allemaal leuk en aardig maar kent iemand de doomband?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-03-2002 0:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Vast niemand. Ach het is ook eigenlijk wel een obscuur bandje hè. Ze hebben maar 2 maanden bestaan, 2 optredens gegeven en 3 nummers opgenomen( = 1 demo) en een livetrack. Maar gelukkig is dit spul wel op internet te vinden!
Alleen jammer dat 1 van de 3 demonummers maar gedeeltelijk te vinden is...
Al andere mensen die de band beluisterd hebben? Ik vind het namelijk behoorlijk goed te pruimen!

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 17-03-2002 0:42]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-03-2002 15:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hehe, sorry McDoom, het enige wat ik onderhand van Thor's hammer heb gehoord is dat de halve band nu in Khanate speeld.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-03-2002 16:01 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dan ben je dus vast wel direct op zoek gegaan naar TH?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-03-2002 16:04 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Tuurlijk niet! Ik heb wel wat beters te doen
Maar weest gerust...ik download nu dat ene nummer van je (69%) dus ik laat je later vandaag weten wat ik ervan vond.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-03-2002 16:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ok McDoom, jij wint. Dat norge is echt een super nummer. Wel wat kort (3 minuut nog iets) is het een edit?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-03-2002 16:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Klopt das een half nummer. Kijk op Audiogalaxy voor bijna alle complete nummers!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-03-2002 18:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb er wel eens wat van gehoord, wel aardig, maar niet veel indruk op mij gemaakt


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 20-03-2002 11:15 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

gevaarlijk linkje want hij wijzigt per maand van inhoud :p Tja, als ik het niet vergeet that is...

Thorr's Hammer is nog wel te krijgen dacht ik, niet gemakkelijk maar moet nog te doen zijn. Teminste ik heb nog van wat mensen op mijn eigen forum gehoord dat ze er nog aan wisten te komen. Volgens mij via Southern Lord gewoon ofzo.. die hebben/hadden er zelfs nog t-shirts van enzo


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-03-2002 19:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Toch maar even contact met die lui zoeken dan maar...
En bedankt voor het testen van de link. Ik heb hem inmiddels maar weggehaald.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oh wat hou ik van kapel internet, ik heb het nummer in, jawel 15 sec. gedownload, maar het jammere is dat winamp nog niet is geinstaleerd. En aangezien de pc niet gewoon op windows draait maaar op iets wat lijkt op DOS Kan ik het zelf niet installeren. Dus ik kan het nog niet luisteren


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-03-2002 20:34 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dit las ik zojuist op de Southern Lord site :

THORRS HAMMER- Well...Ozma has re-located to the US to finish her studies, and a lot of talk about a reunion is being thrown around. The "Dommedagsnatt" CD is now out of print. Look for a re-release and/or new material very soon. Grimm out!

Dus mocht blijken dat ik er toch niet direct aan zou kunnen komen, dan kan ik op de re-release wachten. Reünie? Zou ook welkom zijn natuurlijk. Gewoon nog een keer 2 maanden bestaan en dan weer splitten!


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 20-03-2002 22:45 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

quote:
Op 20 maart 2002 19:38 schreef McDoom het volgende:
En bedankt voor het testen van de link. Ik heb hem inmiddels maar weggehaald.


Niet getest, doom-metal.com is van mij.. dus ik weet min of meer wat er waar staat :p


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 04-04-2002 22:17 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

heb die demo wel erges te liggen als je um mot hebben, vind het doodsaai


Only suicide is real, kill yourself


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-04-2002 16:39 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2002 22:17 schreef totenkopf het volgende:
heb die demo wel erges te liggen als je um mot hebben, vind het doodsaai

Mail je e-mail adres ff als je wil(of zet hem hier neer) als je wil, Totenkopf.
Wat wil je er trouwens voor terug?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-04-2002 21:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

En nu maar hopen dat totenkopf dit topic ooit nog ziet...


Hier is een interview met de zangeres. Ik vond het zojuist en wil jullie er mee verblijden/vermoeien.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-04-2002 21:35]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen